Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is het normaal dat als je op de bank gaat liggen dat je katten het liefst op/ tegen je komen liggen? Ik denk allemaal dat die van mij mega aanhankelijk zijn dus vraag me af of dat bij jullie ook zo is?
![]()
![]()
Dan kijken ze ook echt zo geirriteerd.. 
Is het normaal dat als je op de bank gaat liggen dat je katten het liefst op/ tegen je komen liggen? Ik denk allemaal dat die van mij mega aanhankelijk zijn dus vraag me af of dat bij jullie ook zo is?
maar wat een droppie was het toch!

Je foto hier uploaden en dan de [Afbeelding niet meer beschikbaar] link kopiëren en hier plakken. In dit topic kan je geen bijlage toevoegenDe mijne was ook altijd zo aanhankelijk! Helaas heb ik geen kat meer omdat ie bij m'n ex is achtergeblevenmaar wat een droppie was het toch!
---------- Toegevoegd om 08:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:22 ----------
Misschien een domme vraag, maar hoe voeg je foto's toe in dit topic? Ik zie de optie niet staan...![]()
Ik heb een vraag he, ik wil een kat kopen, beetje als wonen magneet snapje, of zou ik dan misschien beter een hondje kunnen kopen. Bijvoorbeeld een Yorkshire ofzo.
Me ouders zijn het er nog niet echt mee eens, weet iemand hoe ik ze over moet halen ?
Je hoeft een kat alleen maar water te geven en gewoon wat kattenbrokken of etensresten, That's all..

Een kat is niet iets dat je zomaar even koopt, dus ik denk dat je maar naar je ouders moet gaan luisteren.
Hij is puur om aandacht aan het schreeuwen, compleet negeren die gast (reported)

Al ruim 5 jaar vecht ik samen met mijn rode held tegen huidkanker. Ruim 4 keer heb ik hem laten opereren, tenen laten afzetten, bot laten wegsnjden, hem uitsluitend verse vis en poelierkip gegeven. Ruim een jaar was hij eindelijk schoon en nu vanochtend ontdekte ik niet 1, maar 2 flinke plekken op poten en op zijn staart.
![]()
Een nieuwe operatie is uitgesloten, hij is 19 en de laatste overleefde hij maar tenauwernood.
Geen idee meer wat ik moet doen
Morgen komt de dierenarts langs om zijn oordeel te geven. Ik ben bang dat ik hem aanvlieg als hij'm wil laten inslapen, ook al weet ik dat ik het op moet geven. Godsamme.
http://i.fok.nl/userpics/34311/34311_stretch.jpg
![]()

http://www.diergeneeskunde.nl/klinieken-diensten/gezelschapsdieren/oncologie/Al ruim 5 jaar vecht ik samen met mijn rode held tegen huidkanker. Ruim 4 keer heb ik hem laten opereren, tenen laten afzetten, bot laten wegsnjden, hem uitsluitend verse vis en poelierkip gegeven. Ruim een jaar was hij eindelijk schoon en nu vanochtend ontdekte ik niet 1, maar 2 flinke plekken op poten en op zijn staart.
![]()
Een nieuwe operatie is uitgesloten, hij is 19 en de laatste overleefde hij maar tenauwernood.
Geen idee meer wat ik moet doen
Morgen komt de dierenarts langs om zijn oordeel te geven. Ik ben bang dat ik hem aanvlieg als hij'm wil laten inslapen, ook al weet ik dat ik het op moet geven. Godsamme.
http://i.fok.nl/userpics/34311/34311_stretch.jpg
![]()