- Waardering
- 8.297
- Lengte
- 1m60
- Massa
- 62kg
- Vetpercentage
- 24%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Heb me vandaag 2 zwart grijze kittens gehaald uit het asiel. Echte cuties 6-8 weken oud ongeveer. Pics volgen later.
Verzorgster zei dat purina one voeding slecht was. O.a. whiskas, felix enz. Teveel zout en na 2 jaar gegarandeerd nierproblemen. Beter voeding van huismerken van aldi en colruyt enz. Iemand ervaring hiermee? Heb onze oude katten altijd whiskas gegeven en die werd 18j xd.
Volgens mij is opticat van de nederlandse lidl qua ingredienten ook vrij goed. Weinig granen.
Lijkt me ook onzin, de mijne vreet ook geen goedkoop voer helaas ( heb het een week lang geprobeerd maar hij vreet het gewoon niet )
Ik geef hem altijd die whiskas zakjes.
---------- Toegevoegd om 18:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:23 ----------
Lol zelfde toetsenbord en zelfde kat ( mijne is alleen iets groter )![]()
Heb me vandaag 2 zwart grijze kittens gehaald uit het asiel. Echte cuties 6-8 weken oud ongeveer. Pics volgen later.
Verzorgster zei dat purina one voeding slecht was. O.a. whiskas, felix enz. Teveel zout en na 2 jaar gegarandeerd nierproblemen. Beter voeding van huismerken van aldi en colruyt enz. Iemand ervaring hiermee? Heb onze oude katten altijd whiskas gegeven en die werd 18j xd.

Grappig dat je dat zegt; ik heb mijn katten al in geen 15 jr meer 'supermarkt' voer gegeven. Gewoon omdat ik ( net als voor mezelf ) de ingredientenlijst ben gaan lezen en niet kon begrijpen waarom ik mijn kat rijst aan het geven was. Vond ik volslagen idioot.
Toen overgestapt naar prooidier-voer, zoals kuikens, babymuizen en rauw vlees (kip)/vis.
Mijn inmiddels 20-jarige rode kater heeft nu al twee keer een vrij agressieve vorm van huidkanker overleefd, dus het doet hem in elk geval goed![]()