AndroidHealthClinic

Sticky Het Moppen Topic

Hoe noem je een dikke transgender?

Transvet

1624813401890.png

Hoe weten moslims dat Allah de ware god is?

Het universum begint met een explosie.

Jantje zijn vader kwam vanmiddag wat eerder thuis van zijn werk, vanwege de kou.
Hij sluipt de keuken in en legt zijn handen van achter op de ogen van Jantje zijn moeder, en kust haar in haar nek.
Zegt de moeder van Jantje; Vandaag 1 heel bruin en 2 zakjes witte bolletjes ;)

Belde deze avond mijn moeder op om te zeggen dat m'n keuken in de fik stond en de brandweer naarstig aan het blussen was.

Vond ze niet grappig. 't Is satire zei ik nog. :dunno:

Laatst bewerkt:
Wat was de favoriete strain van Hitler?
White Widow
L9R8.gif

Laatst bewerkt:
A panda walks into a cafe, asks for a sandwich, and when he finishes, takes out a gun, fires it into the ceiling, and walks out without paying.

The astonished waiter asks, "Why on earth did you do that?" to which the panda replies "I'm a panda - look it up!".

The waiter looks it up in his dictionary and sure enough finds "Panda: eats shoots and leaves".

I heard Liam Payne has some alcohol problems. I hope he will land on his feet.

Zat een man in de trein, hij haalde een banaan tevoorschijn, pelde deze open, begon er vervolgens mosterd opte smeren & gooide de banaan met mosterd zo in de prullebak.

Ra ra waarom gooide deze meneer zijn banaan met mosterd weg?

Hij lust geen banaan met mosterd

Reden: Incompleet
Laatst bewerkt:
Drie bodybuilders – @Sanca Saxon , @Arminius en Oom Oli – zitten na hun training in de sportschool te praten.
Sanca saxon zegt:
"Ik ben zó sterk geworden van die speciale oefeningen, laatst tilde ik per ongeluk mijn auto op toen ik mijn sleutels eronder wilde pakken!"

Arminius knikt en zegt:
"Dat is niks. Ik heb gisteren een koelkast op m’n rug naar driehoog getild. En toen ik aankwam, bleek het de verkeerde koelkast te zijn, dus ik ben gewoon teruggelopen!"

Oom Oli lacht en zegt:
"Jullie zijn amateurs. Luister, ik was laatst in het bos aan het joggen, en ik kwam een boom tegen die in de weg stond. Dus wat deed ik? Ik duwde 'm gewoon even aan de kant."

Sanca Saxon en Arminius kijken elkaar verbaasd aan. Sanca Saxon vraagt:
"Een hele boom?! Wat voor boom was dat dan?"

Oom Oli haalt zijn schouders op en zegt:
"Nou ja... een kerstboom... van ongeveer 50 centimeter. Maar hé, hij had wel lichtjes!"

Kent er nog iemand een leuke mop ?

Drie bodybuilders zitten samen na hun training en praten over hun favoriete eiwitbronnen.

De eerste zegt:
"Ik zweer bij kipfilet. Mager, puur, recht naar de spieren!"

De tweede zegt:
"Ik ga voor tonijn uit blik. Handig, snel en boordevol eiwitten."

De derde kijkt mysterieus en fluistert:
"Ik eet elke ochtend zes rauwe eieren... maar ik durf het mijn kippen niet te vertellen."

Terug
Naar boven