Fitness Seller

Sticky Het Moppen Topic

vraag) waarom begraven ze de hollanders met hun kond naar omhoog?
(antwoord) om er fietsen in te kunnen plaatsen

2 Hollandse vrouwen zijn in Frankrijk op een terrasje en de ene vrouw vraagt aan de andere: "Weet jij wat Jus d'oranje in het Frans is?"

wat is het verschil tussen een hollander
en een dinosaurus
niets,ze zijn allebij uitgestorven

nen hollander doet autostop aan de grens te meer,komt er een belg aangereden met een tweepktje en stopt vraagt die hollander "rij jij naar antwerpen"zegt die belg ja.mag ik een lift,tuurlijk,na een tijdje rijden zegt die hollander;ik zou dringend mijn behoefte moeten doen,die belg stopt aan een bosje en den hollander vraagt"hebt gij soms wat papier?Ik heb hier niets maar neem een briefje van twintig(oude belgische munt)zegt die hollander oke die gaat naar dat bosje komt na een kwartier terug met zijn handen vol stront zegt dir belg wat heb jij gedaan.zegt hie ik heb geen blet gevonden ik heb 4 stukken van 5 genomen

Een Belg, een Duitser en een Hollander gaan op reis naar Afrika. Om de een of andere reden worden ze ter dood veroordeeld. Ze mogen kiezen uit 3 manieren: De kogel, de strop of een inspuiting met het AIDS-virus. De Duitser kiest de strop...en hij wordt opgehangen. De Belg heeft liefst de kogel, dat gaat snel en pijnloos. De Hollander kiest de inspuiting en wordt 's anderendaags meegenomen naar een dokter. Nadat hij de spuit krijgt, zegt hij tegen die dokter, geef er mij maar nog een. Na een tweede injectie zegt hij: nog eentje om het af te leren. Na de derde spuit begint die Hollander te lachen met die dokter. Tussen 2 lachbuien roept hij: Gij domme n*ger ik heb een condoom aan.

PIM FORTUYN AL EENS DRONKEN GEZIEN?
Nee, maar wel aangeschoten.

WAAR IS BART DE GRAAF BEGRAVEN?
In Madeurodam

Een Belg en een Nederlander willen ontsnappen uit een concentratiekamp. Eerst gaat de Belg over de omheining maar een bewaker hoort gerits en roept: HALT WIE IS DAS. De Belg doet AOE AOE Bewaker zegt ha het is maar een hond. Als de Nederlanderd volgt roept de bewaker weer HALT WIE IS DAS.
Antwoord de Nederlander: IK BEN OOK EEN HOND

:rolleyes::D

Een Belg, een Nederlander, een schoon wijf en een non zitten in een
treincoupe. Plots rijdt de trein een tunnel in, en het licht werkt niet.
Het is pikdonker. Dan klinkt er een luide klets, en als de trein de
tunnel weer uitkomt zit de Nederlander pijnlijk in zijn gezicht te
wrijven.
Niemand zegt iets en ze kijken elkaar zwijgend aan.
"Potverdomme" denkt de non, "die Nederlander heeft natuurlijk geprobeerd
die madam te pakken, en die wilde dat niet en heeft hem geslagen!"
"Tedju" denkt da schoon wijf, "die Nederlander heeft natuurlijk mij
willen pakken in het donker. Maar heeft per ongeluk die non gepakt, die
wilde dat niet en heeft hem geslagen!"
"Potjandoriegretverjoris" denkt de Nederlander, "die Belg heeft
natuurlijk geprobeerd die leuke meid te pakken, heeft per ongeluk die
>non
gepakt, die wilde dat niet en heeft hem geprobeerd te slaan. Maar die
Belg realiseerde zich dat en heeft gebukt, waardoor ik de mep heb
gekregen!"
Terwijl de Belg denkt : "In de volgende tunnel sla ik die Nederlander
nog
eens op zijn b**kes!

de dees vind ik persoonlijk heel goed ! :p

Een beer en een konijn zitten naast elkaar te schijten.
Vraagt de beer aan het konijn: ''Heb jij ook zo'n last van stront wat aan je vacht blijft hangen?''
'' Nee '' zegt het konijn.

Daarop veegt de beer zn aarsch af met het konijn.

Een blonde dame staat op het balkon van haar appartement op de 12de etage de was buiten te hangen. Er zet een enorme windvlaag op, waardoor ze van het balkon valt.

Op de 10de etage steken er twee armen uit het raam die dr opvangen...
"Hou je van ppen?"
"Nee, vuile viesenrik!" Antwoord het blondje, waarop ze weer los gelaten wordt.

Rond de 7de etage steken er weer twee armen uit het raam die dr opvangen...
"Hou je van ketsen?"
"Nee!", waarop het blondje weer naar beneden valt.

Op de 4de etage steken er nog twee armen uit, die haar laatste redding vormen. Nog voordat haar redder iets kan zeggen schreeuwt ze; "JA IK HOU VAN PIJPEN EN VAN KETSEN!!!". "Brand in de hel vuile k*thoer!" zegt de redder die een pastoor blijkt te zijn en laat haar morsdood vallen.

bump for new page

er waren eens 2 kabouters...

...
eigenlijk nie ma nu denkte van wel :D :D
:roflol:

er was eens een "blauwe" smurf

Neeee, eeeeeeeeeeeeecht niet !!! :roflol:

wat heb jij gedronken, die zijn echt te flauw :rolleyes:

In een psychiatrisch gesloten inrichting is een Belg opgenomen (no offence). De artsen willen van een aantal mensen kijken of ze al bij verstand zijn. Er worden 3 uitgeplukt, de Belg incluis. Om te bewijzen dat ze bij verstand zijn moeten ze alledrie een test ondergaan. De artsen plaatsen alledrie de gekken aan het eind van een lange gang dat uitloopt naar een deur. Zegt de arts wijzend naar de deur aan de overkant: "Wie van jullie kan door het sleutelgat van die deur daar aan de overkant komen?" Alledrie steken enthousiast hun vingers omhoog. De eerste waagt een poging. Hij loopt naar de deur toe totdat hij ongeveer 30cm van de deur verwijderd is. Hij legt zijn hoofd op het sleutelgat en begint zijn hoofd erdoorheen te wurmen. Na een aantal hopeloze pogingen wordt hij weer afgevoerd naar de isoleercel. Volgende heeft een andere methode, deze komt met een rotvaart aanrennen naar de deur en knalt heftig ertegenaan om weer afgevoerd te worden met kalmeringsspuit naar de isoleercel. De laatste is de Belg. Deze neemt ook een aanloop, echter halverwege het rennen stopt hij. Hij bekijkt de deur vanaf deze afstand erg aandachtig. De artsen denken dat hij eindelijk doorheeft dat het onmogelijk is om door een sleutelgat te gaan en ze vragen hem waarom hij stopte. Onze beste Belg antwoordt: "Het is onmogelijk om door het sleutelgat van die deur de overkant te bereiken en dit verklaart ook waarom de vorige twee het niet is gelukt en het mij ook niet zal lukken!" De artsen vragen: "Hoezo?" Zegt onze Belg: "De sleutel zit er nog vanaf de andere kant erin!"

> > > >>> >Vertaling Nederlands-Frans...
> > > >>> >
> > > >>> >
> > > >>> >
> > > >>> > >Boenwas -------> cire
> > > >>> > >
> > > >>> > >Zacht -------> doux
> > > >>> > >
> > > >>> > >Graaf ------> conte
> > > >>> > >
> > > >>> > >Uur -------> heure
> > > >>> > >
> > > >>> > >Achtersteven -------> poupe
> > > >>> > >
> > > >>> > >Noch -------> ni
> > > >>> > >
> > > >>> > >Wandelstok -------> canne
> > > >>> > >
> > > >>> > >Malen -------> moudre
> > > >>> > >
> > > >>> > >Hand -------> main
> > > >>> >
> > > >>> >
> > > >>> >
> > > >>> >
> > > >>> >Lees nu de franse kolom van onder naar boven...!

Dat zullen de Nederlanders niet verstaan hoor :D

> > > >>> >Vertaling Nederlands-Frans...
> > > >>> >
> > > >>> >
> > > >>> >
> > > >>> > >Boenwas -------> cire
> > > >>> > >
> > > >>> > >Zacht -------> doux
> > > >>> > >
> > > >>> > >Graaf ------> conte
> > > >>> > >
> > > >>> > >Uur -------> heure
> > > >>> > >
> > > >>> > >Achtersteven -------> poupe
> > > >>> > >
> > > >>> > >Noch -------> ni
> > > >>> > >
> > > >>> > >Wandelstok -------> canne
> > > >>> > >
> > > >>> > >Malen -------> moudre
> > > >>> > >
> > > >>> > >Hand -------> main
> > > >>> >
> > > >>> >
> > > >>> >
> > > >>> >
> > > >>> >Lees nu de franse kolom van onder naar boven...!

Ik kom alleen maar tot mijn moeder kan niet poepen en dan...?
of zit ik nu fout

Me moeder kan niet poepen (=nken), haar kont doet nog zeer

Bij de Nederlanders betekent poepen wat anders hé :D

Terug
Naar boven