MuscleMeat

Het Moppen Topic

  • Topic starter avg
  • Startdatum
  • Reacties 3K
  • Weergaven 148K
  • Volgers 213

Bezoekers in dit topic

flikker toch op man

je mag wel grapjes maken over mijn zoon die zijn vader zelfmoord ziet plegen maar geen woord over kanker!

de mijn is ten minste origineel en goed bedacht ipv een mop van internet plukken en dan de naam veranderen
Reported was een mopje hé.

Welk grapje was dat wel je maakt me benieuwd.


Slechts 1 keer de report knop gebruikt om een fishing account te melden.
 
Denk dat cameltoe zich daar vergist lol
 
flikker toch op man

je mag wel grapjes maken over mijn zoon die zijn vader zelfmoord ziet plegen maar geen woord over kanker!

de mijne is ten minste origineel en goed bedacht ipv een mop van internet plukken en dan de naam veranderen
Wie begon er hier nu?
Jij vind het gewoon heel erg leuk om anderen belachelijk te maken, dat komt omdat je een minderwaardigheidscomplex hebt. Ik heb daarom echt met jou te doen. Je zult irl waarschijnlijk precies hetzelfde zijn. Zucht, mensen om je heen zullen het moeilijk hebben.
 
Wie begon er hier nu?
Jij vind het gewoon heel erg leuk om anderen belachelijk te maken, dat komt omdat je een minderwaardigheidscomplex hebt. Ik heb daarom echt met jou te doen. Je zult irl waarschijnlijk precies hetzelfde zijn. Zucht, mensen om je heen zullen het moeilijk hebben.

Nee ik vind je grapje prima hoor, ging mij meer om de reported opmerking.

Maaruhm, het is jouw beurt...

Midgetjoke! Midgetjoke!
 
Laatst bewerkt:
Er lopen drie neuzen over straat.
Twee neuzen ter hoogte van zo'n 1.80 de derde neus rond pijphoogte.
ra, ra....wie zijn het????





















Snuff-Sann en zijn Thaise importbruid
 
oke we zijn weer vrienden

best friends friendship GIF by happydog
 
Ik ben blij dat de echte Camelus zijn wachtwoord weer heeft geraden. Deze slappe hacker begon me echt te vervelen. Welkom terug makkertje!!
 
Zoooo, schrok me dood net! Ik zag een neger bij het station staan met een omafiets in zijn handen. Ik dacht godverdomme, dat lijkt de mijne wel! Dus ik snel naar huis, bleek gelukkig niet zo te zijn. De mijne zat gewoon thuis in de kelder, mijn schoenen te poetsen!
 
Zoooo, schrok me dood net! Ik zag een neger bij het station staan met een omafiets in zijn handen. Ik dacht godverdomme, dat lijkt de mijne wel! Dus ik snel naar huis, bleek gelukkig niet zo te zijn. De mijne zat gewoon thuis in de kelder, mijn schoenen te poetsen!
:roflol:
1615406857566.png
 
Vandaag ben ik gezakt voor een biologie tentamen. Ze vroegen wat je meestal aantreft in cellen.

Marokkanen is blijkbaar niet het juiste antwoord.
 
Back
Naar boven