MuscleMeat

Sticky Het Katten Topic

Ik heb die kleintjes welgeteld 1x iets te eten gegeven, voor een groot deel zodat ze in de buurt zouden blijven om ze te laten vangen.
De moeder heb ik hier een paar keer zien lopen maar voeder ik niet.
Die wat nu thuis zit heb ik wel een jaar of 2 gevoederd maar zij bleef hier ook overnachten.
Ok. Als jij het zegt

Dus jij had de kittens aan hun lot overgelaten?!
Ik was niet zo stom geweest om ze te gaan voeren op 't moment dat er een vang actie wordt gestart nee. Begrijp mij niet verkeerd, ik twijfel absoluut niet over je goede intenties. Vind het alleen niet handig.

Ben je de vogeltjes in de tuin ook al aan het bijvoeren? Of vertrouw je daar wel op moeder natuur? Bijvoeren is imo iets voor de winter

Ik was niet zo stom geweest om ze te gaan voeren op 't moment dat er een vang actie wordt gestart nee. Begrijp mij niet verkeerd, ik twijfel absoluut niet over je goede intenties. Vind het alleen niet handig.

Ben je de vogeltjes in de tuin ook al aan het bijvoeren? Of vertrouw je daar wel op moeder natuur? Bijvoeren is imo iets voor de winter
Wij hebben het hele jaar door voederbollen hangen ja :)
Die van de kattenopvang stonden er ook achter.
Maar ik snap jouw punt ook wel.

Het merendeel van de mensen zou ik trouwens niet helpen :o

Hij is hier een tijd terug nog even actief geweest maar heeft gevraagd hem te anonimiseren en te bannen.

Jammer, was ook altijd een parel in discussies. Gaat ook op de muur;

1697110802584.png

Is jullie kat ook zo raar? Miaauwen bij de voordeur dat hij naar buiten wilt en binnen 2-3 minuten weer naar binnen rennen

Terug
Naar boven