AndroidHealthClinic

Sticky Het Moppen Topic

Doug had just formed his own rock band, and his little brother said one day,
“Doug, I wish you and your band could be on TV!”
“You think we’re good, eh?”
“Then I could turn you off!”

Welk dier heeft maar 1 schaamlip?
Een halve kip!

Weet niet of hij er al tussen staat maar ik vindt hem leuk, dus bij deze

Er zitten 2 oude mannetjes van 80 op een bankje in het park.
Zegt de ene tegen de ander :"we zijn nu al 80 jaar en wat vindt je u nog het mooiste van je leven op deze leeftijd"
Zegt die ene; "dat is niet zo moeilijk, dat is kerstmis"
"kerstmis", zegt die andere.
"ja echt Kerstmis, geen twijfel over mogelijk, kerstmis" zegt die ene weer.
Vraagt de eerste weer" niet een lekker potje coïtus"
" nee" zegt die ene "kerstmis".
"hoezo kerstmis dan en niet coïtus" vraagt de ander.
" Nou" zegt de ene "Kerstmis is vaker"

:D

Drie vrouwen waren aan het wandelen toen ze plots een wilde rivier op hun pad tegen kwamen.
Ze moesten aan de overkant zien te geraken, maar ze hadden geen idee hoe ze dit probleem gingen aanpakken.

De eerste vrouw bad tot God : "God, geef me de kracht om deze rivier over te steken."
Poef !
God gaf haar grote armen en sterke benen en zij slaagde erin om in twee uur tijd de rivier over te steken.
Een paar maal verdronk zij zelfs bijna.

Toen zij dit zag, bad de tweede vrouw tot God : "God, geef me de kracht...
en de middelen om deze rivier over te steken."
Poef ! God gaf haar een roeiboot en zo slaagde zij erin de rivier over te steken in een uur tijd.
Een paar keer was zij nochtans bijna kopje onder gegaan.

Toen de derde vrouw zag hoe het de andere twee verging, bad zij ook tot God:
"God, geef me de kracht, de middelen en... de intelligentie om deze rivier over te steken." Poef !
God veranderde haar in een man.
hij keek naar de kaart, wandelde 200 meter verder...
en stak daar de brug over.

:D

komt een man bij de dokter, zegt de dokter: ruim je het wel zelf even op!

Een vrouw is net klaar met winkelen in de Delhaize, ze gaat naar de kassa en begint met haar waren op de loopband te leggen..

Een fles melk, pakje boter, ham, flessen cola, appels, blikje mais, shampoo...

Achter haar staat een dronkaard die naar de artikelen van de vrouw staart..

Even later zegt de dronkaard tegen de vrouw:
"Jij bent vrijgezel nietwaar"

De vrouw kijkt naar haar boodschappen en denkt bij zichzelf " dit kan hij toch niet afleiden aan mijn koopwaar??"

Nieuwsgierig als vrouwen zijn zegt ze..
"Ja meneer hoe weet u dat?"

Dronkaard: Ja, das ni moeilijk, zo'n lelijk wijf als jij...

die vrouwonvriendelijke moppen zijn meestal de beste :roflol:

waarom hebben vrouwen kleinere voeten als mannen?

dat is evolutie, zo kunnen ze dichter op het aanrecht staan!

hoe repareer je een vrouwenhorloge?

NIET, er zit toch een klok op de magnetron!!!

Wat is het verschil tussen een Hollander en een emmer stront?

--> De emmer !!!!!

:haha:

Hoe kan je zien dat er een fax van een dom blondje binnenkomt?

--> Als er een postzegel op kleeft !!

omg !
:hahaha:

er waren eens drie mannen de eerste kon maar jaja zeggen de 2de kon alleen maar mes en vork zeggen en de 3de ole ole er paseerde een politieagent en vroeg hebben jullie een vrouw vermoord jaja met wat mes en vork ge moogt allemaal de gevangenis in ole ole

hoe kotsen de Hollanders ?
Met hun tanden tegen elkaar om de brokken tegen te houden .

:haha:

Een Hollander zat in een psychiatrische instelling. Hij zou worden vrijgelaten indien hij een verklaring kon afleggen dat hij niet gek was...Hij kwam binnen in het hoofdbureau en had een klein doosje bij zich.
-"vertel eens, wat ga je bewijzen ?" , vroeg de directeur.
Hij deed dat doosje open waar er een spin in zat.
"Let op", zei de Hollander."Vooruit" - die spin ging vooruit. "Achteruit"- die spin ging achteruit.Daarop trok hij al de poten van de spin en zei :
"Vooruit !" -de spin ging niet vooruit."Achteruit !" - die spin ging niet achteruit.
"Wat heb je nu bezwezen ? "
"Ehwel, als je de poten van een spin uittrekt gehoorzaamt ze niet meer !"

lame :p

Er komt een man het cafe binnen maakt 2 saltoos en belandt zo op de kruk de man achter de bar vraagt:waar heb je dat geleerd?ik werk in het circus zegt de man.Komt er een tweede man binnen maakt 2 saltoos en belandt zo op de kruk de man achter de bar vraagt waar heb je dat geleerd?ik werk in het circus zegt de man.Komt er een derde man binnen maakt 20 slatoos en 2 flikflakken de man achter de bar zegt jij werkt zeker ook in het circus?zegt de man nee ik struikelde over de deurmat!

:p:p:p:p:p:p:p:p

jantje ging op straat lopen en hij hoorde de woordje lul ging die naar ze moeder en vroeg mama wat betekent lul zij mama dokter hij ging weer op het straat lopen en hij hoorde de woordje ballen ging die nar ze moeder en vroeg wat betekent ballaen zij de moeder dokter hij ging weer op straat lopen en hij hoorde deze keer nueken en ging naar ze moeder zij die moeder wat betekent nken zij zijn moeder slapen de moeder van jantje was ziek en de dokter kwam en jantje deed de deur open en hij zij hoi lul hang je ballen maar en het kapstok me moeder zit boven te nken

:)

waarom gaat een Hollander allen met een korte broek naar de h**ren
antwoord: zonder ppen is goedkoper!

////////////////////////////////////

Een boer komt een apotheek binnen. De apotheker laat een boer. En hij zegt: 'Oeps,een boertje'. De boer pikt dat niet en zegt: 'Oeps,een apothekertje!

Terug
Naar boven