Fitness Seller

Het motor-rijbewijs topic.

Ik ga aankomende week starten met mijn eerste les! Zeeeeeeer veel zin in :D

Ik ga aankomende week starten met mijn eerste les! Zeeeeeeer veel zin in :D

Nice! ;) Enig ervaring al met schakelen en die shit?

Ik heb inmiddeld 5u les gehad, gaat erg lekker! Nog 2x 2u les voor mijn AVB op 15 september (en voor het examen nog even lessen).

Alright, theorie is binnen, 2 fout. Vond het vrij simpel op wat vieze vragen na! Begon toch te twijfelen na afloop, vrij onnodig uiteindelijk dus. Dan is de weg mooi vrij voor de praktijkexamens!

gefeliciteerd man! Ik weet nog mijn theorie, nog nooit zo hard voor iets geleerd en tcoh falen :x 2e keer wel gelukt

gefeliciteerd man! Ik weet nog mijn theorie, nog nooit zo hard voor iets geleerd en tcoh falen :x 2e keer wel gelukt

Haha sucks! Maar ik kan het me goed voorstellen! Je moet ook een beetje mazzel hebben met de vragen die je krijgt. Het is echt een achterlijk examen wat je wel moet hebben wil je praktijk kunnen doen! Maar verder vrij nutteloos als je al ervaring op de weg hebt. (alleen het motorgedeelte met plaats op de weg etc. is handig).

Ik had ergens iets gelezen dat als je net je auto theorie hebt gehaald, je niet meer apart voor motor hoeft te halen, ik kan dat nu nergens terug vinden, weet iemand hier meer over?
Het lijkt me ook sterk dat dat zo is als ik daar nu over nadenk maar goed..

Ik had ergens iets gelezen dat als je net je auto theorie hebt gehaald, je niet meer apart voor motor hoeft te halen, ik kan dat nu nergens terug vinden, weet iemand hier meer over?
Het lijkt me ook sterk dat dat zo is als ik daar nu over nadenk maar goed..

klopt niet, bij motortheorie krijg je ook vragen over plaats op de weg ed. een auto heeft daar op een eenbaansweg weinig keuze in en tevens heb je bij auto toch ook die gevarenherkenningsvragen toch, die heb je bij motor niet.

klopt niet, bij motortheorie krijg je ook vragen over plaats op de weg ed. een auto heeft daar op een eenbaansweg weinig keuze in en tevens heb je bij auto toch ook die gevarenherkenningsvragen toch, die heb je bij motor niet.

Ok, duidelijk, dan vergeet ik dat weer. :P

vraagje voor de ervaren rijders, 200km snelweg p-dag woon/werk verkeer, is dat een beetje te doen op een supermotard?

vraagje voor de ervaren rijders, 200km snelweg p-dag woon/werk verkeer, is dat een beetje te doen op een supermotard?

neeeee. met een supermotard moet je helemaal niet op de snelweg komen. Binnenwegen en provinciale wegen zijn wel weer super met zo'n ding

Bij het theorie-examen viel het me op dat bijna iedereen van te voren nog in zn boek aan het bladeren was! Ik had geen eens een boek..heb via theorieshop.nl een pakket aangeschaft waarin je leert door middel van vragen maken. 45 examens erbij, allemaal prima!

Aanstaande donderdag AVB! Ben benieuwd, alle oefeningen gingen uitstekend dus dat moet goed komen! Zenuwen zal ik van te voren wel krijgen, maar zodra ik op die motor zit is dat weg! Altijd zo met examens, van te voren wat zenuwachtig (normale spanning denk ik) en zodra ik begin is het weg.

Will keep you updated!

Heel veel succes alvast!

Succes Mindfields!

lijkt me niet heel chill nee, maar hangt wel af wat voor supermotard je bedoelt.
Bijv. op een ducati hypermotard of aprillia dorsoduro zal het fijner rijden zijn dan een lichte ktm

vandaag tegen verwachting in theorie gehaald ondertussen d8 ik veel fouten te maken dus was een leuke verassing geslaagd te zijn voor de 1e keer..

ik wil nu natuurlijk zsm het rijbewijs halen en zat te denken aan een spoedcursus want heb de tijd en geld... iemand in amsterdam ervaring met zoiets? of een goede rijschool aanrader waar ik versneld mijn rb kan halen?

vandaag tegen verwachting in theorie gehaald ondertussen d8 ik veel fouten te maken dus was een leuke verassing geslaagd te zijn voor de 1e keer..

Congrats! Ik had dat gevoel ook, met een paar vragen waar ik na afloop toch ging twijfelen of ik wel het goede antwoord had gegeven!

zo grappig na de test zat ik met de gozer naast mij een beetje na te lullen en de vragen waar ik wist dat ik fouten had gemaakt had hij wel de juiste antwoorden gegeven en hij leek heel cker van zijn zaak dus onze rij moest 1voor1 de uitslag halen hij was voor mij en hij was gezakt dus ik d8 nou dan ben ik zeker gezakt... was ik wel geslaagd :D

Hier sinds kort ook mijn motor rijbewijs, volgend jaar shoppen voor zoiets :D

8MJif.jpg

voor mij word het een tmax maar ik woon ook in de stad

tmax.jpg

Terug
Naar boven