Fitness Seller

Sticky Het Katten Topic

IMG_2837.png

Hmm misschien. Die shit maakt je altijd zo loom. En ik kan nu ook geen vreetkick gebruiken. Ben al vadsig genoeg. Zelf mijn katten beginnen zich zorgen te maken.
Ben je ergens in de buurt van je shape op je profiel foto of niet? Want daar ben je echt bruut groot.

Ben je ergens in de buurt van je shape op je profiel foto of niet? Want daar ben je echt bruut groot.
Begint er wel steeds meer op te lijken ja.

Ik kan ook niet volledig trainen nog i.v.m. hernia, maar die lijkt wel steeds minder aanwezig te zijn. Die shit is geen grap, dus ik ben voorzichtig. Een misstap en je bent weer terug bij af.

Maar goed, kan wel gewoon goed upper body trainen. Alleen geen rug. Maar komt wel goed. Gear + muscle memory doet echt wonderen. Sta er telkens versteld van.

Zoek eens wat statistieken op over deze moordwapens
Ik durf met zekerheid te stellen dat dit komt doordat het meerendeel van de pittbull eigenaren randdebielen zijn en geen hond op kunnen voeden. Het is namelijk vaak wel altijd hetzelfde tokkie volk waarvan de honden dit doen en die hebben vaak pitbulls want stoere hond.

Tokkie honden zijn het. Die beesten zijn gefokt om te moorden.

Alle honden zijn stabiel totdat ze het niet meer zijn en dan heb je heel wat problemen met zo’n moordwapen.

Hier recentelijk. Lieve familie hond ja. :roflol:

kijk: https://x.com/nypost/status/1911178112575951085?s=46

Waar zijn al die andere rassen die bovenaan staan met absolute aantallen bijtincident? Aangezien ze ergens onderaan de top 10 staan terwijl ze veel meer als andere rassen voorkomen?
Stemmingmakerij

wist je dat alle honden instictief gemaakt zijn om te moorden aangezien ze direct afstammen van de wolf? GOede hondenfokkers selecteren op familie karakter en niet op " gameness" waar jij op doelt. Zeer bekrompen denkwijze heb je. En zeer zeker ook weinig verstand van dieren.

Zoek eens wat statistieken op over deze moordwapens
Dat komt omdat het een modehond is en ze dus meer als andere rassen gehouden worden. Dan komen ze dus oververtegenwoordigd voor. Jaren 90 waren het de rotties en de 80er jaren de herders. Praat objectief en eerlijk met mij.

Dit bedoel ik dus met onwetendheid .

Laatst bewerkt:
Goldens Staan ergens bovenaan met bijtincidenten kwa hoeveelheden🤣.
Er zijn dan ook iets meer Golden Retrievers dan de eerder genoemde rassen. Bovendien zijn door allerlei redenen de incidenten met dergelijke rassen vaak heftiger dan met Golden Retrievers.

Hetgeen niet wil zeggen dat jouw hond geen schat van een beest is, het blijven statistieken.

Er zijn dan ook iets meer Golden Retrievers dan de eerder genoemde rassen. Bovendien zijn door allerlei redenen de incidenten met dergelijke rassen vaak heftiger dan met Golden Retrievers.

Hetgeen niet wil zeggen dat jouw hond geen schat van een beest is, het blijven statistieken.
Je zegt het net goed.

Bijtincidenten komen niet vaker voor. Maar door de schade die ze aanrichten komen ze wel vaker in het nieuws. Als een maltezer in je enkel bijt geef je em een duw en is die weg. Als deze bijten heb je een probleem. Maar aub, dat zijn de opvoedende eigenaren. Niet het ras. En moordmachines zijn al helemaal niet.

Mensen, dat zijn pas moordmachines. Ik kan heel slecht tegen mensen die echt 100% onwetend zijn op dit gebied. Maar wel heel hard het nieuws naroepen , dezelfde MSM die ze in andere topics bekritiseren. Dat is gewoonweg een treurige manier om een punt te maken. Daarmee heb ik alles gezegd.

Je zegt het net goed.

Bijtincidenten komen niet vaker voor. Maar door de schade die ze aanrichten komen ze wel vaker in het nieuws. Als een maltezer in je enkel bijt geef je em een duw en is die weg. Als deze bijten heb je een probleem. Maar aub, dat zijn de opvoedende eigenaren. Niet het ras.

Mensen, dat zijn pas moordmachines. Ik kan heel slecht tegen mensen die echt 100% onwetend zijn op dit gebied. Maar wel de mond van hier tot ginter laten hangen om maar hard het nieuws na te roepen , dezelde MSM die ze in andere topics bekritiseren. Dat is gewoonweg een treurige manier om een punt te maken. Daarmee heb ik alles gezegd.
Je hoeft ze toch ook geen verantwoording af te leggen? Zolang jij er een goed gevoel bij hebt is het toch goed? Laat die gatekeepers maar lekker de wijsneus uithangen. Die eindeloze discussies leiden toch nergens naar. Ik weet er alles van.

Je hoeft ze toch ook geen verantwoording af te leggen? Zolang jij er een goed gevoel bij hebt is het toch goed? Laat die gatekeepers maar lekker de wijsneus uithangen. Die eindeloze discussies leiden toch nergens naar. Ik weet er alles van.
Je hebt gelijk.

Ik snap nog steeds niet waarom een paar pipo's hier denken te bepalen wat andere mensen met hun leven doen. Wellicht ter compensatie? Omdat ze zelf ergens de grip op hun leven verloren zij geraakt? Wie weet. Ik snap het in ieder geval niet.

Wat ik wel weet is dat er maar één oplossing is: block en delete. Heeft mij in ieder geval veel meer rust gegeven sinds ik dat heb toegepast.

Ik snap nog steeds niet waarom een paar pipo's hier denken te bepalen wat andere mensen met hun leven doen. Wellicht ter compensatie? Omdat ze zelf ergens de grip op hun leven verloren zij geraakt? Wie weet. Ik snap het in ieder geval niet.

Wat ik wel weet is dat er maar één oplossing is: block en delete. Heeft mij in ieder geval veel meer rust gegeven sinds ik dat heb toegepast.
Wie denken dat dan?

Terug
Naar boven