Nee, hij is slimmer.Fietsen? Wie denk je dat ik ben, @Schwarzeneggertje?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee, hij is slimmer.Fietsen? Wie denk je dat ik ben, @Schwarzeneggertje?
Je had 't over de zes vrouwen, daar is zij één van (voor zover ik weet, of nog een aparte aanklacht die liep).Maar als ik het de hele tijd over die vrouw heb, waarom begin jij dan opeens over iemand anders? Je ziet zelf dat ik het daar namelijk niet over had.
Ja, ze is dus een golddigger en het pakte anders uit dan ze hoopte. Tough luck.Uit jouw artikel: "The woman says she thought it was love after Tate promised her a new life and even marriage."
Human trafficking is the recruitment, transportation, transfer, harbouring or receipt of people through force, fraud or deception, with the aim of exploiting them for profit.
Dus ja, dit valt in principe onder human trafficking. Of dit nou een snuggere zet was van haar of niet.
Uit de rechtzaak zal wel blijken wat waar is en wat niet. Daarvoor dient een rechtzaak toch? Beetje apart om op voorhand maar al alles als onzin aan de kant te schuiven terwijl je de helft van het verhaal niet eens kent.
Daar had ie iig niet over gelogen
.Zolang je jezelf niet profileert als misogynist en daarmee een rolmodel bent voor veel onzekere ventjes, is er weinig aan de handIk vind dat ook wel wat hebben beetje slaan, wurgen en aan de haren trekken. Hopelijk krijg ik straks geen aanklacht aan me broek!
Zijn er inmidddels 4. 2 van de 6 claimen dat de aanklachten vals zijn.Je had 't over de zes vrouwen, daar is zij één van (voor zover ik weet, of nog een aparte aanklacht die liep).
En dat maakt het opeens oké? Oke dan.Ja, ze is dus een golddigger en het pakte anders uit dan ze hoopte. Tough luck.
Hij stelde dus voor om voor hem te werken, dat wilde ze niet, na 6 dagen was ze weer vertrokken.
Daar had ie iig niet over gelogen.
Is niet strafbaar.Zolang je jezelf niet profileert als misogynist en daarmee een rolmodel bent voor veel onzekere ventjes, is er weinig aan de hand
Maakte wat niet ok? Ze is niet uitgebuit toch?
Degene die zijn "woord" proberen te verspreiden zijn over 't algemeen nou niet bepaald de meest masculine uitziende mannen ouwe 😂Is niet strafbaar.
Het feit dat hij zo populair is zegt meer over wat er misgaat en mis is in de samenleving dat mensen hun toevlucht zoeken bij Tate.
Wat dat betreft is hij het onvermijdelijke product van een steeds verder feminine samenleving.
Apfelstrudel is iemand die de vaders van die vrouwen de schuld geeft, als hij de vrouwen zelf niet de schuld kan geven omdat het victim blaming is.

Ook het product van een feminine samenlevingDegene die zijn "woord" proberen te verspreiden zijn over 't algemeen nou niet bepaald de meest masculine uitziende mannen ouwe 😂
."The following month, Romanian prosecutors say, Tate raped the woman twice."
Ik geef alleen 1 golddiggende vrouw 'de schuld'.Apfelstrudel is iemand die de vaders van die vrouwen de schuld geeft, als hij de vrouwen zelf niet de schuld kan geven omdat het victim blaming is.
Deze misogynist is 100% fan van wat Tate allemaal zegt![]()
![]()
Nee. Maar maakt wel dat zijn strafbare dingen worden uitvergroot
Het zijn zeven mensen die hem beschuldigen van human trafficking kennelijk.
Ja, ze hebben 2 keer seks gehad."The following month, Romanian prosecutors say, Tate raped the woman twice."
![]()
En daarom wordt hij ook aangepakt.Nee. Maar maakt wel dat zijn strafbare dingen worden uitvergroot
Wauw.Ik geloof niet dat je met iemand seks kan hebben, maar de 2 keren daarop opeens verkrachting zijn (waarbij geen geweld is gebruikt).
Lees mijn post nog eens.