Fitness Seller

Sticky Het Katten Topic

Bezoekers in dit topic

41db69e3-1897-4c89-875e-0fcc951d8d9c.jpg
 
  • Like
Waarderingen: Lork
Waarom doen sommige mensen een halsband met belletje om? :thinking: Hier in de buurt hebben we er zo ééntje. Soms wil ik hem of haar lokken om dat belletje te verwijderen. Zou zo'n beest daar niet gek van worden? :gek:
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: Bubs
Waarom doen sommige mensen een halsband met belletje om? :thinking: Hier in de buurtje hebben we er zo ééntje. Soms wil ik hem of haar lokken om dat belletje te verwijderen. Zou zo'n beest daar niet gek van worden? :gek:

Denk het wel, die van ons vond dat écht niet tof (en tbh, wij ook niet :roflol:).
Dus wij hebben het belletje er vrij snel af gehaald. Het was ons er vooral om te doen dat het adres aan de binnenkant van die halsband stond, omdat ze toen nog maar pas naar buiten ging.
Na een maand had ze de volledige halsband eraf gekregen, en sindsdien laten we het gewoon zo. We weten nu toch dat ze telkens naar huis komt :).

Mijn zus heeft een kater die op Mina lijkt, alleen is hij twee keer zo dik :roflol:.

1589264561780.png
1589264666793.png


1589264781434.png
 
Prima! Dan geen vogels dus meer spinnen etc dus meer vliegen, muggen en andere creepy crawlers
 
Deal

Now go home and get your fucking shinebox!
 
Domestic cats are a major predator of wildlife in the United States, killing an estimated 1.4 to 3.7 billion birds and 6.9 to 20.7 billion mammals annually.[132]

Geen overbodige luxe een kattenbelletje
De vraag is of je katten (onaangelijnd) buiten (je tuin/balkon) zou moeten laten, daar valt over te discusseren.
Prima! Dan geen vogels dus meer spinnen etc dus meer vliegen, muggen en andere creepy crawlers
Doet denken aan Mao die de graanopbrengst wilde verhogen door de bevolking op te roepen alle spreeuwen mussen te doden, bleek zonder mussen veel meer plagen over te blijven.

EDIT:
Sparrow = Mus
Starling = Spreeuw
 
Laatst bewerkt:
Dat waren mussen.
De vraag is of je katten (onaangelijnd) buiten (je tuin/balkon) zou moeten laten, daar valt over te discusseren.

Doet denken aan Mao die de graanopbrengst wilde verhogen door de bevolking op te roepen alle spreeuwen te doden, bleek zonder spreeuwen veel meer plagen over te blijven.
 
Dat waren mussen.
Nederige excuses, ik dacht dat "sparrow" spreeuw betekende, homo's ook altijd.

Sparrow = Mus
Starling = Spreeuw

Kan in het rijtje:
Lemon = Citroen
Lime = Limoen

Ik verander het, dank!
 
Back
Naar boven