AndroidHealthClinic

Sticky Het Katten Topic

• Topic Starter Topic Starter
Ja die Maine Coon hoor ik ook heel veel goede dingen over!

Wat ik ook toffe katten vindt zijn de Scottish Fold Munchkin:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Soort Britse Korthaar met gevouwen oortjes en hele korte voetjes. Zien er ook zo tof uit.

In before Patriciaa komt met het 'dit ras is doorgefokt en zielig' remarks ;)

Die 2e katten soort in de OP zijn echt afschuwelijk lelijk.. Maar katten zijn wel toffe beesten, als het goed is krijgen wij over aantal maanden een jonkie :heart: :heart:

Wat een schatjes, zien er inderdaad wel een beetje mislukt uit :D

Niet mijn kat, maar deze kwam dinsdag even bij mij op bezoek. Zou wel eens goed de dochter van mijn kater (zwart gestreept) en de rosse kattin uit de buurt kunnen zijn.

Wij hebben ook katten, eigenlijk poezen.
1 huiskat en nog 3 andere die in de schuur of hooizolder maffen, zijn 3 zwervertjes die aan zijn komen lopen en zo goed als we zijn krijgen die dan eten:o

Ik ging ook een foto van een poes posten maar de mods kunnen daar wss niet mee lachen :p
Btw, jwz als je veel katten hebt sterf je forever alone :p

Wij hebben een gewone huiskat en geloof het of niet hij kan de deur openspringen....heb er zelfs een filmpje van op verzoek

Deed het vrouwtje bij ons ook. Hebben toen de klink van de slaapkamer maar "kidproof" gemaakt:D

Ja een hond is ook cool hoor, maar ivm het uitlaten enzo minder praktisch. Ik heb gewoon niet de tijd om een hond de aandacht te geven die het verdient. Katten kan je nog wat rond laten lopen door het huis, zeker als je er twee hebt hoef je er niet de hele tijd bij te zijn.

Van huis uit altijd honden gehad en toen ik ging samenwonen wilde mijn vriendin een kat. Niet één, maar meteen twee. Maar ik vind katten nu echt super beesten. Eigen karakter en lekker zelfstandig:) Hadden laatst een hond te logeren en toen was het wel duidelijk dat ik het uitlaten totaal niet mis!

Wel pech gehad met onze katten(broer en zus): de kater viel op 1-jarige leeftijd van 3 hoog naar beneden precies op een pot. Resultaat was een gebroken bekken en een rekening van zo'n 1200 euro! Paar jaar later bleek 'ie een nierprobleem te hebben en langzaam zag je hem wegkwijnen en toen hebben we 'm in moeten laten slapen.... En blijkbaar een genetisch iets want het vrouwtje hebben we ook een jaar geleden in moeten laten slapen vanwege haar nieren. Stond ze gewoon recht voor je neus tegen de muur in de woonkamer aan te zeiken! Wij boos, maar ze bleek dus gewoon zwaar ziek te zijn:(

M'n zwager heeft twee (als ik me niet vergis) Noorse boskatten en die zijn altijd binnen. Hij heeft wel een speciale kooi voor ze gemaakt in de tuin, waar ze via de woonkamer door naar buiten kunnen. Gaat prima.
Maar later namen ze er een Bengaal bij en die kon blijkbaar niet aarden binnen. Overal plassen en dat was geen doen. Nu hebben ze 'm bij iemand gebracht die veel ruimte heeft en dat beestje heeft het nu helemaal naar z'n zin.

Dit is trouwens de kat van m'n zusje en ons konijn:D

Dat konijn was in z'n geile periode een plaag voor onze katten. Continu wilde hij er bovenop, we hebben ons rot gelachen toen :roflol:

gevonden documten en foto's 363.jpg

Deze foto is trouwens ook geweldig. Zijn broer en zus.

img56257675.jpeg

Mijn blote poezenbeesten :D Echt super lief en aanhankelijk zijn ze :heart:

Ie, wat een engerds. Maar ze voelen veel zachter als dat ze eruit zien he?
Wel relaxed qua haren, dat is echt het grootste nadeel van een kat, alles zit onder!

Betere foto:
2012_04_26_11_45_14.jpg

Laatst bewerkt:
Hahaa ja ik weet dat ze er eng uitzien maar het went heel snel. Die donkere voelt aan als een perzik (korte donshaartjes) en die roze is echt kaal. Ze moeten wel 1 keer per week in bad om fris en fruitig te blijven ;) En in de zomer als ze naar buiten gaan dan moeten ze zonnebrandcreme op :cool:

Als ik mijn kat kaal scheer ziet ie er ook zo uit?:P

wat een lelijke katten zeg

Deze wil ik ook nog wel ff delen :p

Mijn blote poezenbeesten :D Echt super lief en aanhankelijk zijn ze :heart:

ken ze, maar blijf vinden, dat het net lijkt alsof ze binnenstebuiten gekeerd zitten.:o

onze lieve rode kater is februari onder een auto gekomen, nog 3 uur geleefd, maar helaas daarna overleden.

was een ideaal beest.
we hadden geen kattebak binnen, hij poepte zoals het hoort bij mijn irritante buren, in de tuin
en hij piste netjes in de wc. hij spoelde alleen niet door.....

Terug
Naar boven