- Waardering
- 688
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 94kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ginger cats have no soulGeen flauw idee of ik mijn katten al gepost had , maar bij deze .
Minoe...
![]()
Bachuss
![]()

Ahwww, nog steeds niets gehoord?

Dankje

Kansloze comments in een katten topic door mensen die niet eens katten hebben? Vooral ovosnovo, jouw bijdrage is altijd even nutteloos
Kansloze comments in een katten topic door mensen die niet eens katten hebben? Vooral ovosnovo, jouw bijdrage is altijd even nutteloos
Waaaaaat
Ik heb graag poesjes in mn bed 
Buiten die keren dat mn kat me wakker wil maken door mn gezicht vol te likken >_<Waaaaaat
Al mijn katten slapen steeds op mn kamer en vaak op mn bedIk heb graag poesjes in mn bed
Zie niet in waarom het ooit ranzig zou zijnBuiten die keren dat mn kat me wakker wil maken door mn gezicht vol te likken >_<
Ja van haren ga je dood héEn al die haren die overal in huis liggen en op je kledij blijft plakken...erg proper .
gewoon geen zwart of donker blauw dragen, that's it.1. Mijn katten gaan buiten, niet in de kattenbak. En ze graven bijna nooit eens in de aarde maar doen het tussen de klimop.het lijkt mij niet fris al hij in je bed zit te rijden of met zijn kattenbakpoten de keuken of je bed komt vervuilen.
Doet mijn kater nooitHaha, super raar ook, ging hij trappelen, krijgt een zieke blik in z'n ogen en vervolgens mag ik hem niet meer aanraken. Als ik dat wel doe, miauwt hij van zich af, maar hij komt wel langzaam trappelend naar je toe
Om vervolgens met 1000rpm tegen me deken aan te trillen

Waaaaaat
Al mijn katten slapen steeds op mn kamer en vaak op mn bedIk heb graag poesjes in mn bed
Zie niet in waarom het ooit ranzig zou zijnBuiten die keren dat mn kat me wakker wil maken door mn gezicht vol te likken >_<

Ook goedKattenharen in bed wel vervelend.
Mijne mag alleen op de sprei liggen. Dus die vouw ik snachts op mn voeteneind en dan ligt ze daar. Prima afgericht![]()
. Vaak ligt er een kat links van me en een rechts en daar bovenop soms ook nr.3 en dan kan ik me niet meer bewegen
En de ene gaat ook vaak graag eens op me liggen
En de andere moet soms per se onder de lakens gaan liggen 's ochtends
Anders eet ze mn neus op, miauwt ze en krabt ze aan de lakens