- Waardering
- 2.886
- Lengte
- 2m
- Massa
- 158kg
stinkt het bij jullie in huis niet? ik heb vorig jaar 2 weken een kat in huis gehad (bengaal want ik ben ook allergisch) heb haar in die 2 weken binnen gehouden omdat dat aangeraden werd. mijn god wat kan zo'n beest een ranzige lucht verspreiden zeg, me hele huis rook ernaar terwijl de kattenbak in een aparte kamer stond met kattenluikje. elke ochtend als ik dat ding moest leegscheppen ging ik over me nek, en na een week stonk me hele huis ernaar.
ook snap ik dat hele gedoe over dat katten schoon zijn niet. die van mij ging op de kattenbak schijten en ging dan lopen vroeten. daarna liep ie me hele huis door met zijn vieze pootjes en als ze dan zeker wist dat er niks meer afgaf ging ze zich schoonlikken.
ik ben nu trouwens niet op jullie beesten aan het haten oid, ik vertel alleen me eigen ervaring en hoe enorm het mij tegenviel.
ook snap ik dat hele gedoe over dat katten schoon zijn niet. die van mij ging op de kattenbak schijten en ging dan lopen vroeten. daarna liep ie me hele huis door met zijn vieze pootjes en als ze dan zeker wist dat er niks meer afgaf ging ze zich schoonlikken.
ik ben nu trouwens niet op jullie beesten aan het haten oid, ik vertel alleen me eigen ervaring en hoe enorm het mij tegenviel.

Toen werd ik wel wakker van het gespetter in mijn gezicht 

, anders schijten ze op het kleed