XXL Nutrition

Sticky Het Katten Topic

Het probleem is vooral dat sommige mensen de wetgeving niet volgen.

Het probleem is vooral dat sommige mensen de wetgeving niet volgen.

Leg eens uit, hoe is dit (afgezien van dat Sanca er niets aan overhoudt) anders dan 'katten kweken'?

Muisjes, vogeltjes, mollen, een echte wilde kat red zich nu echt wel. Tenzij je zelf een situatie creëert die ongedierte aantrekt, bijvoorbeeld door veelvuldig te voeren

Zelf heb ik ooit eens een kitten gered dat volledig onder de teken zat. Zwerfkatten heb echt geen leven.

Ik begrijp niet dat je niet inziet dat je daarmee het probleem alleen maar groter maakt.

Als er regelmatig nestjes zijn, is er simpelweg geen tekort aan eten.
Ze waren 5 weken oud en de moeder niet in de buurt en ja, daar is mijn hartje te klein voor

Ze waren 5 weken oud en de moeder niet in de buurt en ja, daar is mijn hartje te klein voor
Alsof een verwildere kat zichzelf laat zien :gek:

Maar goed, blijf ze vooral voeren ondanks dat er nu nog volop muisjes enzo te vinden zijn. Super leuk als je met kerst nog een lading kittens krijgt.

Alsof een verwildere kat zichzelf laat zien :gek:

Maar goed, blijf ze vooral voeren ondanks dat er nu nog volop muisjes enzo te vinden zijn. Super leuk als je met kerst nog een lading kittens krijgt.
Heb je deze post niet over het hoofd gezien?

Ze krijgen de moeder echt wel te pakken. Vervolgens sterilisatie en probleem opgelost.

Heb je deze post niet over het hoofd gezien?

Ze krijgen de moeder echt wel te pakken. Vervolgens sterilisatie en probleem opgelost.
Eerst zien. En als hij blijft voeren trekt dat muizen en ander ongedierte aan, beetje naïef om te denken dat dat vervolgens niet meer dan die ene gesteriliseerde kat aantrekt.

In Nederland mogen ze met 5 weken niet eens van de moeder gescheiden worden. Scheidingswet op dieren.

Eerst zien. En als hij blijft voeren trekt dat muizen en ander ongedierte aan, beetje naïef om te denken dat dat vervolgens niet meer dan die ene gesteriliseerde kat aantrekt.
Ik lees dat hij de kittens heeft gevoerd die nu zijn opgehaald, dan stopt het daar toch?

Hier in de straat was er ook zo'n probleem. Veroorzaakt door een vent die ondertussen is overleden. Ze hebben elke zwerfkat kunnen vangen. 👌🏻

In Nederland mogen ze met 5 weken niet eens van de moeder gescheiden worden. Scheidingswet op dieren.
Ik heb die kleintjes welgeteld 1x iets te eten gegeven, voor een groot deel zodat ze in de buurt zouden blijven om ze te laten vangen.
De moeder heb ik hier een paar keer zien lopen maar voeder ik niet.
Die wat nu thuis zit heb ik wel een jaar of 2 gevoederd maar zij bleef hier ook overnachten.

Terug
Naar boven