- Waardering
- 3.529
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Is de valeriaan die erin zitIk heb van pick wick slaaplekker thee.
Als mijn kat ruikt aan dat thee zak wordt ze helemaal leip.
Lijkt wel drugs voor die katte. Normaal is het gewoon een rustige poes. Maar als ze snift aan dat zakje, rolt ze heel de keuken door. En gewoon echt 3 minuten lang.
Best cool

Vragen of je gastgezin mag zijn voor je lokale dierenasiel, of een soortgelijke stichting. Je krijgt dan een moederkat met kittens in huis (of een drachtige kat die bij jou bevalt). Als de kittens een week of 8 zijn gaan de katjes weer terug naar het asiel voor herplaatsing. Verschilt een beetje per asiel.Ewa, ik wil ook een kat maar mijn ouders haten dieren.
Hoe ga ik een kat fixen?
Willgivekarma
En misschien vinden je ouders die kleintjes wel zo schattig, dat er 1 thuis mag blijvenVragen of je gastgezin mag zijn voor je lokale dierenasiel, of een soortgelijke stichting. Je krijgt dan een moederkat met kittens in huis (of een drachtige kat die bij jou bevalt). Als de kittens een week of 8 zijn gaan de katjes weer terug naar het asiel voor herplaatsing. Verschilt een beetje per asiel.
Het is dan maar tijdelijk (waardoor je ouders het misschien leuker vinden), maar je hebt de moederkat en die kleintjes wel tijdens een hele leuke periode in huisEn misschien vinden je ouders die kleintjes wel zo schattig, dat er 1 thuis mag blijven
Als ze niet gecastreerd zijn hebben ze wel een tuin nodig is mijn ervaring, hangt ook af van het karakter / de opvoeding. Maar ik zou liever een kat alleen in huis laten dan een hond. Wel een krabpaal enz voorzien, zodat ze niet in lederen zetels oid gaan hangen.Mijn ouders werken allebei 40 uur in de week en ik en mijn zus hebben school. Kan je je kat ook alleen thuis laten/naar buiten sturen?
Ja idd...Als ze niet gecastreerd zijn hebben ze wel een tuin nodig is mijn ervaring, hangt ook af van het karakter / de opvoeding. Maar ik zou liever een kat alleen in huis laten dan een hond. Wel een krabpaal enz voorzien, zodat ze niet in lederen zetels oid gaan hangen.
Is het ook niet een beetje sneu voor het beestje als je ouders er al helemaal niets mee hebben, en het zich overdag ook nog eens moet vervelen?Mijn ouders werken allebei 40 uur in de week en ik en mijn zus hebben school. Kan je je kat ook alleen thuis laten/naar buiten sturen?
Nice, de volgende wordt dus een Sphynx. Heb tot nu toe enkel asielkatten gehad. Heel lieve beestjes, maar wel damaged goods met een hoek af en hadden altijd wel een ziekte mee uit het asiel.De Sphynx (naaktkat) is heel speels en loopt je de hele dag achterna...

Tsja mijn ouders hebben het altijd over in het gordijn hangen en aan de bank krabben dit dat. Terwijl een kat best een goede sfeer in huis kan brengen. Pluk er wel een van straat
Hoeveel zijn jullie kwijt aan het onderhoud van een kat per maand?
Nice, de volgende wordt dus een Sphynx. Heb tot nu toe enkel asielkatten gehad. Heel lieve beestjes, maar wel damaged goods met een hoek af en hadden altijd wel een ziekte mee uit het asiel.
Zal maar al beginnen sparen![]()
Nou de katten zijn lang bij de moeder geweest en daar in een gezien met nog 8 baby sphynxen geweest (als je een nestje sphynxen ziet bij je direct verkocht), 3 oude sphynxen en een hond. Dus hij is niet opgegroeid met alleen zijn moeder oid. Maar die katten staan er wel echt om bekend dat ze zo zijn, dat is het ras wel een beetje.