XXL Nutrition

Het norditropin topic. Echt/replica

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gixel

Dutch Bodybuilder
Waardering
40
Lengte
1m78
Massa
106kg
Hey jongens omdat er vraag naar was maak ik even dit topic aan.

We beginnen met de verpakking :

Bij elk origineel HGH product van Novo nordisk kun je altijd duidelijk een transparante lijn zien op de verpakking.
Ook wel bekend als een watermerk.
Dit geld onder andere voor de nordiflex, nordipen , nordilet en de flex pro.

Om even een voorbeel te geven :

ogz5na.jpg

26264cj.jpg

Hier boven kun je duidelijk die transparante lijn zien.

Nu zie je het probleem meteen met de vele verpakkingen die nu de ronde doen (BOX A) :

2d9chlz.jpg

(foto heb ik van een ander member gepikt uit het vorige topic)
Dit bovenstaande batch nummer schijnt trouwens wel goed zijn werk te doen !! Straks meer hierover..

De verpakking van de norditropin die dus wel klopt (BOX B):

300gm5h.jpg

Ik denk niet dat het weer nodig is om de plaats aan te duiden waar op gelet moet worden.

Nu is het de beurt aan de cartridge :

Hier heb ik een foto van een originele belgische variant van norditropin simplexx , let vooral op de kop van de cartridge !

20nser.jpg

1: Korte schroefdraad.
2: Uitstekend driehoekje wat moeilijk te zien is maar ik fix later nog wel wat extra foto's!
3: Uitkeping

Nu post ik weer even de originele variant die in omloop is :

2rzdsv5.jpg

1:Korte schroefdraad
2:Uitstekend driehoekje
3:Uitkeping
DEZE HOORT BIJ BOX B

Nu post ik de fake variant :

2mz9jxl.jpg

1: Duidelijk een doorlopende schroefdraad.
2: Afbreekpunt, dit getuigt van mindere kwaliteit.
DEZE HOORT BIJ BOX A

Hier volgt nog een printscreen van de Novo nordisk website waarop je duidelijk de omlijning kunt zien van de cartridge :

Duidelijk een KORTE schroefdraad.

Samenvatting

Het orgineel product heeft een :

1. transparante lijn op de verpakking.
2. korte schroefdraad.

Nu wil ik nog even terug komen op de batch die ik hierboven vermeld had.
ik hoor hier goede dingen over en ik heb ook de serum test van een betrouwbaar persoon doorgekregen.
Dit was gewoon goed maar niet uitzonderlijk hoog.

Ik persoonlijk denk dat er in de replica's gewoon goede kwaliteitsvolle generieke HGH zit.
Het komt er dus op neer dat je zeker je geld niet weg gooit. Afhankelijk van wat je ervoor betaalt natuurlijk..
Ik heb ook al mindere verhalen gehoord over een batch van deze replica's waardoor ik denk dat deze door verschillende labo's geproduceerd of gevuld worden.

Dit leid ons tot bij ons eindbesluit :
TWIJFEL JE OVER DE ECHTHEID : LAAT JE BLOED TESTEN.

Ik wil ook nog even vragen om hier geen bloed resultaten te posten aangezien hier makkelijk mee gesjoemelt kan worden. Dit topic is puur gericht op de feiten over het uiterlijk !!

Topic wordt misschien nog aangevuld met simplexx cartridges uit andere landen als ik deze te pakken krijg.

Ik hoop dat dit topic jullie een beter zicht kan geven op de markt.

Mvg gxl

Laatst bewerkt door een moderator:
Dit zou normaal gezien standaard procedure moeten zijn :) Al doe ik het zelf ook niet :P

---------- Post added at 18:05 ---------- Previous post was at 18:04 ----------

Best van al koop je gewoon genotropin pennen of cartridge uit een EU land :thumb: weet je 100% zeker dat je goed zit.

Geno wordt idd lang niet zoveel gefaked. Is ook stuk lastiger. Ben er zelf ook nog nooit fakes van tegengekomen. Prijs is daarom ook wel een heel stuk hoger dan die norditropin die in omloop zijn. Dat zegt eigenlijk ook wel al genoeg. Je kan geen originele hgh kopen voor 70-80 euro per 30iu. Een normale prijs begint imo rond de +150 euro voor 30iu.

En Roemenië is ook een EU land he ;)

• Topic Starter Topic Starter
Haha dan ben ik daar fout :P Die genotropin betaal je gemiddeld 20 euro meer voor. Als je heel de pen wilt betaal je pakken meer net zoals de nordilets op de zwarte markt.

Haha dan ben ik daar fout :P Die genotropin betaal je gemiddeld 20 euro meer voor. Als je heel de pen wilt betaal je pakken meer net zoals de nordilets op de zwarte markt.

20 euro meer dan voor de Nordi in zelfde hoeveelheid? Das nog 's te overzien :p

---------- Toegevoegd om 19:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:22 ----------

20 euro meer dan voor de Nordi in zelfde hoeveelheid? Das nog 's te overzien :p

Wilde editten maar dat kan niet? Anyway, zal 't niet gewoon afwachten zijn tot de Geno's ook flink gefaked gaan worden? K*twereld :P

Genotropin zit moeilijker in mekaar om te faken :) Ja 20 euro gemiddeld ongeveer, voor de pen makkelijk 60 euro meer.

Dan vergelijk ik de 36iu genotropin met 30 iu norditropin :p Dus je betaalt iets minder dan 20 euro meer.

Genotropin zit moeilijker in mekaar om te faken :) Ja 20 euro gemiddeld ongeveer, voor de pen makkelijk 60 euro meer.

Dan vergelijk ik de 36iu genotropin met 30 iu norditropin :p Dus je betaalt iets minder dan 20 euro meer.

Hmm dat vind ik nou wel weer oke nieuws. Ga ik onthouden, thanks bro!

Dan heb je ook nog die serono saizen pennen en die zijn zelfs nog cheaper dan de norditropin cartridge :p
Afhankelijk van je inkoop natuurlijk. Blijft een vaag wereldje.

Genotropin 36iu voor ca 100 euro? Dat lijkt me heel sterk ;)

Genotropin 36iu voor ca 100 euro? Dat lijkt me heel sterk ;)

Hangt af van je inkoop uiteraard , maar als je nu 110 bv betaalt voor nordi kun je geno aan 130 krijgen.
Als je een extreem grote inkoop doet heb je ze aan 70 euro maar dat gaat 99% van de mensen niet redden :P

Dan heb je ook nog die serono saizen pennen en die zijn zelfs nog cheaper dan de norditropin cartridge :p
Afhankelijk van je inkoop natuurlijk. Blijft een vaag wereldje.

Is dat spul hier uberhaupt te krijgen dan? Heb al regelmatig rondgekeken maar Saizen heb ik nog niet gezien, jammer genoeg :P

Lijkt me sterk, dat de persoon die iets namaakt een andere versie van de schroefdop maakt, terwijl hij voor hetzelfde geld precies dezelfde schroefdop kan namaken. Denk dat we hier toch te maken hebben met een originele versie met een nieuw soort schroefdop. Als-ie op de pennen past is het toch OK?!

Lijkt me sterk, dat de persoon die iets namaakt een andere versie van de schroefdop maakt, terwijl hij voor hetzelfde geld precies dezelfde schroefdop kan namaken. Denk dat we hier toch te maken hebben met een originele versie met een nieuw soort schroefdop. Als-ie op de pennen past is het toch OK?!

Helemaal fout , de exp dates lopen gelijk dus het gaat niet over een nieuwe versie.
Ook is het rubber meestal niet centraal bij die replica en is het meer en soort rubber met een plastic laagje. Ik upload binnenkort weer een foto.

Als je nog steeds gelooft dat die replica's echt zijn dan scheelt er toch wat.

---------- Post added at 21:04 ---------- Previous post was at 21:03 ----------

Niet de mogelijkheid/middelen om exact dezelfde dop te maken. Bij fake human grade producten zie je ook altijd kleine foutjes.

---------- Post added at 21:05 ---------- Previous post was at 21:04 ----------

Ooh de dikte verschilt trouwens ook ;)

Ik vraag deze week nog een Gh test aan, ff iemand vinden die bloed voor me wil/kan trekken, weet ik iig of de mijne echt of nep zijn en of ik ze dus weer wil hebben. Heb er zelf m'n twijfels bij maar dat heb ik wel gauw met dit soort shit :p

Ff just to be sure : 10 iu erin een uur of 2 voor de bloedafname? Moet ik nog iets niet of juist wel eten of boeit dat geen ruk?

Scheelt echt niets, neem alleen niet zo maar iets aan. Misschien spelen er hier wel hele andere belangen. Wie zal het zeggen.
Die neppers uit Thailand met Engelse tekst en geen braille hebben zelfs een exact dezelfde schroefdop.
Niet de mogelijkheid/middelen om exact dezelfde dop te maken. Bij fake human grade producten zie je ook altijd kleine foutjes.

Kwestie van een mal laten maken van de originele. Kost niets meer om het goed te laten doen.

GOH gaan er dan eindelijk mensen de ogen open en inzien dat ik toch gelijk had dat er nooit zoveel originele HG Groeihormoon op de markt kan zijn?

GOH gaan er dan eindelijk mensen de ogen open en inzien dat ik toch gelijk had dat er nooit zoveel originele HG Groeihormoon op de markt kan zijn?

Dat is inderdaad een feit helaas geloven veel mensen wel dat er zoveel in omloop is. Er zijn hele goede nordis en genos de rest zou ik niet vertrouwen. 100iu voor 150-200 euro kan nooit heel wat zijn.

Ik heb ze allebij van de nordis. De originele komen bij mij van belgse apotheek dus 100 procent real . Heb er ook een nordi pen van waar de belgse nordi echt makkelijk mee gaat . Nu heb ik ook een paar nordis getikt zoals op de foto's met langer schroefdraad en zelfde batch nr. Deze heb ik deze week getest en gaat echt moeilijk in de pen , ik moet echt harder drukken om 4 ui te zetten dan de belgse. Wat ik ook heb gemerkt is dat de belgse nordi een geurtje heeft als ik een druppel op mijn vinger doe ( had ik ook met
De geno) maar als ik die van zogezegd van Denemarken neem is er geen enkel geurtje aan. Dus in zak gezet . De antwoord van mijn dealer , ze werken wel echt hoor . Kan zijn maar heb toch geen echte nordi wat ik wel heb betaald. Ik vertrouw het gewoon helemaal niet
Meer.

---------- Toegevoegd om 02:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 02:00 ----------

ik heb ze allebij van de nordis. De originele komen bij mij van belgse apotheek dus 100 procent real . Heb er ook een nordi pen van waar de belgse nordi echt makkelijk mee gaat . Nu heb ik ook een paar nordis getikt zoals op de foto's met langer schroefdraad en zelfde batch nr. Deze heb ik deze week getest en gaat echt moeilijk in de pen , ik moet echt harder drukken om 4 ui te zetten dan de belgse. Wat ik ook heb gemerkt is dat de belgse nordi een geurtje heeft als ik een druppel op mijn vinger doe ( zo een typisch medische geur , had ik ook met
de geno) maar als ik die van zogezegd van denemarken neem is er geen enkel geurtje aan. Dus in zak gezet . De antwoord van mijn dealer , ze werken wel echt hoor . Kan zijn maar heb toch geen echte nordi wat ik wel heb betaald. Ik vertrouw het gewoon helemaal niet
meer.
v

Ik heb ze allebij van de nordis. De originele komen bij mij van belgse apotheek dus 100 procent real . Heb er ook een nordi pen van waar de belgse nordi echt makkelijk mee gaat . Nu heb ik ook een paar nordis getikt zoals op de foto's met langer schroefdraad en zelfde batch nr. Deze heb ik deze week getest en gaat echt moeilijk in de pen , ik moet echt harder drukken om 4 ui te zetten dan de belgse. Wat ik ook heb gemerkt is dat de belgse nordi een geurtje heeft als ik een druppel op mijn vinger doe ( had ik ook met
De geno) maar als ik die van zogezegd van Denemarken neem is er geen enkel geurtje aan. Dus in zak gezet . De antwoord van mijn dealer , ze werken wel echt hoor . Kan zijn maar heb toch geen echte nordi wat ik wel heb betaald. Ik vertrouw het gewoon helemaal niet
Meer.

---------- Toegevoegd om 02:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 02:00 ----------

v

Dit :thumb:

Ik heb gisteren even aan men batch geroken maar deze ruikt wel vrij sterk. Al weet ik wel niet hoe het zou moeten ruiken ?

---------- Post added at 05:39 ---------- Previous post was at 05:38 ----------

Scheelt echt niets, neem alleen niet zo maar iets aan. Misschien spelen er hier wel hele andere belangen. Wie zal het zeggen.
Die neppers uit Thailand met Engelse tekst en geen braille hebben zelfs een exact dezelfde schroefdop.

Kwestie van een mal laten maken van de originele. Kost niets meer om het goed te laten doen.

Meen je nu echt dat je nog denkt dat die batch gewoon legit is ?

1. ze komen uit hetzelfde land en er zit verschil in.
2. De exp dates lopen gelijk dus dit slaat nergens op.

Jup gewoon chemische geur heb ik , niet super straf ofzo maar wel duidelijk aanwezig. Helemaal geen geur kan niet kloppen inderdaad.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven