Hey jongens omdat er vraag naar was maak ik even dit topic aan.
We beginnen met de verpakking :
Bij elk origineel HGH product van Novo nordisk kun je altijd duidelijk een transparante lijn zien op de verpakking.
Ook wel bekend als een watermerk.
Dit geld onder andere voor de nordiflex, nordipen , nordilet en de flex pro.
Om even een voorbeel te geven :
Hier boven kun je duidelijk die transparante lijn zien.
Nu zie je het probleem meteen met de vele verpakkingen die nu de ronde doen (BOX A) :
(foto heb ik van een ander member gepikt uit het vorige topic)
Dit bovenstaande batch nummer schijnt trouwens wel goed zijn werk te doen !! Straks meer hierover..
De verpakking van de norditropin die dus wel klopt (BOX B):
Ik denk niet dat het weer nodig is om de plaats aan te duiden waar op gelet moet worden.
Nu is het de beurt aan de cartridge :
Hier heb ik een foto van een originele belgische variant van norditropin simplexx , let vooral op de kop van de cartridge !
1: Korte schroefdraad.
2: Uitstekend driehoekje wat moeilijk te zien is maar ik fix later nog wel wat extra foto's!
3: Uitkeping
Nu post ik weer even de originele variant die in omloop is :
1:Korte schroefdraad
2:Uitstekend driehoekje
3:Uitkeping
DEZE HOORT BIJ BOX B
Nu post ik de fake variant :
1: Duidelijk een doorlopende schroefdraad.
2: Afbreekpunt, dit getuigt van mindere kwaliteit.
DEZE HOORT BIJ BOX A
Hier volgt nog een printscreen van de Novo nordisk website waarop je duidelijk de omlijning kunt zien van de cartridge :
Duidelijk een KORTE schroefdraad.
Samenvatting
Het orgineel product heeft een :
1. transparante lijn op de verpakking.
2. korte schroefdraad.
Nu wil ik nog even terug komen op de batch die ik hierboven vermeld had.
ik hoor hier goede dingen over en ik heb ook de serum test van een betrouwbaar persoon doorgekregen.
Dit was gewoon goed maar niet uitzonderlijk hoog.
Ik persoonlijk denk dat er in de replica's gewoon goede kwaliteitsvolle generieke HGH zit.
Het komt er dus op neer dat je zeker je geld niet weg gooit. Afhankelijk van wat je ervoor betaalt natuurlijk..
Ik heb ook al mindere verhalen gehoord over een batch van deze replica's waardoor ik denk dat deze door verschillende labo's geproduceerd of gevuld worden.
Dit leid ons tot bij ons eindbesluit :
TWIJFEL JE OVER DE ECHTHEID : LAAT JE BLOED TESTEN.
Ik wil ook nog even vragen om hier geen bloed resultaten te posten aangezien hier makkelijk mee gesjoemelt kan worden. Dit topic is puur gericht op de feiten over het uiterlijk !!
Topic wordt misschien nog aangevuld met simplexx cartridges uit andere landen als ik deze te pakken krijg.
Ik hoop dat dit topic jullie een beter zicht kan geven op de markt.
Mvg gxl
We beginnen met de verpakking :
Bij elk origineel HGH product van Novo nordisk kun je altijd duidelijk een transparante lijn zien op de verpakking.
Ook wel bekend als een watermerk.
Dit geld onder andere voor de nordiflex, nordipen , nordilet en de flex pro.
Om even een voorbeel te geven :
Hier boven kun je duidelijk die transparante lijn zien.
Nu zie je het probleem meteen met de vele verpakkingen die nu de ronde doen (BOX A) :
(foto heb ik van een ander member gepikt uit het vorige topic)
Dit bovenstaande batch nummer schijnt trouwens wel goed zijn werk te doen !! Straks meer hierover..
De verpakking van de norditropin die dus wel klopt (BOX B):
Ik denk niet dat het weer nodig is om de plaats aan te duiden waar op gelet moet worden.
Nu is het de beurt aan de cartridge :
Hier heb ik een foto van een originele belgische variant van norditropin simplexx , let vooral op de kop van de cartridge !
1: Korte schroefdraad.
2: Uitstekend driehoekje wat moeilijk te zien is maar ik fix later nog wel wat extra foto's!
3: Uitkeping
Nu post ik weer even de originele variant die in omloop is :
1:Korte schroefdraad
2:Uitstekend driehoekje
3:Uitkeping
DEZE HOORT BIJ BOX B
Nu post ik de fake variant :
1: Duidelijk een doorlopende schroefdraad.
2: Afbreekpunt, dit getuigt van mindere kwaliteit.
DEZE HOORT BIJ BOX A
Hier volgt nog een printscreen van de Novo nordisk website waarop je duidelijk de omlijning kunt zien van de cartridge :
Duidelijk een KORTE schroefdraad.
Samenvatting
Het orgineel product heeft een :
1. transparante lijn op de verpakking.
2. korte schroefdraad.
Nu wil ik nog even terug komen op de batch die ik hierboven vermeld had.
ik hoor hier goede dingen over en ik heb ook de serum test van een betrouwbaar persoon doorgekregen.
Dit was gewoon goed maar niet uitzonderlijk hoog.
Ik persoonlijk denk dat er in de replica's gewoon goede kwaliteitsvolle generieke HGH zit.
Het komt er dus op neer dat je zeker je geld niet weg gooit. Afhankelijk van wat je ervoor betaalt natuurlijk..
Ik heb ook al mindere verhalen gehoord over een batch van deze replica's waardoor ik denk dat deze door verschillende labo's geproduceerd of gevuld worden.
Dit leid ons tot bij ons eindbesluit :
TWIJFEL JE OVER DE ECHTHEID : LAAT JE BLOED TESTEN.
Ik wil ook nog even vragen om hier geen bloed resultaten te posten aangezien hier makkelijk mee gesjoemelt kan worden. Dit topic is puur gericht op de feiten over het uiterlijk !!
Topic wordt misschien nog aangevuld met simplexx cartridges uit andere landen als ik deze te pakken krijg.
Ik hoop dat dit topic jullie een beter zicht kan geven op de markt.
Mvg gxl
Laatst bewerkt door een moderator:

Al doe ik het zelf ook niet