Fitness Seller

Sticky Het Pauper Topic

Want iemand aanvallen, wurgen tot ze 't bewustzijn verliest en terwijl ze buiten bewustzijn is verdergaan met seks is geen zwaar fysiek geweld :emo:
Juist wel, dat zeg ik juist.

En dat is dus niet gebeurd, dus is het niet hetzelfde. En daarom slaat zijn voorbeeld/vergelijking nergens op.

Gaat het niet om een soort affiliate opzet? Tate en co zorgen voor online traffic naar de dames, dat kost wat en daar is een zakelijke overeenkomst over gemaakt? Zeg ik niet dat 50% daarin gangbaar is, maar is iets anders dan het afnemen.

Het 'onder dwang' is moeilijk te bewijzen denk ik.
Dat zou, zeker in zulke kringen, 100% kunnen. Ik heb geen idee, reageer op wat ik in dit topic staat. Ik vind Tate en z'n opvattingen volslagen debiel maar dat zou wel een slimme manier van geld verdienen zijn. Indien 't dus niet onder dwang is.

Gaat het niet om een soort affiliate opzet? Tate en co zorgen voor online traffic naar de dames, dat kost wat en daar is een zakelijke overeenkomst over gemaakt? Zeg ik niet dat 50% daarin gangbaar is, maar is iets anders dan het afnemen.

Het 'onder dwang' is moeilijk te bewijzen denk ik.
Dit is idd het geval van wat ik heb gelezen.

Juist wel, dat zeg ik juist.

En dat is dus niet gebeurd, dus is het niet hetzelfde. En daarom slaat zijn voorbeeld nergens op.
Daar wordt hij dus wel van beschuldigd door een slachtoffer. Vind 't een beetje apart dat jij denkt te weten wat er allemaal echt is gebeurd zonder dat überhaupt het onderzoek en de rechtzaak is afgerond, was je erbij ofzo?

Als je gaat mierenneuken dan kan ik dat ook. Je zei aanklacht trafficking is onzinnig. Maakt het uit wat voor 'adults trafficking'? Nee. Jij noemde het sowieso onzinnig en ik vraag waarom?
Omdat een vliegticket voor iemand kopen zodat diegene vrijwillig naar Roemenië vliegt geen mensenhandel is.

De enige die hier echt celstraffen verdienen zijn de vaders van deze vrouwen.

Daar wordt hij dus wel van beschuldigd door een slachtoffer. Vind 't een beetje apart dat jij denkt te weten wat er allemaal echt is gebeurd zonder dat überhaupt het onderzoek en de rechtzaak is afgerond, was je erbij ofzo?
We hebben het nu over de vrouw die over is komen vliegen?
Daar wordt hij niet van beschuldigd door die vrouw.

Want iemand aanvallen, wurgen tot ze 't bewustzijn verliest en terwijl ze buiten bewustzijn is verdergaan met seks is geen zwaar fysiek geweld
Dit staat helemaal nergens in haar aanklacht, dit zuig je net gewoon uit je duim.

Ik vind dat ook wel wat hebben beetje slaan, wurgen en aan de haren trekken. Hopelijk krijg ik straks geen aanklacht aan me broek!

Nee, dit gaat over een ander slachtoffer. Jij hebt 't enkel hele tijd over die vrouw die over is komen vliegen. Hij wordt door wel meer mensen beschuldigd van human trafficking en verkrachting.

Dus het is geen human trafficking. Maar trafficking.
Trafficking wat? Trafficking adults.
Wat voor adults? Dieren?
Nee, mensen.

Ah, human trafficking dus
🤦‍♂️
1692116087246.png

:eek:

O, ze hebben trouwens al eens eerder in London afgesproken en daar seks gehad. Aldus Tate en haar.

Ik vind Tate een verekte mongol en ik sta niet achter zijn praktijken maar dat maakt iemand nog niet schuldig, toch?

Mannen worden vaak vals beschuldig van verkrachten. En als er iets is dat verkrachtingsslachtoffers ondermijnd dan is dat het wel.

Maar ja, de zaak loopt nog dus we zullen het zien.

Nee, dit gaat over een ander slachtoffer. Jij hebt 't enkel hele tijd over die vrouw die over is komen vliegen. Hij wordt door wel meer mensen beschuldigd van human trafficking en verkrachting.
Maar als ik het de hele tijd over die vrouw heb, waarom begin jij dan opeens over iemand anders? Je ziet zelf dat ik het daar namelijk niet over had.

Indien dit 't geval is slaat mijn deel met betrekking tot de chick die is komen vliegen nergens op idd. Maar waar klaagt die over dan gezien ze zo specifiek benoemt wordt?

Hier de achtergrond info (blijven acrollwn naar beneden. Veel adds.)

De vrouw die hij liet overvliegen dacht dat hij dat deed uit liefde.
🤦‍♂️
Uit jouw artikel: "The woman says she thought it was love after Tate promised her a new life and even marriage."

Human trafficking is the recruitment, transportation, transfer, harbouring or receipt of people through force, fraud or deception, with the aim of exploiting them for profit.

Dus ja, dit valt in principe onder human trafficking. Of dit nou een snuggere zet was van haar of niet.
Uit de rechtzaak zal wel blijken wat waar is en wat niet. Daarvoor dient een rechtzaak toch? Beetje apart om op voorhand maar al alles als onzin aan de kant te schuiven terwijl je de helft van het verhaal niet eens kent.

Terug
Naar boven