XXL Nutrition

Sticky Het Katten Topic

K*t zooi, Binkie is al 3 nachten weggebleven :(

• Topic Starter Topic Starter
???? Niet aanhankelijk
Wij hebben hier 3 britskortharen, die alle 3 super aanhankelijk zijn. Ook hebben ze al de nodige papieren en testen ondergaan, wat dikwijls vergeten word bij de fok.
Voor de mensen die interesse hebben in de britskorthaar en daar meer willen over weten, kunnen eens een kijkje komen nemen op ons forum. Www.britskorthaarpraatjes.be

Grtz

Ps: let wel op welke foto's hier geplaatst worden.ik herken hier al een paar foto's van bevriende cattery's

Hmmz misschien hebben wij dan gewoon pech gehad.

K*t zooi, Binkie is al 3 nachten weggebleven :(

****ed up bro. Altijd balen als je kat zo lang weg is. Hoop dat hij snel weer terug komt!

Mijn korthaar is ook super aanhankelijk. Durft niet eens naar buiten, kruipt dan gelijk onder je trui.

Maar nu zo oud, slaapt alleen nog maar. Prinses op de erwt :heart:

Hoop het ook, sta elke keer bij de deur te checken of hij er is

Toen wij nog altijd buitenkatten hadden bleven ze regelmatig tot wel weken weg. Maar je gaat je toch altijd zorgen maken. Toen ik nog bij mijn moeder woonde was de binnenkat (britse korthaar) een keer 'ontsnapt' en 5 dagen weg. Dat was een raskat doe ook nooit buiten kwam. We waren echt bijna verzekerd dat we hem kwijt waren. En ineens stond hij weer voor de deur. Wel helemaal afgeleefd want die raskatten hebben wat moeite te overleven haha.

Wij zetten altijd iig wat te eten bij de deur en als het weer het een beetje toelaat de deur open en wat eten in de berging oid. De kat stond toen ineens weer binnen.

Toen wij nog altijd buitenkatten hadden bleven ze regelmatig tot wel weken weg. Maar je gaat je toch altijd zorgen maken. Toen ik nog bij mijn moeder woonde was de binnenkat (britse korthaar) een keer 'ontsnapt' en 5 dagen weg. Dat was een raskat doe ook nooit buiten kwam. We waren echt bijna verzekerd dat we hem kwijt waren. En ineens stond hij weer voor de deur. Wel helemaal afgeleefd want die raskatten hebben wat moeite te overleven haha.

Wij zetten altijd iig wat te eten bij de deur en als het weer het een beetje toelaat de deur open en wat eten in de berging oid. De kat stond toen ineens weer binnen.

Ah fijn om te horen, blijf af en toe checken. Het is gelukkig een grote kater, kan zichzelf vast wel redden

Kheb vanmorgen m'n kat geschoren :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Tja ik weet niet of je die personen zo over een 1 kam kan scheren whami..
Misschien zat dit beestje wel helemaal onder de klitten en teken?

Nog wat plaatjes geschoten bij de kittens :) (Ik had net gesport dus kon mijn armen niet stil houden :o )

• Like
Waarderingen: mat
Ah fijn om te horen, blijf af en toe checken. Het is gelukkig een grote kater, kan zichzelf vast wel redden
Update? Is hij terug?

En die kittens hierboven, hoe awesome :D:D:D

Maken jullie trouwens ook allemaal zo veel foto's van je katten? Ik ben sowieso nogal van het foto's maken maar ik heb er ook echt idioot veel van mn katten :rolleyes:. Vind het ook wel lache om te zien hoe ze zijn verandert in de 7 maanden dat ik ze nu heb

2qjzw45.jpg

125lzc2.jpg

33yl015.jpg

k9xsus.jpg

2j49f86.jpg

ekgh2x.jpg

25headh.jpg

5lun43.jpg

4ubgx4.jpg

2v8svte.jpg

fkcfhy.jpg

33o1aw6.jpg

Die 2 van mij zoeken elkaar ook constant op, echt beter dat ik beiden zusjes heb anders was ze vaak eenzaam

• Like
Waarderingen: mat
Nog niet terug helaas, en ik heb ook heel veel foto's :roflol:

dat truitje :roflol:

Mijn katten zouden gewoon een uur stil zitten als ik ze een trui aan zou trekken lol

Komt vast goed:) Ze redden zich vaak wel en helemaal van die grote katers. Altijd wel even schrikken als ze weg zijn. De mijne stond de volgende dag s avonds laat voor de achterdeur te miauwen.
Had de schuur open gelaten zodat hij wel naar binnen kon.

Mijn katten zouden gewoon een uur stil zitten als ik ze een trui aan zou trekken lol

Ja die andere kat kan het ook echt niet hebben. Gaat de hele tijd achteruit lopen.

Ook echt grappig als je een stuk plakband op een kat plakt. Als je het op de zijkant plakt gaat hij de hele tijd naar de zijkant lopen en als je het op zijn rug plakt gaat hij sluipen. Beest weet niet wat hem overkomt :roflol:

Mijne heeft vaak een tuigje aan, maar als ik het kastje open doe waar het in ligt, dan komt hij er al aan gerend. Vindt hij leuk :o

Beest eet graag andere katten, en dat vind ik niet zo grappig... dus ik laat hem vaak uit. Kan hij toch lekker naar buiten. En gaat vaak mee naar het werk, gaat hij met de hondjes spelen. Hij jaagt ook rustig de hond uit de mand om vervolgens dingen te doen die uuuhhh een gecastreerde kater niet hoort te doen. Stom dier :o
Hij springt ook niet ergens overheen. Hij springt tot halverwege, en dan trekt hij zichzelf op. Dan gaat hij er overheen wiegen en laat hij zich vallen :o
(denk dat hij dat heeft aangeleerd omdat hij heel lang geen diepte zag. Zijn oren zaten zo erg onder de mijten dat zijn evenwichtsorgaan was aangetast).

Hij was kaal en broodmager toen hij om mn pad kwam.... Maar beest spoort niet, dus moest hem hebben :D

v4s1zt.jpg

Vet beest man Patriciaa!

...

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven