polynezian
Novice
- Waardering
- 3
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat je op deze manier tegen die uitspraak in gaat laat je achterlijkheid goed zien. Als je een goed punt hebt welke voor het kopen van een nieuwe motorfiets is dan moet je dat wat constructiever brengen. Helaas is die er gewoon niet, vandaar dat je dus ook zo'n reply post. Opgekropte frustratie omdat je te kortzichtig bent om in te zien dat er alleen maar pluspunten zijn aan het kopen van een pekelfiets/goedkope motor als 1e motor.waarom denkt iedereen dat je 1e motor een gaar ding moet zijn, geloven jullie echt dat iedereen de eerste tijd om de haverklap op zn bek gaat ? fok je lest toch ook zonder zijwieltjes ofniet dan, ga beter koekblik of trike rijden als je niet op motor durft
Het maakt in principe niet uit denk ik wat voor motor je rijd, of het nu een oude of een nieuwe is. Het enige verschil is het financiële plaatje (lijkt mij).waarom denkt iedereen dat je 1e motor een gaar ding moet zijn, geloven jullie echt dat iedereen de eerste tijd om de haverklap op zn bek gaat ? fok je lest toch ook zonder zijwieltjes ofniet dan, ga beter koekblik of trike rijden als je niet op motor durft
Het maakt in principe niet uit denk ik wat voor motor je rijd, of het nu een oude of een nieuwe is. Het enige verschil is het financiële plaatje (lijkt mij).
Ik ben begonnen met een relatief nieuwe motor (2007). Ik vind dit relatief nieuw, in vergelijking tot wat een aantal van mijn andere motormuizen hebben (2001 - 2004).
Ja ik ben duurder uit, ja ik heb hogere kosten mbt verzekering, maar als je het kan betalen, who cares?
Of zit ik er nu totaal naast, dat er zo'n wereld van verschil is tussen een oude en een nieuwe motor..? Behalve het financiële dan.
Daarstraks nog eens motor gereden, wat een zij windwas blij dat ik de autosnelweg af was. Heeft er soms iemand een goeie simulatie (video)waarin uitgelegd word hoe best de bochten te nemen? daar heb ik nl. nog wat problemen mee.

Spannend man! Moet 2 dagen later.. Week van de waarheid voor ons dus!![]()
Kan je wel zeggen ja.. Als ik slaag morgen heb ik 1 juli AVD. Jij?
Kan je wel zeggen ja.. Als ik slaag morgen heb ik 1 juli AVD. Jij?
Weet nog niet wanneer ik AVD heb, probleem is dat mijn rijschool geen data vooraf inkoopt, dus hoop dat het niet al te lang gaat duren..Succes morgen kerel! Laat je ons even weten? Trouwens best een groot "gat" tussen je avb en avd.
Zei ik 1 juli? Dit moet zijn 1 juni, over een goede twee weken dus! Excuus..
Gisteravond nog even 2 uur les gehad, en we zijn naar het examenterrein geweest. Heerlijk 20km snelweg op de heenweg, daar geoefend en toen via wat landweggetjes weer terug, was echt te gek! Soms even wat stukken lekker het gas opengetrokken!
Om half 3 vanmiddag vertrekken, om 15.50 examen.. Nog even een uurtje warm draaien van te voren. Begint wel te kriebelen nu!
Spannend..maar komt goed! Hou de rust erin! Go for it!