- Waardering
- 23.887
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 75kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is er ook!Toch even opgezocht, en je hebt het niet verzonnen
Meromictisch (mixen nooit volledig): meren met permanent gestratificeerde lagen water die niet mixen.
Ik dacht aan een verband met mictie.....
Plas

word salad
glossolalie
chiasmatisch bestaat volgens mij, iets met de kruisende oogzenuwen (de letter X)chiastisch
Heb voor mezelf het woord chiasmatisch bedacht!
Priapisme?
112
Dat kreeg je toch gewoon geleerd in Nederlandse les vroeger? Freudiaanse verspreking
Tegen over de praxis, dat kan en keukenboer zijn, een tankstation, een autodealer enz.
Gewoon? Niet iedereen heeft op een gymnasium gezeten waar de docent Nederlands een expert op zijn/haar vakgebied was. Bij mij waren alle docenten minstens doctorandus oude stijl. Ondanks dat ik zelf een leerling was met voorkeur voor wiskunde en natuurkunde, wisten de andere docenten mij ook te interesseren, ondanks dat ik in het begin alleen maar spijbelde.Dat kreeg je toch gewoon geleerd in Nederlandse les vroeger? Freudiaanse verspreking
Jij doelt vast op een andere betekenis, nu ben ik
en dat haat ik
Waarom ging je spijbelen?Gewoon? Niet iedereen heeft op een gymnasium gezeten waar de docent Nederlands een expert op zijn/haar vakgebied was. Bij mij waren alle docenten minstens doctorandus oude stijl. Ondanks dat ik zelf een leerling was met voorkeur voor wiskunde en natuurkunde, wisten de andere docenten mij ook te interesseren, ondanks dat ik in het begin alleen maar spijbelde.
Weet je toevallig ook nog de Duitse term voor Freudiaanse verspreking?
Omdat ik liever ging voetballen dan in de klas zitten. Op de universiteit ging ik haast nooit naar colleges.
Oeh die zou ik moeten beredeneren.... Ik woon op de grens dus fingers crossed:Gewoon? Niet iedereen heeft op een gymnasium gezeten waar de docent Nederlands een expert op zijn/haar vakgebied was. Bij mij waren alle docenten minstens doctorandus oude stijl. Ondanks dat ik zelf een leerling was met voorkeur voor wiskunde en natuurkunde, wisten de andere docenten mij ook te interesseren, ondanks dat ik in het begin alleen maar spijbelde.
Weet je toevallig ook nog de Duitse term voor Freudiaanse verspreking?
Dat is niet het enige waar jij aan zoog achter in het fietsenrek.