Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ga aankomende week starten met mijn eerste les! Zeeeeeeer veel zin in![]()
Enig ervaring al met schakelen en die shit? gefeliciteerd man! Ik weet nog mijn theorie, nog nooit zo hard voor iets geleerd en tcoh falen2e keer wel gelukt
Ik had ergens iets gelezen dat als je net je auto theorie hebt gehaald, je niet meer apart voor motor hoeft te halen, ik kan dat nu nergens terug vinden, weet iemand hier meer over?
Het lijkt me ook sterk dat dat zo is als ik daar nu over nadenk maar goed..
klopt niet, bij motortheorie krijg je ook vragen over plaats op de weg ed. een auto heeft daar op een eenbaansweg weinig keuze in en tevens heb je bij auto toch ook die gevarenherkenningsvragen toch, die heb je bij motor niet.

Nee, alles behalve ideaal natuurlijk...vraagje voor de ervaren rijders, 200km snelweg p-dag woon/werk verkeer, is dat een beetje te doen op een supermotard?
vraagje voor de ervaren rijders, 200km snelweg p-dag woon/werk verkeer, is dat een beetje te doen op een supermotard?
vraagje voor de ervaren rijders, 200km snelweg p-dag woon/werk verkeer, is dat een beetje te doen op een supermotard?
vandaag tegen verwachting in theorie gehaald ondertussen d8 ik veel fouten te maken dus was een leuke verassing geslaagd te zijn voor de 1e keer..