XXL Nutrition

Sticky Het Moppen Topic

Kelvin, weet je nog dat je moeder zei dat je niet je vingers in het stopcontact moest doen omdat het gevaarlijk was?

Dat was maar een grapje van haar, doe maar, stop je vingers er maar in probeer het maar, het is goed voor je massa!!

yep... doe ik ook 2x per dag

Een zoon komt bij zijn vader en zegt "pa, ik ben homo" "WAT!!!" roept die vader en wordt erg boos. En de andere zoon begint te huilen. " wat is er met jou?" vraagt de vader. Ik ben ook homo zegt de tweede zoon. "Is er hier dan niemand die van een lekkere vrouw houdt?
"Jawel, Ik" zegt de dochter.

Wat is een vlieg zonder vleugels?:P

een LOOP :D

Een zakenman uit Amerika komt op Schiphol aan en pakt de eerst beste taxi. Tijdens de rit blijft die Amerikaan maar zeuren dat in de VS alles beter en groter is, de taxi-schauffeur wordt er strondziek van. Eenmaal aangekomen bij het Academisch Ziekenhuis vraagt de Amerikaan aan de taxi-schauffeur wat dat voor een gebouw is. Hierop antwoord deze, ik heb geen flauw idee dit stond er gisteren nog niet.

Hoe vertel je in 1 zin 3 leugens?:)

Eerlijke Marokkaan ...met eigen auto ...zoekt werk:D

trouwes niet racistisch bedoeld :p

Jinsu zei:
Een zakenman uit Amerika komt op Schiphol aan en pakt de eerst beste taxi. Tijdens de rit blijft die Amerikaan maar zeuren dat in de VS alles beter en groter is, de taxi-schauffeur wordt er strondziek van. Eenmaal aangekomen bij het Academisch Ziekenhuis vraagt de Amerikaan aan de taxi-schauffeur wat dat voor een gebouw is. Hierop antwoord deze, ik heb geen flauw idee dit stond er gisteren nog niet.

:roflol:

Ik ruik rassenhaat Robert.

Robert is het type dat brandende kruizen in de tuinen van hardwerkende negertjes zet, een steen naar binnen gooit en dan keihard wegrent.

Komt een lijk een bij de dokter.
Zegt de dokter: 'je komt te laat'

waarom spreidt een ethiopier zijn armen als hij aan het douchen is?
omdat hij anders door het doucheputje valt

Er zijn 2 kippen. Zegt de ene kip "tok", zegt de andere "are you tokking to me"?

Ik heb hier werkelijk waar nog niet 1 goeie grap gezien.... :rolleyes:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

hey jongens, ik heb een groepsfoto van jullie gevonden!!

big kelvin zei:
Goede dag mensen ik wil hier jullie grappen zien wordt grappig.
if size doen't matter why am I so popular?
wat is het toppunt van discriminatie??......alle plantjes water geven behalve de marokaantjes:P
Ik besta eigenlijk niet, perfectie is een illusie

De afrikaantjes gek, marokkaantjes zijn gaan planten.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ONTOPIC:

Waarom gaat een eekhoorntje altijd vroeg slapen?..

.. hij hoeft maar 2 tandjes te poetsen.

Terug
Naar boven