Jawelll! Rijbewijs in de pocket!
Ging erg lekker! Het uurtje voordat ik ging afrijden ging het ook prima, alhoewel ik het wel lekker koud had en alweer verregend was! Helm besloeg ook steeds dus die heb ik maar een standje open gezet gedurende het gehele examen, had ik er geen last meer van! Bij het CBR geen vragen gehad over de motor, die examinator bleek geen zin te hebben om in de stromende regen de vragen te stellen haha, vond ik prima! We reden de uitrit naar rechts uit, en ik schoot natuurlijk gelijk voor de eerste keer met mn hand door van het knipperlicht naar mn toeter..stond ik daar voor het CBR als een idiot te toeteren hehe. Die examinator zal wel gedacht hebben 'wat een prutser' of iets dergelijks haha, zo voelde ik me in ieder geval wel
Daarna ging alles lekker soepel..route die ik moest rijden was ook totaal geen probleem! Die wegen ken ik allemaal sowieso wel, was alleen een stuk veranderd met voorrang etc, maar dat ging allemaal soepel! Was ze ook nog een keer kwijtgeraakt, waardoor de 'stop-and-go' gewoon uitgevoerd werd als stop maar ff ergens, en rij maar weg als we eraan komen! Prima dus..
Uiteindelijk waren zowel mijn instructeur als examinator erg tevreden met het tempo wat ik reed in de regen, komt niet vaak voor zeiden ze! Alhoewel daar ook mijn valkuil ligt, snel rijden. Maar goed, beter iets te snel dan als een slome slak door dat verkeer karren met een motor!
Morgenochtend op mn gemakje naar het gemeentehuis om mijn rijbewijs te laten upgraden

Mooi mn A'tje binnen! Ben inmiddels ook afgestudeerd en op zoek naar een baan..kan ik mooi gaan sparen voor mijn uitzet en alpinestars pak + motor op termijn

Uit huis gaan is mn eerste prioriteit, dus de motor zal eventjes moeten wachten. In de tussentijd kan ik wel een keer een motor huren, komt goed.
Nu ff taart scoren en lekker cheaten met voeding vandaag haha!