LiefHaal jezelf niet zo onnodig naar beneden.
Latijn is imho een vrij makkelijke taal om te leren er is alleen voor de meeste mensen geen enkele reden of aanleiding deze te willen of moeten leren.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
LiefHaal jezelf niet zo onnodig naar beneden.
Latijn is imho een vrij makkelijke taal om te leren er is alleen voor de meeste mensen geen enkele reden of aanleiding deze te willen of moeten leren.
Justeren wordt hier niet uitgelegd.
Ok, toch (in eerste instantie te snel gelezen), maar erg...![]()
IJken, kalibreren, justeren... wat is het verschil? - PCE Instruments Benelux B.V.
IJken, justeren, kalibreren…wat is nou eigenlijk het verschil? En wat houdt het precies in allemaal? Dat lees je in de volgende blog!pcebrookhuis.nl
vervellen, verpoppen? heb het wel eens gehoord ..... ooit

knapvervellen, verpoppen? heb het wel eens gehoord ..... ooit![]()
Grieks voor gezicht, als je jezelf niet meer herkent in de spiegel, komt voor bij dementie en ander hersenletsel.
spits, scherp (van inzicht en intelligentie)Een makkelijke met een hele pittige etymologie:
brille
Had mijn moeder dan, laatste jaar. In de spiegel wist ze nog wel dat ze het was, maar op foto's vroeg ze dan "Wie is dat", of is dat Corrie? (haar zus)Grieks voor gezicht, als je jezelf niet meer herkent in de spiegel, komt voor bij dementie en ander hersenletsel.
Een crisis in ieder geval
Dat er teveel kernafval wordt geproduceerd, of een tekort aan medische isotopen?
Nee, ik kwam het recent tegen in verband met de sterke gelijkenis van de aarde en de maan mbt zuurstofisotopen, terwijl de gangbare theorie was dat de maan is ontstaan uit een kleine planeet die 5,5 miljard jaar geleden op de aarde was gebotst. Er is nu een alternatieve theorie voor het ontstaan van onze maan die die overeenkomst wel verklaart.Dat er teveel kernafval wordt geproduceerd, of een tekort aan medische isotopen?
Ik zou dan toch gaan voor stereo-isomeren
Die weet ik toevallig.