AndroidHealthClinic

Sticky Het Katten Topic

20231007_203754.jpg

20231007_203923.jpg

Hij was me aan het uitdagen.
Ik maak hem maar niet...

Zal wel droge bek hebben dan :roflol:

Dat is niet te doen met de 2 andere poezen en de blonde terreur, helaas.

Vorige week zei de buurman op het werk dat hij 2 kittens had gevangen in een vangkooi en mee naar huis had genomen en vervolgens aan een vriendin van hem gegeven.
Vandaag zaten er ineens 3 kittens bij mij op het plein, ik schat ze een week of 5-6, volgens mij zijn ze op zoek naar de 2 anderen. De moeder had ik een tijdje terug regelmatig gespot maar het is weer een 2-tal weken geleden dat ik haar nog heb gezien :o

O my god... ik zou ze zo in huis pakken... maar dat zou jammer genoeg geen goed idee zijn. Wat een bollekes.

Jammer dat er ondanks alle inspanningen (in Vlaanderen) nog zwerfkatten zijn. Als ze iets oplopen zijn ze de klos. :(

Er komt iemand van de kattenopvang langs om ze te vangen.
Heb ze vanmorgen toch al maar wat eten gegeven (toen wist ik nog niet dat ze gingen komen).

20231010_093152.jpg

Nog 2 te gaan.

20231010_105350.jpg
20231010_104642.jpg

Edit, nog eentje en voor de moeder gaan we een nachtkooi met camera zetten.

Laatst bewerkt:
Ze zijn alle 3 gevangen en zitten in een opvang.

Als je blijft voeren, blijft het voortplanten.

Toegevoegd: zijn er geen instanties die die katten kunnen steriliseren of castreren?
Ik kon die beestjes niet laten verkommeren joh.
Jawel, die wat ze zijn komen halen gaan ook met ze naar de dierenarts om alles inorde te maken.
Oudere katten worden dan teruggezet maar kittens gaan in de adoptie.

Ik kon die beestjes niet laten verkommeren joh.
Jawel, die wat ze zijn komen halen gaan ook met ze naar de dierenarts om alles inorde te maken.
Oudere katten worden dan teruggezet maar kittens gaan in de adoptie.
Ik begrijp niet dat je niet inziet dat je daarmee het probleem alleen maar groter maakt.

Ow, jij zou ze laten verhongeren?

Als er regelmatig nestjes zijn, is er simpelweg geen tekort aan eten.

Terug
Naar boven