AndroidHealthClinic

Sticky Het Moppen Topic

Nog één....

Zegt een man tegen een andere: "Ik heb een waterbed gekocht." "Ah, leuk!" antwoordt de andere man. "Ja", fluistert de eerste man, "met zeewater..." "Met zeewater? Hoezo dat dan?" vraagt de andere. "Dan gaat de mossel beter open..."

Drie mannen, een Duitser, een Belg en een Hollander staan op het punt geëxecuteerd te worden. Ze worden alledrie naar het executieterrein gebracht. Ineens gilt de Duitser: "orkaan, orkaan!". De schutters laten zich snel op de grond vallen en de Duitser maakt dat hij weg komt. De Belg is aan de beurt. Dat kan ik ook denkt hij: "aardbeving, aardbeving!" En hij vlucht weg. De Hollander staat nog steeds na te denken over wat hij zal zeggen als hij voor het vuurpeloton staat. Ineens weet hij het: “vuur, vuur!”

Een dom blondje is de was uit aan het hangen op het balcon van haar appartement op de 13de verdieping. Plotseling komt dr een harde wind vlaag en het blindje valt zo van dr balcon af.
Op de 11de verdieping wordt ze door twee armen uit een raam opgevangen, het eerst wat de vanger (een man uiteraard) zegt is "hou je van ketsen wijfie?"
waarop het blondje hard gilt "NEE!!!" en de man laat haar weer vallen.
Op de 9de verdieping wordt ze weer door een man gevange, die meteen zegt "hou je van ppen wijfie??" "NEE!!!" roept ze uit, en alwaar stort ze naar beneden.
Op de 6e verdieping wordt ze voor het laatste maal opgevangen, meteen schreeuwt ze "JA ik hou van ketsen en ik hou van ppen!!:D" "VUILE h**r!!" roept de man en laat het blondje mors dood vallen;)

nofear train! zei:
Kelvin, weet je nog dat je moeder zei dat je niet je vingers in het stopcontact moest doen omdat het gevaarlijk was?
Dat was maar een grapje van haar, doe maar, stop je vingers er maar in probeer het maar, het is goed voor je massa!!
Ik snap hem niet :D

Diabolic zei:
Drie mannen, een Duitser, een Belg en een Hollander staan op het punt geëxecuteerd te worden. Ze worden alledrie naar het executieterrein gebracht. Ineens gilt de Duitser: "orkaan, orkaan!". De schutters laten zich snel op de grond vallen en de Duitser maakt dat hij weg komt. De Belg is aan de beurt. Dat kan ik ook denkt hij: "aardbeving, aardbeving!" En hij vlucht weg. De Hollander staat nog steeds na te denken over wat hij zal zeggen als hij voor het vuurpeloton staat. Ineens weet hij het: “vuur, vuur!”

Goeiendag zeg, wat een zeldzaam domme hollander! Is waarschijnlijk geboren als belg en later verhuisd naar Nederland.

Wat zeg je als je een marrokaan ziet met 3 messen in zn rug? Onehunrdedandeighty!!!!

er is een steekproef gehouden onder marokkanen...wat denk je dat het resultaat was?:)

...7doden!:evil2:

no hard feelings onder de marokkaanse Dbb'rs uiteraard:o:p

ik heb nog een mop..........

2 t**ten in een envelop

Wat zijn 3 homo's op rij??

.....
De middelsten zijn verjaardag!

Hoe weet je dat een hollander bij je thuis is geweest???...

De vuilnisbak is leeg en de kat is verkracht.

Sigaret
Heb je al gehoord van die Belg die verdronken is... Nee?
Hij gooide zijn sigaret in het water en ging hem toen uittrappen!

--------------------------------------------------------------------------

Wolkenkrabber
Een Belg staat in New York tegen een wolkenkrabber op te kijken, vraagt hij aan een inwoner: "Wat voor hoog gebouw is dat? "Zegt de Newyorker: "Een wolkenkrabber." Belg: "zet 'm eens aan..."

Weekend!
Waarom gaat een Belg op vrijdag door het raam naar buiten?
Het weekend staat voor de deur.

Alcohol controle
Waarom zet eeen dronken belg zijn bril af bij een alcohol controle?
Twee glazen minder!

Melk
Heb je het laatste nieuws al gehoord? Er is een Belg gestorven tijdens het drinken van melk!
De koe ging zitten...

Automerk
Van welk automerk houdt Bush het meest?
Landrover.

Gezellig
Waarom zeggen ze dat dikke mensen altijd zo gezellig zijn?
Ze tellen voor twee.

Biertje?
Twee bierflesjes komen elkaar tegen. Zegt de ene: "Pijpje?"
Antwoordt de ander: "Nee dank je. Ik heb een beugel."

Wakker worden
Waarom wrijft een vrouw 's morgens als eerst in haar ogen?
Omdat ze geen zak heeft om aan te krabbelen.

Optimisme
Wat is het toppunt van optimisme?
Een man die met zijn laatste centen een portefeuille koopt!

Kipjes
Hoe krijg je twee halve kippen aan elkaar?
Met kippenboutjes!

Waarom neemt een belg een mes mee in de auto?

Dan kan ie de bocht afsnijden!

wel grappig :D maar meer niet :P

Belgenmoppen zijn per definitie altijd flauw:p

Ik denk dat we 19 december kunnen bombarderen tot nationale slechte grappen dag.

gelukkig dat ze zo goedkoop zijn, anders begrepen de nederlanders ze niet :P

zo droog als kurk hahahhahahhahahahha wat een moppen

het is oranje en onzeker?????????

EEN mischienasappel

Terug
Naar boven