AndroidHealthClinic

Sticky Het Pauper Topic

Uit jouw artikel: "The woman says she thought it was love after Tate promised her a new life and even marriage."

Human trafficking is the recruitment, transportation, transfer, harbouring or receipt of people through force, fraud or deception, with the aim of exploiting them for profit.

Dus ja, dit valt in principe onder human trafficking. Of dit nou een snuggere zet was van haar of niet.
Uit de rechtzaak zal wel blijken wat waar is en wat niet. Daarvoor dient een rechtzaak toch? Beetje apart om op voorhand maar al alles als onzin aan de kant te schuiven terwijl je de helft van het verhaal niet eens kent.
Ja, ze is dus een golddigger en het pakte anders uit dan ze hoopte. Tough luck.

Hij stelde dus voor om voor hem te werken, dat wilde ze niet, na 6 dagen was ze weer vertrokken.

after Tate promised her a new life
Daar had ie iig niet over gelogen :roflol:.

Ik vind dat ook wel wat hebben beetje slaan, wurgen en aan de haren trekken. Hopelijk krijg ik straks geen aanklacht aan me broek!
Zolang je jezelf niet profileert als misogynist en daarmee een rolmodel bent voor veel onzekere ventjes, is er weinig aan de hand

• Heart
Waarderingen: AK
Zolang je jezelf niet profileert als misogynist en daarmee een rolmodel bent voor veel onzekere ventjes, is er weinig aan de hand
Is niet strafbaar.

Het feit dat hij zo populair is zegt meer over wat er misgaat en mis is in de samenleving dat mensen hun toevlucht zoeken bij Tate.

Wat dat betreft is hij het onvermijdelijke product van een steeds verder feminine samenleving.

We zijn het er allemaal wel over eens dat als hij zich daadwerkelijk schuldig heeft gemaakt aan strafbare feiten zoals verkrachting, uitbuiting (onder dwang), etc, dat hij dan ook een flinke straf verdient.

Is niet strafbaar.

Het feit dat hij zo populair is zegt meer over wat er misgaat en mis is in de samenleving dat mensen hun toevlucht zoeken bij Tate.

Wat dat betreft is hij het onvermijdelijke product van een steeds verder feminine samenleving.
Degene die zijn "woord" proberen te verspreiden zijn over 't algemeen nou niet bepaald de meest masculine uitziende mannen ouwe 😂

Maakte wat niet ok? Ze is niet uitgebuit toch?
"The following month, Romanian prosecutors say, Tate raped the woman twice."
confused-what.gif

Apfelstrudel is iemand die de vaders van die vrouwen de schuld geeft, als hij de vrouwen zelf niet de schuld kan geven omdat het victim blaming is.
Deze misogynist is 100% fan van wat Tate allemaal zegt :nut: :fluit:
Ik geef alleen 1 golddiggende vrouw 'de schuld'.

En al die vaders die blijkbaar flink wat steekjes hebben laten vallen in de opvoeding. Dat geldt voor alle vaders van alle vrouwen die werken in de seksindustrie.

Ik geef alleen 1 golddiggende vrouw 'de schuld'.
Het zijn zeven mensen die hem beschuldigen van human trafficking kennelijk.

Maar goed, volgens mij begon heel de discussie met dat dit geen human trafficking zou zijn, wat het dus op zich wel is. Hoe simpel deze vrouwen ook geweest zijn.

"The following month, Romanian prosecutors say, Tate raped the woman twice."
confused-what.gif
Ja, ze hebben 2 keer seks gehad.
Volgens Tate was het consensual, net zoals de keren met haar in London.

Ik geloof niet dat je met iemand seks kan hebben, maar de 2 keren daarop opeens verkrachting zijn (waarbij geen geweld is gebruikt). Nadat je jezelf vrijwillig hebt overlaten vliegen naar Roemenië omdat je met hem wilt trouwen.

Ik krijg nogal Amber Heart vibes van zulke verhalen.

Terug
Naar boven