AndroidHealthClinic

Sticky Het Katten Topic

Grappig dat je dat zegt; ik heb mijn katten al in geen 15 jr meer 'supermarkt' voer gegeven. Gewoon omdat ik ( net als voor mezelf ) de ingredientenlijst ben gaan lezen en niet kon begrijpen waarom ik mijn kat rijst aan het geven was. Vond ik volslagen idioot.
Toen overgestapt naar prooidier-voer, zoals kuikens, babymuizen en rauw vlees (kip)/vis.

Mijn inmiddels 20-jarige rode kater heeft nu al twee keer een vrij agressieve vorm van huidkanker overleefd, dus het doet hem in elk geval goed :P

Jakkes, ik moet er niet aan denken. Kuikens en babymuizen. Elke dag een paar van die dierenlijkjes voor de poes. En nog duurder ook vermoed ik?
Bovendien zou mijn kat alleen vreten van een muis als ze die zelf zou hebben gevangen. Panklaar is geen optie bij poeslief.

Laatst bewerkt:
Jakkes, ik moet er niet aan denken. Kuikens en babymuizen. Elke dag een paar van die dierenlijkjes voor de poes. En nog duurder ook vermoed ik?
Bovendien zou mijn kat alleen vreten van een muis als ze die zelf zou hebben gevangen. Panklaar is geen optie bij poeslief.

Het is geen optie omdat je haar dat toestaat.
Katten zijn wonderlijke beesten en grotesque manipuleerders. Stop gewoon met blikvoer en brokken en geef ze dit. Na een week honger eten ze het wel hoor. Met liefde!

En nee, zeker niet duurder! Ik was zelfs goedkoper uit.

Wat werkt voor jullie het beste om kattenhaar van kleding te halen? Ik heb een tijdje die papieren rollers gebruikt maar die vind ik gruwelijk irritant omdat ze zo cheap ass zijn rolt "de kop" er telkens af. Nu heb een afwasbare roller (euro of 6 bij blokker) maar een klein stukje heeft al los gelaten en alleen afspoelen met koud water doet weinig om de haren eraf te halen. Ik heb ook al zo'n borstel gebruikt waarbij je dan 1 kant op over je kleding moet gaan maar dat werkt ook maar matig om het echt goed haarvrij te krijgen. Nog meer opties :p?

Wat werkt voor jullie het beste om kattenhaar van kleding te halen? Ik heb een tijdje die papieren rollers gebruikt maar die vind ik gruwelijk irritant omdat ze zo cheap ass zijn rolt "de kop" er telkens af. Nu heb een afwasbare roller (euro of 6 bij blokker) maar een klein stukje heeft al los gelaten en alleen afspoelen met koud water doet weinig om de haren eraf te halen. Ik heb ook al zo'n borstel gebruikt waarbij je dan 1 kant op over je kleding moet gaan maar dat werkt ook maar matig om het echt goed haarvrij te krijgen. Nog meer opties :p?

De roller van de Hema is wel erg fijn vind ik, is wel wat duurder. Papieren rollers vind ik het prettigst, vind dat die andere dingen ruk werken.

Verder zou ik het niet weten eigenlijk.. ik vind die papieren rollers een uitkomst!

Ik vind de rollers van H&M ook wel fijn! Vergeet ze alleen steeds te kopen :o :o

Het is geen optie omdat je haar dat toestaat.
Katten zijn wonderlijke beesten en grotesque manipuleerders. Stop gewoon met blikvoer en brokken en geef ze dit. Na een week honger eten ze het wel hoor. Met liefde!

En nee, zeker niet duurder! Ik was zelfs goedkoper uit.

Nee dank je Sjors. De aanblik van zo'n dood muisje of kuikentje ... :(

youve-never-seen-a-hypocrite-before.gif

Een rubberen handschoen werkt ook.

Of een sphynx kopen inderdaad :cool:

roller bij de Ikea, werkt en goedkoop.

Mijn katten komen normaal nooit buiten, ook al staat de deur open en ben ik even weg oid. Maar nu is kat "A" eergisteren even op pad geweest en sinds ze terug is herkend kat "B" haar niet meer. Echt gruwelijk irritant want B is constant aan het grommen en blazen en bang in hoekjes zitten. Daarnet had ik haar in de slaapkamer gezet en was ze zelfs naar buiten gegaan om zich daar in de tuin achter een bankje te verstoppen. Wilde ik dr pakken begon ze te blazen dus ik probeerde haar dan maar te lokken maar ze reageerde daar niet op. Heb dit vroeger wel eens eerder gehad (toen had ik ze beiden gewassen als 15-weken oud zijnde omdat ze onder de poep uit de kattenbak zaten). Hoop dat het snel over is. Btw; kat A is echt een droogkloot die loop gewoon rond en blaast of gromt totaal niet.

vind rol plakband nog het meest effectief

x0uyv8.jpg

En hier mijn kat in het midden met het hele veld voor zich alleen. Niet zo'n duidelijke foto maar ik vind het altijd wel grappig om hem daar te zien liggen.

288s31h.jpg

Ik zou zo hard iets gooien :D

blijft een geweldige foto sjors.

poekies!
105touw.jpg

Meer poezen!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Zijn nieuwe plekje

n1t2q8.jpg

Terug
Naar boven