- Waardering
- 3.884
- Lengte
- 1m65
- Massa
- 82kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

)
en als ik hoogzwanger alleen was, week ze letterlijk geen meter van mijn zijde.haha ja hoor,Indy en Klungel lopen buiten. Indy heeft een vrij groot territorium, Klungel is een vent die wat dichter bij huis blijft en vooral door alle kinderen op handen gedragen wordt (of in kinderwagens enzo)
Indy hebben we als katje van naar schatting een week of 8 a 10 oud uit een plas water bij een boerderij gehaald. Niesziekte, compleet onder de vlooien, we hoopten maar dat ze het zou redden.
Gelukkig wel en ze is een schat, wel enorm éénkennig en ook waakzaam.
Ik heb nooit zwangerschapstesten hoeven halen, dat merkte ik aan Indyen als ik hoogzwanger alleen was, week ze letterlijk geen meter van mijn zijde.
Ja ze loopt wel eens bij mijn ouders over de muur in de tuin en ze reageert inderdaad ook niet op ons maar rent altijd snel langs! Wel apart van die zwangerschap dingen echt freaky eigenlijk, katten zijn echt aparte beesten.
---------- Toegevoegd om 23:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:09 ----------
Haha ja die kat is nog cooler dan hem
Kan ook zijn schildklier zijn, heel groot deel van de katten krijgt een versnelde schildklier op latere leeftijd.Hier een foto van mijn eigen kitty. Hij is 3 dagen geleden 18 geworden. Ligt heel de dag lekker te chillen in het zonnetje. Hij begint wel steeds magerder te worden. Ligt waarschijnlijk wel aan de ouderdom, want hij krijgt genoeg te eten van me haha.

Kan ook zijn schildklier zijn, heel groot deel van de katten krijgt een versnelde schildklier op latere leeftijd.
Maare, oud al, 18! Ziet er absoluut niet zo oud uit![]()
AaahhwwwwwHij is ook nog best wel actief, heel de dag buiten. Dat doet een kat ook wel goed. Soms komt die nog met een vogel of muisje. Maar de hoge sprongen lukt hem niet echt meer. Hij kwam een keer helemaal kreupel naar binnen gelopen. Kon geen druk meer op zijn achter poten of heupen hebben. En dat is hem ook bij gebleven, Maar mooi dat hij nog zo levendig is.
We hebben hem gekregen toen hij nog een babytje was. Hij was gevonden in het bos met nog een paar kittens zonder moeder. De moeder was volgens mij dood geschoten. Dus daar hij heeft ook nog wel flink trauma van opgelopen en merkte we in het begin wel echt goed. Nu heeft die wel een luizen leventje hoor. Als ik niet thuis ben loopt hij naar de buren om wat gehakt of wat anders lekkers mee te krijgen. Hij durft daar nu inmiddels ook naar binnen. Komt ook wel omdat hij nu aan de buren gewend is want die komen wel is op hem passen/ eten geven tijdens vakanties.
Denk dat hij best oud kan worden als je zo kijkt wat hij nog allemaal kan en doet.

Zou niet misstaan in de DBB knockploeg!