Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het argument is dan dat er meer vogels overlijden door huiskatten dan door windmolens.Jij doet het af als een non argument. Waarom eigenlijk?
Ken de argumenten niet, de discussie evenmin. Als eigenaar van een kat kan je iets met de info doen of niet. Deze discussie laat ik schieten. Bedankt voor de moeite om e.e.a. toe te lichten.Het argument is dan dat er meer vogels overlijden door huiskatten dan door windmolens.
Daar zijn drie problemen mee:
1. Het gaat niet ook over insecten;
2. Het één maakt het ander niet minder erg;
3. Het belangrijkste is dat het ook niet om dezelfde vogels gaat: bij windmolens heb je het vaak over zeldzamere vogels: heel grote zoals bv een Lammergier of trekvogels.
Daar zit wat in.Het argument is dan dat er meer vogels overlijden door huiskatten dan door windmolens.
Daar zijn drie problemen mee:
1. Het gaat niet ook over insecten;
2. Het één maakt het ander niet minder erg;
3. Het belangrijkste is dat het ook niet om dezelfde vogels gaat: bij windmolens heb je het vaak over zeldzamere vogels: heel grote zoals bv een Lammergier of trekvogels.
Het aantal schijnt wel bizar groot te zijn dat er eigenlijk een oplossing zou moeten komen, maar dan niet door windmolens het werk over te laten nemen.Daar zit wat in.
Daarbij: het broedseizoen is al bijna voorbij + je kan niet van iedere kat zomaar een binnenkat maken
In dat stuk worden nogal wat dingen door elkaar gehaald. Een overschot aan katten in de wijk heeft een andere oorzaak dan bijvoorbeeld een katten overschot bij een camping. Hoewel castreren daar wel kan helpen, komt 't in de eerste plaats gewoon af op voldoende eten en beschutting. Katten zijn daar gewoon een vorm van ongedierte, al vinden mensen dat wat minder storend dan ratten.Het aantal schijnt wel bizar groot te zijn dat er eigenlijk een oplossing zou moeten komen, maar dan niet door windmolens het werk over te laten nemen.
![]()
Er komt geen 'katten-straatverbod', is dat maar goed ook?
Minister Schouten wil niet dat er een verbod komt op het naar buiten laten van katten, zoals vanochtend door twee wetenschappers werd bepleit.nos.nl
). Maar denk dat die het vooral hebben voordien op houtduiven, en andere vogels waarvan een paar minder geen gemis is.Welkom in het klimafaat.
Als ze doorgaan met deze achterlijke shit ga ik maar eens kijken waar ik heen kan migreren. Ik ga mijn kinderen niet op laten groeien in een groene communistische heilstaat.