MuscleMeat

Sticky Het Katten Topic

Kom ff buurten;)

Billy :)

24m7zo8.jpg

Twee nestjes, british shorthair.
vesvih.jpg

Schattig! Wie houdt er nu niet van kittens!

High five :3

Wat een schattige mormels allemaal :o

Ben toch blij dat ik dit niet thuis hoef te doen, wat een bende :o

301pxqc.jpg

Toevallig ik heb die 2 dames van mij vandaag ook gedaan, ben er serieus een uur non stop mee bezig geweest niet normaal :(. En een berg haar dat er dan vanaf komt :p
Hahahaha echt te erg he? Ik krijg er met de kammen nooit veel uit, maar die Furminator dingen (die heb jij ook, toch?) die zijn gewoon bizar.

Ligt dat graf whatsapp eruit verdomme

Lawl wtf waarom komt dat in dit topic. Heb wel 12 bier op ofzo maar dag egt in goeie topic te zitte

---------- Toegevoegd om 20:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:41 ----------

dacht al.. waar blijven al mijn berichtjes :(

Maak het vanaaf goed

Hahahaha echt te erg he? Ik krijg er met de kammen nooit veel uit, maar die Furminator dingen (die heb jij ook, toch?) die zijn gewoon bizar.

Wat is dat furminator dan? Want ik kreeg er bij mijn kat met kammen ook nauwelijks haar uit terwijl ze vervolgens dan wel alles onderhaarde.

Wat is dat furminator dan? Want ik kreeg er bij mijn kat met kammen ook nauwelijks haar uit terwijl ze vervolgens dan wel alles onderhaarde.
Kammetje waarmee je kan ontwollen. Bij de dierenwinkel liggen ze voor €7 ofzo, en de neppers werken net zo goed.
Als je te lang op 1 plek bezig gaat dan kan het wel zijn dat je haren afsnijdt. Maar als je erop let dan heb je dat verschil gelijk door

Als een haar los zit in de haarschacht, dan krijg je hem er met borstelen nog niet gelijk uit. Dat zijn de haren die vervolgens wel aan je bank plakken enzo. En die krijg je er met een furminator wel makkelijk uit. Met een kam krijg je ze er meestal alleen uit als ze er al bijna uitvallen, zeker als je kat veel van die onderwol achtige vacht heeft

Dilemma:

Ik heb twee katten. Mijn vriend is heel erg allergisch van de kat die er als laatste bij is gekomen. Inmiddels is hij neusdruppel verslaafd en zijn allergiepillen werken niet echt.
hij vind katten zelf ook leuk, behalve dus de laatste nieuwe, die sinds kort alleen maar op de aanrecht loopt, het eten van je bord eet, altijd in de weg loopt, de prullenbak opent en leeghaalt; hij krijgt zelfs de magnetron open. regelmatig ligt er iets overhoop als ik thuis kom, maar dat zeg ik niet tegen mijn vriend.
Hij is die kat namelijk meer dan zat en zegt; ik ben zo erg allergisch, maar als de katten gewoon lief zin (zoals onze andere kat) vind ik het niet erg, maar als ik er alleen maa rlast van heb wil ik dat hij weg gaat.

Deze kat ligt wel altijd op schoot bij mij en is aand e andere kant ook heel lief.
ik heb vanalles geprobeerd op de aanrecht te smeren: kattenschrik (stinkt vreselijk), keukenrol met terpentine, aluminium, feromonen op andere dingen spuiten, maar niets werkt,
wat moet ik nu:(
want hij is het echt heel erg zat en wil dus die kat weg doen terwijl hij eigenlijk ook wel heel lief is. Vraagt gewoon veel aandacht.

Terug
Naar boven