Mijn reactie blijft hetzelfde.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mijn reactie blijft hetzelfde.
Het is niet dat je net als op de kermis een unlimited day pass koopt, elke keer kan andere omstandigheden hebben en na 1x unlock je niet de free pass 4 life, helaas 😅Ik geloof niet dat je met iemand seks kan hebben, maar de 2 keren daarop opeens verkrachting zijn (waarbij geen geweld is gebruikt).
Ja snap ik.Het is niet dat je net als op de kermis een unlimited day pass koopt, elke keer kan andere omstandigheden hebben en na 1x unlock je niet de free pass 4 life, helaas 😅
Ik geloof niet dat je met iemand seks kan hebben, maar de 2 keren daarop opeens verkrachting zijn (waarbij geen geweld is gebruikt). Nadat je jezelf vrijwillig hebt overlaten vliegen naar Roemenië omdat je met hem wilt trouwen.
Ik fiets haast niet meer, ga zo ff frontsquatten.Fietsen? Wie denk je dat ik ben, @Schwarzeneggertje?
Dus, verkrachting kan zelfs binnen een relatie plaatsvinden.O, ze hebben trouwens al eens eerder in London afgesproken en daar seks gehad. Aldus Tate en haar.
Denkt het wetboek van strafrecht toch anders overIk geloof niet dat je met iemand seks kan hebben, maar de 2 keren daarop opeens verkrachting zijn (waarbij geen geweld is gebruikt). Nadat je jezelf vrijwillig hebt overlaten vliegen naar Roemenië omdat je met hem wilt trouwen.
Mooie metafoorHet is niet dat je net als op de kermis een unlimited day pass koopt, elke keer kan andere omstandigheden hebben en na 1x unlock je niet de free pass 4 life, helaas 😅

Maar deze geldt waarschijnlijk niet in Roemenië.
Een betere dan dat vermoeiende "thee"-voorbeeld.
En hij is een domme pooier die denkt er mee weg te kunnen komen in het buitenland. Pech voor hem.Ja, ze is dus een golddigger en het pakte anders uit dan ze hoopte. Tough luck.
Dom? Hij heeft tientallen miljoen verdient met zijn businessmodel.En hij is een domme pooier die denkt er mee weg te kunnen komen in het buitenland. Pech voor hem.
Dan is het jouw woord tegen dat van haar, en werkt zijn imago niet in zijn voordeelDat laatste is dus nooit controleerbaar en kan dus altijd verzonnen worden achteraf.
En dan?
Juist, dus heeft ze een motief.Dan is het jouw woord tegen dat van haar, en werkt zijn imago niet in zijn voordeel
Maar ok hoe gaat dat dan in zijn werk?
Je wilt seks met iemand. Diegene zegt nee
Hoe kan je dan iemand verkrachten zonder fysiek geweld te gebruiken of diegene te drogeren? Dreigen met geweld (of financiele consequenties).
Dat laatste is dus nooit controleerbaar en kan dus altijd verzonnen worden achteraf.
En dan?
Je vind dus de wetten onzinnig.Juist, dus heeft ze een motief.
Paar maanden geleden is Trump veroordeelt voor verkrachting in een civiele rechtszaak. Een vrouw claimde dat hij haar 30 jaar geleden heeft verkracht.
Geen enkel bewijs, ze kon niet eens een plaats en tijdsstip noemen.
Hij moest haar 5 miljoen dollar betalen.
Dit soort shit gebeurt ook constant bij atleten, artiesten, rijke bekende mensen. Er lopen veel kwaadaardige vrouwen rondt.
"Hij bedreigde me en ik was bang". Nou succes met het tegendeel te bewijzen als man. Laat staan als je Trump of Tate heet en bij voorbaat al publiekelijk veroordeeld bent.
Easy targets.
Als iemand voor een strafbaar feit veroordeeld kan worden zonder dat er enige vorm van bewijs geleverd is,
Je zegt het, alsof het jou zomaar zou kunnen overkomen als jij morgen rijk zou zijn?Juist, dus heeft ze een motief.
Paar maanden geleden is Trump veroordeelt voor verkrachting in een civiele rechtszaak. Een vrouw claimde dat hij haar 30 jaar geleden heeft verkracht.
Geen enkel bewijs, ze kon niet eens een plaats en tijdsstip noemen.
Hij moest haar 5 miljoen dollar betalen.
Dit soort shit gebeurt ook constant bij atleten, artiesten, rijke bekende mensen. Er lopen veel kwaadaardige vrouwen rondt.
"Hij bedreigde me en ik was bang". Nou succes met het tegendeel te bewijzen als man. Laat staan als je Trump of Tate heet en bij voorbaat al publiekelijk veroordeeld bent.
Easy targets.
Ja. Maar niet alleen kwaadaardige vrouwen.
Misschien in jouw fantasie wereld, maar niet in de echte wereld.Dat een bepaalde verkrachting wellicht moeilijk te bewijzen is, maakt het nog niet 'geen verkrachting'.
Als je een rijk publiekelijk figuur bent dan kan je dit idd zomaar morgen overkomen.Je zegt het, alsof het jou zomaar zou kunnen overkomen als jij morgen rijk zou zijn?
Ja. Maar niet alleen kwaadaardige vrouwen.