AndroidHealthClinic

Sticky Het Moppen Topic

Deze vind ik wel leuk:):

Juf vraagt aan de klas met een kraak stemmetjes "kinderen, weten jullie hoe je een gaatje in een gaatje doet?". De kinderen schudden van nee, waarop de juf een gek rondje met dr vinger maakt en in dr neus stopt.

Jantje zegt vervolgens trots "ik weet wel hoe je 3 gaatjes in 1 gaatje doet!"
Juf: "vertel eens"
Jantje: "dan moet u een blokfluit in uw muts stoppen:)"
Juf: "FOEI JANTJE!! dat soort taalgebruik wil ik niet horen, en bovendien, een blokfluit heeft 6 gaten geen 3!"
Jantje: "Owh, ik wist niet dat u um dr zo ver in kreeg:eek:"

:roflol: staan goeie tussen:D

wat is het toppunt van sadisme?

...geef n blinde een pistool en zeg dat het een fohn is:D

en het top punt van lompheid?

Een dove van de trap af smijten en vervolgens zeggen "wie niet wil horen die moet maar voelen";)

Der komt een meisje van 12 bij sinterklaas op schoot zitten.
sint: jij bent dit jaar een heel lief meisje geweest, wat wil je van me hebben?
meisje: ik wil graag wat haar op mn k*tje
sint: hmm mag het ook een baard zijn?

Eznir zei:
Der komt een meisje van 12 bij sinterklaas op schoot zitten.
sint: jij bent dit jaar een heel lief meisje geweest, wat wil je van me hebben?
meisje: ik wil graag wat haar op mn k*tje
sint: hmm mag het ook een baard zijn?

OMG die was te droog :roflol:

Goede dag zeg, wat een grappen :D

Ik reed vandaag een beetje rond, en opeens stond er een agent met een lasergun. Ik reed maar een kleine 35 km/h te hard, maar natuurlijk moest ik
stoppen. Of meneer agent mijn rij,- en kenteken bewijs even mocht zien. Dat
mocht, en terwijl hij deze bekeek vroeg hij waar ik zo snel naartoe ging.
"Ik ben op weg naar m'n werk" zei ik.
"En wat doet u dan voor werk?" wou de agent weten.
"Ik ben een penisverlenger." zei ik
"Een penisverlenger?" zei de agent verbaasd, "daar heb ik nog nooit van gehoord! hoe doet u dat?"
"Ach," zei ik, "er zijn verschillende manieren voor. Er zijn verschillende
gereedschappen voor, maar we hangen de heren ook weleens aan hun geslachtsdeel op totdat deze uitgerekt is tot ongeveer 1,80 meter."
"1,80 meter!" riep de agent, "wat moet je in hemelsnaam met een lul van 1,80?!?"
Ik antwoordde: "Die geven we een lasergun en zetten we langs de weg!"
Boete voor 35 km/h te snel rijden: €187 ,-
Boete voor de belediging van een ambtenaar in functie: € 50 ,-
De blik in de agent z'n ogen: onbetaalbaar

big kelvin zei:
Ik reed vandaag een beetje rond, en opeens stond er een agent met een lasergun. Ik reed maar een kleine 35 km/h te hard, maar natuurlijk moest ik
stoppen. Of meneer agent mijn rij,- en kenteken bewijs even mocht zien. Dat
mocht, en terwijl hij deze bekeek vroeg hij waar ik zo snel naartoe ging.
"Ik ben op weg naar m'n werk" zei ik.
"En wat doet u dan voor werk?" wou de agent weten.
"Ik ben een penisverlenger." zei ik
"Een penisverlenger?" zei de agent verbaasd, "daar heb ik nog nooit van gehoord! hoe doet u dat?"
"Ach," zei ik, "er zijn verschillende manieren voor. Er zijn verschillende
gereedschappen voor, maar we hangen de heren ook weleens aan hun geslachtsdeel op totdat deze uitgerekt is tot ongeveer 1,80 meter."
"1,80 meter!" riep de agent, "wat moet je in hemelsnaam met een lul van 1,80?!?"
Ik antwoordde: "Die geven we een lasergun en zetten we langs de weg!"
Boete voor 35 km/h te snel rijden: €187 ,-
Boete voor de belediging van een ambtenaar in functie: € 50 ,-
De blik in de agent z'n ogen: onbetaalbaar
:roflol: :roflol:

er fietst een belg langs een hoerensraattje.
dan zegt de h**r ''zal ik je trekken?''
dan zegt de belg ''nee hoor ik fiets al hard genoeg''

Big Kelvin koopt grote condooms :roflol:

Een man vertelde dat zijn creditcard gestolen was. Hij besloot het niet aan te geven, omdat de dief minder geld verbruikte, dan zijn vrouw.

:scratch: wacht even... dit is eigenlijk helemaal geen grap... is een waar gebeurd verhaal....

/-\naboliC zei:
Big Kelvin koopt grote condooms :roflol:
hoe doet een belg aan groepcoïtus ???
antwoord : ze gaan coïtusend voor de spiegel staan
Ps dat is geen grap dat is realiteit ok ik heb een grotere maat ja

Was dit topic niet bedoeld voor goede grappen...?

Hier maar een poging tot ontspanning van de lachspieren dan...

Twee belgen moeten een heeeeel eind lopen naar Antwerpen, gelukkig komen ze een garage tegen waar alle stadsbussen geparkeerd staan. Zegt de ene Belg: "Laten we een bus gaan stelen." "Goed idee!", zegt de andere Belg, "dan ga ik wel op de uitkijk staan." De eerste Belg naar binnen, de andere Belg staat te wachten, en te wachten, hoort een hoop startende motoren en gerij, eindelijk na lange tijd komt de eerste Belg naar buiten met een bus. "Allee,", vraagt de andere Belg, "waar was ge nu zo lang mee bezig?!" Zegt de eerste Belg: "De bus naar Anwerpen stond helemaal achterin!!"

Om een tegengewicht te bieden tegen die flauwe Belgenmoppen:

Een ober staat de afwas te doen in een café wanneer plots een Hollander komt binnengestormt die vraagt: "Excuseer, zou u me even een vork kunnen lenen?" De ober geeft hem de vork. "Dankjewel", de Hollander gaat buiten en komt vijf minuten later weer terug, "hier heb je de vork terug". Na dit vreemde voorval werkt de ober gewoon verder, tot er wéér een Hollander een lepel komt vragen, ermee naar buiten gaat, en hem vijf minuten later opnieuw terugbrengt. De ober stelt nog steeds geen vragen, maar wanneer er een kwartier later een Hollander om een zuigrietje komt vragen, kan hij zijn nieuwsgierigheid toch niet langer bedwingen, en hij vraagt wat er eigenlijk aan de hand is. "Nou, om het hoekje heeft iemand gekotst, en de brokken zijn er al uit."

Terug
Naar boven