AndroidHealthClinic

Sticky Het Katten Topic

De onze kunnen dat ook :p. Als je ze even wil opsluiten in de bergkamer om de woonkamer te dweilen, springen ze gewoon naar de klink en krijgen ze na een paar pogingen de deur open :p.

Die van ons deden de koelkast altijd open, als je dan thuis kwam lagen overal vleeswaren enzo. :p

Ben eigenlijk meer hondenmens, maar Poes is ook geen typische kat. Heel erg op mensen gericht enzo.

Vijf jaar geleden uit asiel gehaald en sindsdien verkocht. Krijg ook geen vijf minuten rust als ik thuis ben :D

Foto volgt!

Altijd overal bij:
2011_09_05_11_16_25.jpg

Beetje een raar beest eigenlijk:
2012_03_23_18_18_47.jpg

Heb een kruising tussen een heilige birmaan en de pa was een zwerver :P

Op wat uitdagerijen na :D heel leuk karakter speels en aanhankelijk ook.
Slaapt elke dag in een mandje op het kastje naast me bed, altijd bij het baasje he!

Is heilige birmaan niks voor je?
Mooie kat toch, slim ook.

Ouders hebben 2 siamese, schijnen ook erg slim te zijn, die openen gewoon deuren en apporteren als een hond.

Weet begod niet waar ik de url van een afbeelding vind anders had ik eff fotootje gepost van mijn "kwaad"

Laatst bewerkt:
Heb een kruising tussen een heilige birmaan en de pa was een zwerver :P

Op wat uitdagerijen na :D heel leuk karakter speels en aanhankelijk ook.
Slaapt elke dag in een mandje op het kastje naast me bed, altijd bij het baasje he!

Is heilige birmaan niks voor je?
Mooie kat toch, slim ook.

Ouders hebben 2 siamese, schijnen ook erg slim te zijn, die openen gewoon deuren en apporteren als een hond.

Weet begod niet waar ik de url van een afbeelding vind anders had ik eff fotootje gepost van mijn "kwaad"

Heheh, mijn kat apporteerd elastiekjes :p

matlab :clap:

Heheh, mijn kat apporteerd elastiekjes :p

nice :roflol:

OT: hoewel mijn kat vroeger, toen ik klein was mij altijd aanviel en ik daar redelijk bang van was hou ik van katten.
Heerlijk in de zetel als ze op je schoot springen, eisen dat je ze aait en ze beginnen spinnen...

+ Dat die beesten geweldig grappig kunnen zijn (getuige youtube)

Ik heb een zwarte Europese korthaar. Lief beestje!! Mijn hart zal scheuren de dag dat ze sterft (no homo)

Is niet mijn kat, maar lijkt er wel op
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:roflol:

Doet me denk aan een moment dat ik mijn bad liet vollopen. En mijn kat stapte op de badrand, gleed uit, viel in het bad en geraakte niet meer uit het bad! Epic moment was dat :roflol:

ik had ook een kat, maar hij is onlangs gestorven, was al oud en had nierfalen :( hij kon ook deuren open doen en was de liefste kat die we tot nu toe gehad hebben

fuh03.jpg

21oya1v.jpg

en dit is de kat van de buren die ook vaak bij ons in huis komt

1zyyp01.jpg

Mooie kat had je!! Sterkte! ;)
Een kat verliezen, doet meer pijn dan je zou verwachten!!!

Mijn kat is zo dement dat ze voor een open deur gaat staan mauwen of ze naar binnen mag, maarja ze is ook al 17.
2w2ee6h.jpg

Mijn kat (en schildpad)

Had vanaf me 5e een kat die 2jaar terug overleden is.. Ik had 'm uit gezocht toen en vond 'm ook toen die net dood was..

Nu hebben we weer twee katten, een Europese korthaar en een maine coon.
Vooral die maine coon is geniaal, kat doet echt de raarste dingen. Hij heet dan ook Gizmo. :D Echt een real life troll is dat beest haha.

Zal morgen is kijken voor foto's.

Wat een leuke beestjes hier. :heart:
En katten zijn gewoon geniaal.

Terug
Naar boven