XXL Nutrition

Het Moppen Topic

  • Topic starter avg
  • Startdatum
  • Reacties 3K
  • Weergaven 148K
  • Volgers 213

Bezoekers in dit topic

Waarom kreunt een Nederlander als hij klaarkomt?
Omdat het uit zijn eigen zak moet komen.
 
Snuff-Sann bij de dokter: Help mijn neus is verstopt!!

Dokter: ach nee die zit daar onder je kankergezwel.

John C Reilly Reaction GIF
Hey dat is een afgeleide van de Turk met een kikker op zijn hoofd mop.


Een Turk met een kikker op zijn kop is bij de dokter.
Zegt de kikker:
Dokter, ik heb een tumor aan mijn reet.
 
Hey dat is een afgeleide van de Turk met een kikker op zijn hoofd mop.


Een Turk met een kikker op zijn kop is bij de dokter.
Zegt de kikker:
Dokter, ik heb een tumor aan mijn reet.

Lijkt er wel wat op inderdaad.
 
Ken je die mop van een Turk die in Nederland julliie dochters, moeders, nichtjes en vriendinnen deed neuken?
Diezelfde Turk die een vader had die uitkering deed trekken, bij een paar kansloze domme Nederlanders wat plantjes op de zolder liet zetten en met dat geld in Turkije onroerend goed kocht op het moment dat de lira lekker laag stond?

Die Turk zegt jullie moeders :hahaha:
 
Weet je hoe de Nederlandse politie een betoging uit elkaar drijft?

Dan rammelen ze met een collectebus.
 
  • Like
Waarderingen: mat
Bij een rondtocht in Zuid Afrika bezoekt de Paus het binnenland om een paar dagen tot rust te komen. Zijn Pausmobiel rijdt op weg langs een rivier als er plotseling een enorm gekrakeel ontstaat ergens langs de oever. Ze rijden er naartoe en als ze daar aankomen ziet de Paus een zwarte man in het water, die in grote paniek probeert te ontkomen aan de kaken van een 4 meter lange krokodil.

Op datzelfde moment komt er een speedboat aanvaren, met daarin 3 blanke mannen. Eén van de mannen schiet onmiddellijk op de krokodil en raakt hem in de kop, waardoor het beest stil in het water komt te liggen. De andere 2 mannen trekken de zwarte drenkeling, bloedend en half bewusteloos, uit het water en beginnen met roeispanen op de krokodil in te slaan.

Vervolgens trekken ze ook de, inmiddels dode krokodil, uit het water. Plotseling horen de mannen iemand schreeuwen dat ze naar de kant moeten komen. Het blijkt de Paus te zijn. Als de mannen bij de paus zijn aangekomen zegt de Paus, "Ik geef U mijn zegen voor deze dappere en onbaatzuchtige redding. In deze wereld waar discriminatie nog steeds aan de orde van de dag is, is uw optreden een verlichtend voorbeeld voor de manier waarop alle landen en rassen met elkaar in harmonie zouden moeten leven."

Hij geeft allen de zegen en rijdt weg in een wolk zand. Als de Paus wegrijdt zegt de man met het geweer, "Wie was
dat eigenlijk?" Zegt een van de anderen, "Dat is Zijne Heiligheid de Paus, hij staat in direct contact met God en heeft toegang tot Zijn oneindige wijsheid."

"Nou," zegt de schutter, "hij weet in ieder geval geen ene moer over de jacht op krokodillen. Is ons aas nog bruikbaar of moeten we een nieuwe uit het dorp halen ?"
 
Laatst bewerkt:
Jos & Maurice zijn verdwaald in de woestijn, ze hebben 4 dagen niet gegeten.
Plots zien ze in de verte een moskee.
Maurice : We zijn gered !
Jos : Maar nee ! We zijn niet gered ! Wie moskee zegt, zegt moslims ! Ze zullen ons nooit accepteren ! Je moet doen alsof je een moslim bent. Vanaf nu heet ik Hakim. En jij ?
Maurice : Ik snap niet waarom ik mijn voornaam zou moeten veranderen. Ik bewaar mijn voornaam en als ze me niet willen, het zij zo !
Jos : Jammer voor u maar kom niet klagen als ik aan het feesten ben en jij niet.
De twee komen aan in de moskee.
Jos : Imam, Ik ben Hakim en dit is mijn vriend Maurice.
We zijn verdwaald…
Imam : Maar arme jongen... Je ziet er hongerig uit. Wij zullen u eten serveren !
Een vol bord lekkers arriveert voor Maurice en die zet zich aan het eten.
Jos : En ik ?
Imam : Komaan Hakim! Het is ramadan!!
 
Melinda en Bill Gates gaan uit elkaar.
De reden volgens Melinda is: Micro en Soft
 
Two fags decide they want a baby. So they jack off in a cup, use the sperm to get a lady friend of theirs pregnant. Nine months later they go to the hospital. They see all the babies in the nursery. "Look," they say, "Our baby's the sweetest one. He's not even cryin' at all!". Uh, uh... Goddamn it, what the fuck is it?

"Now he's not crying," the nurse says, "Just wait till we get the pacifier out of his ass."
 
  • Haha
Waarderingen: BB_
Two fags decide they want a baby. So they jack off in a cup, use the sperm to get a lady friend of theirs pregnant. Nine months later they go to the hospital. They see all the babies in the nursery. "Look," they say, "Our baby's the sweetest one. He's not even cryin' at all!". Uh, uh... Goddamn it, what the fuck is it?

"Now he's not crying," the nurse says, "Just wait till we get the pacifier out of his ass."
Corrado :D
 
Ik vond die grap op Dumpert wel hard.

Hoe weet een zwarte vrouw dat ze zwanger is?

- Als ze de tampon eruit trekt en al het katoen eraf geplukt is
 
Back
Naar boven