MuscleMeat

Sticky Het Katten Topic

3r3r3.jpeg

2e2e2e2.jpg

Die laatste is zeer waaks over de katten. Niet naar ons maar wel naar bezoek die de katten wil aaien, dan gaat ze eroverheen staan🤣 Maar dat komt omdat ze allemaal onder haar vleugels zijn opgegroeid en in haar mand hebben geslapen toen ze kittens van 8 weken waren
20250418_171251.jpg
20250418_171304.jpg
20250418_171245.jpg
20250418_171323.jpg

Die laatste is zeer waaks over de katten. Niet naar ons maar wel naar bezoek die de katten wil aaien, dan gaat ze eroverheen staan🤣 Maar dat komt omdat ze allemaal onder haar vleugels zijn opgegroeid en in haar mand hebben geslapen toen ze kittens van 8 weken waren
20250418_171251.jpg
20250418_171304.jpg
20250418_171245.jpg
20250418_171323.jpg
Snap niet waarom mensen zo’n moordmachine in huis willen hebben. Vragen om problemen met dat ras.

Snap niet waarom mensen zo’n moordmachine in huis willen hebben. Vragen om problemen met dat ras.
Ligt heel erg aan de opvoeding, als je dat goed doet zijn het hartstikke lieve beestjes, alleen daar ligt het probleem ook gelijk want mensen spenderen het geld en de tijd daar niet aan

Daarom heten ze van oudsher. " nanny dogs".

Als je niet weet waar je over praat, zeg dan niks. Een stabieler hond is niet te vinden hier in de buurt. Iedereen zegt het. Betere hond kan ik me niet wensen voor mn kids.

Ze is getraind vanaf 8 weken tot der 6e jaar, incl voor "werk"
Blaft, appporteert, loopt stoicijns voet zolang ik het vraag. En komt van meer als 100 meter op commando vanaf mijn signaal etc etc.

Een duidelijk geval van vooroordelen, helaas nog steeds aanwezig. Als je haar leert kennen ben je verliefd. Ze is gek op iedereen, tot de stront aan de knikker is, of als ik anders vraag. Perfecte impulscontrole.

Opvoeding, training en toegewijd bezig zijn met je beest.

Als je niet weet waar je over praat, zeg dan niks. Een stabieler hond is niet te vinden hier in de buurt. Iedereen zegt het. Betere hond kan ik me niet wensen voor mn kids.

Blaft, appporteert, loopt stoicijns voet zolang ik het vraag. En komt van meer als 100 meter op commando vanaf mijn signaal etc etc.

Een duidelijk geval van vooroordelen.
Golden retriever is wel veel stabieler en het is wachten op problemen met zo’n hond

Een duidelijk geval van vooroordelen, helaas nog steeds aanwezig. Als je haar leert kennen ben je verliefd. Ze is gek op iedereen, tot de stront aan de knikker is, of als ik anders vraag. Perfecte impulscontrole.

Gedrag van een hond is 100% opvoeding. Alleen bij die kleine kut ratten niet die zijn altijd vervelend(neem dan gewoon een kat). Zolang jij je hond de baas bent is er niks aan de hand. Merk dit heel erg bij mijn grootouders hun nieuwe herder die bij een junken familie weg komt. Die oudjes zijn hem eigenlijk niet meer de baas. Mijn oma is al 30 jaar honden trainer dus daar ligt het niet aan. Heb hem laatst nog heel het huis door geschopt toen hij me beet. Doet hij ook nooit weer.

Tokkie honden zijn het. Die beesten zijn gefokt om te moorden.

Alle honden zijn stabiel totdat ze het niet meer zijn en dan heb je heel wat problemen met zo’n moordwapen.

Hier recentelijk. Lieve familie hond ja. :roflol:

kijk: https://x.com/nypost/status/1911178112575951085?s=46

Had Cesar Millan ook geen pitbull? Was een fucking lieve hond die letterlijk geen vlieg kwaad deed. Zelf als andere honden ertegen gingen blaffen. Zo kun je alles wel cherry picken.

Zoek eens wat statistieken op over deze moordwapens

Terug
Naar boven