- Waardering
- 1.009
- Lengte
- 1m67
- Massa
- 59kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ook goed![]()
Kattenharen liggen er wat op mn bed maar je moet er al echt op letten om te zien, trek ik me dus niets van aan. Vaak ligt er een kat links van me en een rechts en daar bovenop soms ook nr.3 en dan kan ik me niet meer bewegen
En de ene gaat ook vaak graag eens op me liggen
En de andere moet soms per se onder de lakens gaan liggen 's ochtends
Anders eet ze mn neus op, miauwt ze en krabt ze aan de lakens
![]()
Ik studeer nog dus woon nog bij mn oudersben je vrijgezel, of slaapt je vriendin in de kattenmand?
en atm vrijgezel. Nog nooit iemand horen klagen over haren op mn bed
. Je moet al erg goed opletten om ze te zien...Ik studeer nog dus woon nog bij mn oudersen atm vrijgezel. Nog nooit iemand horen klagen over haren op mn bed
. Je moet al erg goed opletten om ze te zien...
Sowieso niet veel last van kattenhaar hoorEn dan moet je ze nog weten te onderscheiden van schaamhaar.
Maar als je je kat regelmatig goed borstels (firminator doet wonderen) heb je echt amper last van kattenharen. Of je neemt een naaktkat.
Maar onze katten liggen ook nooit echt op de slaapkamer. Doe geen oog dicht anders. Die beesten gaan vol op je gelaat liggen als je ligt te maffen.
alleen op bepaalde momenten als ze hen vacht verliezen, en dan doe ik dat haar wel weg.
.Ik studeer nog dus woon nog bij mn oudersen atm vrijgezel. Nog nooit iemand horen klagen over haren op mn bed
. Je moet al erg goed opletten om ze te zien...
En dan moet je ze nog weten te onderscheiden van schaamhaar.
Maar als je je kat regelmatig goed borstels (firminator doet wonderen) heb je echt amper last van kattenharen. Of je neemt een naaktkat.
Maar onze katten liggen ook nooit echt op de slaapkamer. Doe geen oog dicht anders. Die beesten gaan vol op je gelaat liggen als je ligt te maffen.
![]()
foto van het nestje. Zijn er maar 6, de andere 2 die nog vastzaten en met keizersnede bevallen zijn, zijn overleden.
Ondertussen is een andere kat net aan het bevallen.
![]()
![]()
foto van het nestje. Zijn er maar 6, de andere 2 die nog vastzaten en met keizersnede bevallen zijn, zijn overleden.
Ondertussen is een andere kat net aan het bevallen.
![]()
Werkt zo'n furminator echt? Mijn katten (binnenkatten, komen alleen in de tuin) verharen het hele jaar door. Ben er inmiddels wel aan gewend, maar heel fijn is het niet. We zijn opzoek naar iets dat werkt. Ze worden overigens wel bijna dagelijks geborsteld.
Ja die furminator is echt goed. Je hebt ook gewoon van die namaak dingen die zijn niet zo duur. Ik gebruik hem 1x per week. Je moet het niet te vaak doen en ook niet te veel. Dat ding trekt echt het haar uit je kat en als je er te lang mee door gaat is je kat kaal.
Maar ik gebruik een normale borstel en die furminator. Vacht wordt er mega glanzig van en je hebt echt veel minder last van haren.
Deze tijd beginnen die beesten een beetje te verharen maar met die furminator + borstel heb ik er echt geen last van.
Nah mijn katten zijn pussies, die zijn al lang weg gelopen danik doelde niet op de haren maar meer op het mogelijke ruimte gebrek met al die katten (om nog maar niet over de jaloezie te spreken sommige katten kunnen het echt niet hebben als er iemand anders aandacht krijgt van het baasje)
.Ja die furminator is echt goed. Je hebt ook gewoon van die namaak dingen die zijn niet zo duur. Ik gebruik hem 1x per week. Je moet het niet te vaak doen en ook niet te veel. Dat ding trekt echt het haar uit je kat en als je er te lang mee door gaat is je kat kaal.
Maar ik gebruik een normale borstel en die furminator. Vacht wordt er mega glanzig van en je hebt echt veel minder last van haren.
Deze tijd beginnen die beesten een beetje te verharen maar met die furminator + borstel heb ik er echt geen last van.
Past perfect , bij die lelijke rode baard van mij

Ik val het snelste in slaap wanneer ik het geknor hoor van mijn monster

Zijn geweldig, en zoooooooooo herkenbaar. Meer dan dat ik meestal aan mezelf wil toegeven

Mooie foto's Punjab!![]()
![]()
Ik val het snelste in slaap wanneer ik het geknor hoor van mijn monster
Zijn geweldig, en zoooooooooo herkenbaar. Meer dan dat ik meestal aan mezelf wil toegeven
Edit: Furminator haalt de haren die los zitten in de haarschacht (zijn de haren die na het borstelen ineens op de bank enzo liggen) eruit, dat kan een gewone borstel niet. Maar het is een enkele scheerkop, dus als je te lang doorgaat dat breek je de haren af. Maar als je het op de juiste manier doet, dan kan je het zelfs voor elkaar krijgen dat het dier 3 maand niet verhaart. Bij honden trouwens ook, maar niet bij honden die alleen maar dunne ondervacht hebben zonder een dekvacht (zoals een Maltezer).
Een beetje olie door het voer scheelt ook, is geweldig voor de vacht. Vetten oxideren snel, dus in brokjes zitten altijd te weinig vetten. En eventueel wassen met shampoo met zwavelteer. Ik ben niet zon fan van dieren onnodig wassen, maar zwavelteer/berkenteer shampoo is wel super. Stinkt wel, maar donkere vachten gaan er bizar hard van glanzen, en de volgende dag krijg je ineens minimaal een weekvoorraad aan haren uit de vacht.
train je in dat broekje? zo ja waar en wanneer train je?