fiezefur
Huge Freak
- Waardering
- 1.884
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 91kg
- Vetpercentage
- 7%
Ik heb jou anders wel bezig gezien met haar kleine broertje.dit is wel een goed mop ja
Ik heb je namelijk niet gezien
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb jou anders wel bezig gezien met haar kleine broertje.dit is wel een goed mop ja
Ik heb je namelijk niet gezien
Ik heb jou anders wel bezig gezien met haar kleine broertje.

(no homo))

hier gaat ie:
zakenman heeft 2uur pauze tussen vergaderingen en besluit te gaan rusten in zijn auto
hij zet zich confortabel maar 5minuten later klopt er iemand op het raampje van de auto: weet u hoe laat is het? - 10 na 1 antwoordt hij
5minuten later klopt er weer iemand op het ruitje, geergerd doet hij open. opnieuw vraagt iemand hoe laat het is, kwart na 1 zegt hij.
5minuten later, je raadt het al, weer hetzelfde verhaaltje. de zakenman is dit beu en neemt een stuk karton en schrijft daar op: IK WEET NIET HOE LAAT HET IS!!!
hij legt hem weer gemakkelijk, maar 10 minuten later klopt er weer iemand op het ruitje. bijna woedend zet hij hem overeind, opent het raampje en zegt: Wat Nu Weer?!?, waarop degene die aanklopte zei: het is half 2 meneer.
![]()
Een man zit aan de bar en leest het volgende bord met aanbiedingen.
- Bier : 2 euro
- Sandwich met kip : 4 euro
- Masturberen : 15 euro
De man twijfelt een beetje over dit aanbod. De dienster achter de bar bekijkend, super aantrekkelijk met zwarte haren, vraagt hij haar:
"Heu, die masturbatie, doe jij die ook?"
Met een hete blik en een zwoele lage stem antwoordt zij: "Jazeker, mooie jongen..."
"Goed", zegt hij dan, "wil je dan a.u.b. je handen goed wassen want ik wil graag een sandwich met kip".