- Waardering
- 307
- Lengte
- 1m79
Hoewel ik mij wel aan die lijst nadelen kon verwachten, zet het mij toch nog aan het twijfelen. Vooral dat slecht slapen (want ik had tijdje geleden een slaapprobleem, dat ondertussen weer volledig van de baan is) en dat uitkijken naar de volgende kuur zie ik niet zitten. AAS zijn nu al een grotere obsessie voor mij geworden dan het bodybuilden zelf ooit geweest, terwijl ik nog niet eens gekuurd heb. Kan me niet inbeelden hoe gruwelijk ik dan zal uitkijken naar de volgende kuur eens ik mijn eerste al achter de rug heb.
Ook moet het héél demotiveerd zijn om plots weer naturel te moeten trainen nadat je dankzij de roids 12 maanden op 300% hebt kunnen trainen. Ik vergelijk het een beetje met mijn uitgaansleven: vroeger had ik altijd de tijd van mijn leven op feestjes dankzij drank en dope, maar nu ik leerkracht ben, ben ik altijd de nuchterste die daar rondloopt en dat is echt geen pretje, hoor. Beetje vage vergelijking maar ik denk wel dat je snapt wat ik bedoel.
En mijn doel: tja, zo groot mogelijk staan hé en dan ook zoveel mogelijk massa blijven behouden. Maar de kans is heel reëel dat ik het een jaar na mijn kuur plots heel druk krijg met mijn werk en dat ik nog nauwelijks kan eten of trainen, waardoor ik binnen de kortste keren weer die miezerige ecto van weleer ben. Ik kan me voorstellen dat ik dan achteraf zoiets heb van: "was het nu echt nodig om te kuren?"
Dus ja, de keuze is nog lang niet gemaakt...
Idem. Vandaar dat mijn keuze ook nog niet definitief is.