Fitness Seller

Sticky Het Katten Topic

Mijn kat ging soms ook tegen m'n deken aanrijden :(

Geen flauw idee of ik mijn katten al gepost had , maar bij deze .

Minoe...
1221.jpg

Bachuss :D
312211.jpg
Ginger cats have no soul :dunno:

Is niet vies

katten in de slaapkamer/keuken is ranzig.
Waaaaaat

Al mijn katten slapen steeds op mn kamer en vaak op mn bed :p Ik heb graag poesjes in mn bed :dunno:
Zie niet in waarom het ooit ranzig zou zijn :roflol: Buiten die keren dat mn kat me wakker wil maken door mn gezicht vol te likken >_<

Waaaaaat

Al mijn katten slapen steeds op mn kamer en vaak op mn bed :p Ik heb graag poesjes in mn bed :dunno:
Zie niet in waarom het ooit ranzig zou zijn :roflol: Buiten die keren dat mn kat me wakker wil maken door mn gezicht vol te likken >_<

Ik vind dat ook wel chill, en nee helaas nog niet terug. Al wel papieren opgehangen

En al die haren die overal in huis liggen en op je kledij blijft plakken...erg proper .
Ja van haren ga je dood hé :roflol: gewoon geen zwart of donker blauw dragen, that's it.
het lijkt mij niet fris al hij in je bed zit te rijden of met zijn kattenbakpoten de keuken of je bed komt vervuilen.
1. Mijn katten gaan buiten, niet in de kattenbak. En ze graven bijna nooit eens in de aarde maar doen het tussen de klimop.
2. Het is niet omdat jouw katten zich nooit wassen dat de mijne dat niet doen, hen poten zijn bijna altijd proper en zo niet (zelden) blijven ze beneden.
3. Niet iedereen geeft zn katten slechte voeding waarvan ze slappe kak krijgen die makkelijk blijft hangen.

Katten zijn propere dieren, als er vaak stront aan hen poten hang is er toch wel iets mis...en dan eerder met wat het baasje doet dan wat de kat doet...

Haha, super raar ook, ging hij trappelen, krijgt een zieke blik in z'n ogen en vervolgens mag ik hem niet meer aanraken. Als ik dat wel doe, miauwt hij van zich af, maar hij komt wel langzaam trappelend naar je toe :roflol:

Om vervolgens met 1000rpm tegen me deken aan te trillen

Haha, super raar ook, ging hij trappelen, krijgt een zieke blik in z'n ogen en vervolgens mag ik hem niet meer aanraken. Als ik dat wel doe, miauwt hij van zich af, maar hij komt wel langzaam trappelend naar je toe :roflol:

Om vervolgens met 1000rpm tegen me deken aan te trillen
Doet mijn kater nooit :p
Als je hem van achter op zn rug streelt valt hij wel steeds om of steekt zn kont in de lucht :roflol:

Waaaaaat

Kattenharen in bed wel vervelend.

Mijne mag alleen op de sprei liggen. Dus die vouw ik snachts op mn voeteneind en dan ligt ze daar. Prima afgericht :D

Kattenharen in bed wel vervelend.

Mijne mag alleen op de sprei liggen. Dus die vouw ik snachts op mn voeteneind en dan ligt ze daar. Prima afgericht :D
Ook goed :p
Kattenharen liggen er wat op mn bed maar je moet er al echt op letten om te zien, trek ik me dus niets van aan :p. Vaak ligt er een kat links van me en een rechts en daar bovenop soms ook nr.3 en dan kan ik me niet meer bewegen :fuu:En de ene gaat ook vaak graag eens op me liggen :fuu:En de andere moet soms per se onder de lakens gaan liggen 's ochtends :fuu: Anders eet ze mn neus op, miauwt ze en krabt ze aan de lakens :fuu:

Terug
Naar boven