AndroidHealthClinic

Sticky Klimaat(verdragen) Topic

1622558482080.jpg

Jij doet het af als een non argument. Waarom eigenlijk?
Het argument is dan dat er meer vogels overlijden door huiskatten dan door windmolens.

Daar zijn drie problemen mee:
1. Het gaat niet ook over insecten;
2. Het één maakt het ander niet minder erg;
3. Het belangrijkste is dat het ook niet om dezelfde vogels gaat: bij windmolens heb je het vaak over zeldzamere vogels: heel grote zoals bv een Lammergier of trekvogels.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.967
Het argument is dan dat er meer vogels overlijden door huiskatten dan door windmolens.

3. Het belangrijkste is dat het ook niet om dezelfde vogels gaat: bij windmolens heb je het vaak over zeldzamere vogels: heel grote zoals bv een Lammergier of trekvogels.
Ken de argumenten niet, de discussie evenmin. Als eigenaar van een kat kan je iets met de info doen of niet. Deze discussie laat ik schieten. Bedankt voor de moeite om e.e.a. toe te lichten.

Het kost me verdomme 5 minuten tijd voordat ik door heb waarom ik van het ene bericht wel een melding kreeg en van de ander niet. En dan ben ik nog 5 minuten bezig om te snappen waar het over gaat.

Hou die kut katten gewoon binnen.

Daar zit wat in.
Daarbij: het broedseizoen is al bijna voorbij + je kan niet van iedere kat zomaar een binnenkat maken

Daar zit wat in.
Daarbij: het broedseizoen is al bijna voorbij + je kan niet van iedere kat zomaar een binnenkat maken
Het aantal schijnt wel bizar groot te zijn dat er eigenlijk een oplossing zou moeten komen, maar dan niet door windmolens het werk over te laten nemen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.971

Laatst bewerkt:
Het aantal schijnt wel bizar groot te zijn dat er eigenlijk een oplossing zou moeten komen, maar dan niet door windmolens het werk over te laten nemen.
In dat stuk worden nogal wat dingen door elkaar gehaald. Een overschot aan katten in de wijk heeft een andere oorzaak dan bijvoorbeeld een katten overschot bij een camping. Hoewel castreren daar wel kan helpen, komt 't in de eerste plaats gewoon af op voldoende eten en beschutting. Katten zijn daar gewoon een vorm van ongedierte, al vinden mensen dat wat minder storend dan ratten.

Katten in een wijk in de nacht binnen houden, zou ik wel voorstander van zijn (maar eigenlijk vooral door dat irritante gekrijs in de nacht :o). Maar denk dat die het vooral hebben voordien op houtduiven, en andere vogels waarvan een paar minder geen gemis is.

Welkom in het klimafaat.

Als ze doorgaan met deze achterlijke shit ga ik maar eens kijken waar ik heen kan migreren. Ik ga mijn kinderen niet op laten groeien in een groene communistische heilstaat.

Laatst bewerkt:
Welkom in het klimafaat.

Als ze doorgaan met deze achterlijke shit ga ik maar eens kijken waar ik heen kan migreren. Ik ga mijn kinderen niet op laten groeien in een groene communistische heilstaat.

Hongarije of Polen?

Een hekel aan communisme, Polen stookt nog op kolen, de keuken is niet zo goed heb ik vandaag begrepen dus een kok komt daar wel.

Mocht je voor Boedapest kiezen en nog iemand nodig hebben voor voor in de zaak, laat maar weten, schijnt een prachtige stad te zijn met veel Art Nouveau-gebouwen. De taal leren is even een dingetje, maar in beginsel heb ik daar wel aanleg voor.

En dan lees je dit:

I guess you can like a city because of its Art Nouveau, but that’s not the case with Budapest, for me. It worked the other way around: I like Art Nouveau, because of Budapest. Before than moving here in 2008, I didn’t know that buildings could try to imitate nature or reproduce female sensuality.​
In Hungary, this style takes the name of Secession (Szecesszió), as it’s a result of a strong need of independence and a way to express the national identity of Hungarians, within the Empire dominated by the Habsburg.​

Terug
Naar boven