MuscleMeat

Sticky Het Katten Topic

Als ik dit lees dan weet ik niet of ik ooit aan binnenkatten zou beginnen. Heb al mijn katten altijd buiten gehad.
Enige nadeel is mijn abonnement bij de vogelopvang en de vele muizen-grafjes in mijn tuin.

Hoe oud is Poes Fab?

dat beest van mij moet dan echt goed rot zijn geweest, ik schepte elke ochtend met tranen in me ogen en kots in me b**kes die bak leeg.

6gyk9e.jpg

• Like
Waarderingen: mat
Flinke laag grind en kranten en de hele week nergens last van, ook niet tussendoor hoeven scheppen (gelukkig)
1x per week de bak helemaal leeg en weer een nieuwe lading erin.
K heb de goedkoopste van C1000 eigen merk.

Flinke laag grind en kranten en de hele week nergens last van, ook niet tussendoor hoeven scheppen (gelukkig)
1x per week de bak helemaal leeg en weer een nieuwe lading erin.
K heb de goedkoopste van C1000 eigen merk.

en ze komt niet buiten? ik kan door mijn ervaring niet voorstellen dat het niet gaat stinken.

• Topic Starter Topic Starter
Hier elke week of zelfs vaker. Wel goedkoop grind, maar is niet veel werk om alles in een keer weg te kiepen.

Maar Poes is echt aan t aftakelen :(
Echt superveel kotsen, ben er echt klaar mee. Ze doet t ook pas als je de kamer binnen stapt; schrikt ze wakker waarschijnlijk.

1x per week? Holy shit, dan kotst ze wel erg veel niet?

Mijn kat eet en schijt bij de onderburen en chillt bij mij, ghhhraaaatis kat

kwalitatief goede voeding voor de kat
Dat scheelt echt veeeeeeeeeeel. En dat het wat duurder is bespaar je wel weer uit met de kattenbak (en in de container, want afval is ook niet gratis).

Hier elke week of zelfs vaker. Wel goedkoop grind, maar is niet veel werk om alles in een keer weg te kiepen.

Maar Poes is echt aan t aftakelen :(
Echt superveel kotsen, ben er echt klaar mee. Ze doet t ook pas als je de kamer binnen stapt; schrikt ze wakker waarschijnlijk.
Braken kan van alles zijn. Van stress om iets redelijk onbenulligs, tot dusdanige uitval van de nieren dat ze er doodziek van is, en alles er tussen. En zelfs als er niets aan de hand zou zijn kan het tot veel problemen leiden. Als een kat afvalt dan belast het al snel de lever teveel waardoor ze snel een leververvetting oplopen. Gevolg = misselijk, en omdat ze misselijk zijn willen ze niet meer eten (en dan kan je zo in een spiraal raken waarin het snel kan gaan). Braken mét maaginhoud kan ook nog eens zorgen voor een geïrriteerde slokdarm waardoor eten pijn doet, en het ook sneller gaat.

Ik wil je niet onnodig ongerust maken ofzo hoor. Maar enige wat ik wil zeggen is dat het in heel veel gevallen dingen zijn die heel simpel op te lossen zijn, maar niet zomaar vanzelf over gaan.

ik vind katten super eng als ik er een zie krijg ik er rillingen van is dit normaal?

34dsunc.jpg

Like a boss bij de verwarming.

Tony in zijn mocro jas

fcvdyp.jpg

Bert en Tony in een heftige discussie over wie de laatste tonijn mag hebben:

ng3gxz.jpg

@z1000:

Ze komen eigenlijk nooit buiten. Die haarloze heeft het wel snel koud. Overal bij de verwarming hebben we mandjes staan enzo, daar zit hij graag in.

Dit zijn die van mij nu, beide weer wat gegroeid :D

m53sh.jpg

links kijkt lief en rechts gemeen :D

Sow man die zijn ook echt vet man Obee!

---------- Post toegevoegd 11 April 2013 om 00:26 ----------

Britse korthaar van mijn moeder, beest is epic buff, BILLIE:

2s81ksw.jpg

bius7q.jpg

Kerst foto haha, beest weet zich geen raad met die shit om:

ibx3eg.jpg

---------- Post toegevoegd 11 April 2013 om 00:27 ----------

Dit zijn die van mij nu, beide weer wat gegroeid :D

m53sh.jpg

Zijn Maine Coon's toch of niet? Echt hele toffe beestjes. Hoe zijn ze qua karakter?

Zijn Maine Coon's toch of niet? Echt hele toffe beestjes. Hoe zijn ze qua karakter?

Klopt ja, en zijn beiden heel verschillend. Die kleine laat je nooit met rust en wil de hele dag geaaid worden, en die andere is wat rustiger. En die kleine steelt echt alles, ook boontjes e.d.

Die korthaar is ook vet, idd buff

Klopt ja, en zijn beiden heel verschillend. Die kleine laat je nooit met rust en wil de hele dag geaaid worden, en die andere is wat rustiger. En die kleine steelt echt alles, ook boontjes e.d.

Die korthaar is ook vet, idd buff

Hehe mooi is dat he, dat ze zulke verschillende karakters hebben. Is bij mij ook zo, de voorste is een stukje nieuwsgierig en die andere is bijna heel de dag in chillmodus :D

j7syeu.jpg

• Like
Waarderingen: Obee
Terug
Naar boven