MuscleMeat

Sticky Het Katten Topic

De kat heeft dan ook nog eens het geluk dat het maar heel weinig tot bijna geen natuurlijke vijanden heeft in de Benelux. Mochten er veel meer vossen rondlopen in de natuur wat zou je dan doen?
Niets. Vossen rennen weg van katten.

1588786564572.png

:wave2:

Kijkt de camera in als een hond.
Qua hoogte is het een halve hond. Komt samen met zijn broer regelmatig wat lekkers brengen naar de baas. Muisjes, vogeltjes, molletjes, kikkers. Wordt allemaal op de deurmat geflikkerd. Vroeger kat gehad die het op je kussen legde, leuk op zondagochtend met je neus bijna in een dode muis.

Qua hoogte is het een halve hond. Komt samen met zijn broer regelmatig wat lekkers brengen naar de baas. Muisjes, vogeltjes, molletjes, kikkers. Wordt allemaal op de deurmat geflikkerd. Vroeger kat gehad die het op je kussen legde, leuk op zondagochtend met je neus bijna in een dode muis.
Hoofd heeft iets Siamees-achtig, dat zijn wel de honden onder de katten met hun gepraat en dat ze vaak ook wel willen apporteren.

Bij een vriend van me lag alles wat je kwijt was onder een hoek van het vloerkleed, daar bleek ook een keer een muis te liggen die de bron was van een wat onplezierig aroma.

Hoofd heeft iets Siamees-achtig,
Klopt lijkt erop.

Hebben altijd siamezen gehad en wat ander grut ernaast, van abessijnen, kortharen, rexen tot zwervers. Liepen in mijn jeugd gemiddeld wel 5 tot 6 katten rond en 2 tot 3 honden.

Dit zijn siamezen.

Zou zelf geen siamees meer nemen. Ik vind het ras vrij ziek, moet goed zoeken voor een gezonde.

Laatst bewerkt:
Klopt lijkt erop.

Hebben altijd siamezen gehad en wat ander grut ernaast, van abessijnen, kortharen, rexen tot zwervers. Liepen in mijn jeugd gemiddeld wel 5 tot 6 katten rond en 2 tot 3 honden.

Dit zijn siamezen.
Bekijk bijlage 490075
Zou zelf geen siamees meer nemen. Ik vind het ras vrij ziek, moet goed zoeken voor een gezonde.
Ik ken Siamezen alleen met lichte effen vacht met donker masker en sokken.

Karakter van de Siamezen die ik ken zijn wel topkatten!

Is trouwens een https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Ocicat

Ik ken Siamezen alleen met lichte effen vacht met donker masker en sokken.

Karakter van de Siamezen die ik ken zijn wel topkatten!
Zijn in tal van tekeningen maar die jij noemt zijn heel populair. Hebben ook een witte gehad, dat was wel een speciale kat. Liep mee naar winkelcentrum of bibliotheek. Als je dan binnen een half uur weer naar buiten kwam liep die ineens weer met je mee. Heb haar zelfs een keer rond de middelbare school zien lopen. Liep verder altijd over daken van huizen, te zonnen of te loeren. Miserabel aan haar einde gekomen.

Laatst bewerkt:
Elke post die ik maak ik zo gevormd dat die persoon pavlovt, hapt, o.i.d.

Is zo geëvolueerd tijdens al die godvergeten jaren op dit board.

Denk dat de meeste liefhebbers er zelf geen een hebben (gehad). Zien er mooi uit maar man man man valt een toupet aan haar vanaf per dag. Leuke was dat ze relatief laat volwassen worden dus lang speels en zijn slim, en krijgen graag aandacht. Zijn ook groot die van ons woog 13 kg. Dat beest in een mand te krijgen naar de d.a. was een uitdaging. Ik chargeerde enigszins, valt en staat met je verwachtingen natuurlijk zoals bij elk huisdier. Mijn ex wilde 'm ik vond het een lelijke bol wol.

Denk dat de meeste liefhebbers er zelf geen een hebben (gehad). Zien er mooi uit maar man man man valt een toupet aan haar vanaf per dag. Leuke was dat ze relatief laat volwassen worden dus lang speels en zijn slim, en krijgen graag aandacht. Zijn ook groot die van ons woog 13 kg. Dat beest in een mand te krijgen naar de d.a. was een uitdaging. Ik chargeerde enigszins, valt en staat met je verwachtingen natuurlijk zoals bij elk huisdier. Mijn ex wilde 'm ik vond het een lelijke bol wol.
Hmm ja, als ik zie wat een haren mijn klein katje al achterlaat in het hele huis kan ik me voorstellen dat het ellende is maar ik vind het echt magnifieke beesten. Net zoals
Noorse boskatten en die Turkse dingese (met soms 2 kleuren ogen :D)

Hmm ja, als ik zie wat een haren mijn klein katje al achterlaat in het hele huis kan ik me voorstellen dat het ellende is maar ik vind het echt magnifieke beesten. Net zoals
Noorse boskatten en die Turkse dingese (met soms 2 kleuren ogen :D)
Dan is een MC een goede optie. Verharen zelfs tussen de poten met plukjes haar :roflol: Je hebt ook nog ragdoll. Ik vind sowieso kattenharen vervelend op kleding, dus een MC was een soort constante strijd. Beest was super aanhankelijk en katten lijken mij vaak uit te kiezen om op schoot te komen, bij deze niet anders.

Terug
Naar boven