AndroidHealthClinic

Sticky Het Pauper Topic

Ik geloof niet dat je met iemand seks kan hebben, maar de 2 keren daarop opeens verkrachting zijn (waarbij geen geweld is gebruikt).
Het is niet dat je net als op de kermis een unlimited day pass koopt, elke keer kan andere omstandigheden hebben en na 1x unlock je niet de free pass 4 life, helaas 😅

Het is niet dat je net als op de kermis een unlimited day pass koopt, elke keer kan andere omstandigheden hebben en na 1x unlock je niet de free pass 4 life, helaas 😅
Ja snap ik.

Ik geloof niet dat je met iemand seks kan hebben, maar de 2 keren daarop opeens verkrachting zijn (waarbij geen geweld is gebruikt). Nadat je jezelf vrijwillig hebt overlaten vliegen naar Roemenië omdat je met hem wilt trouwen.

Ik geloof niet dat je met iemand seks kan hebben, maar de 2 keren daarop opeens verkrachting zijn (waarbij geen geweld is gebruikt). Nadat je jezelf vrijwillig hebt overlaten vliegen naar Roemenië omdat je met hem wilt trouwen.
Denkt het wetboek van strafrecht toch anders over

Screenshot_20230815_185331_Chrome.jpg

Maar ok hoe gaat dat dan in zijn werk?
Je wilt seks met iemand. Diegene zegt nee

Hoe kan je dan iemand verkrachten zonder fysiek geweld te gebruiken of diegene te drogeren? Dreigen met geweld (of financiele consequenties).

Dat laatste is dus nooit controleerbaar en kan dus altijd verzonnen worden achteraf.
En dan?

Dan is het jouw woord tegen dat van haar, en werkt zijn imago niet in zijn voordeel
Juist, dus heeft ze een motief.

Paar maanden geleden is Trump veroordeelt voor verkrachting in een civiele rechtszaak. Een vrouw claimde dat hij haar 30 jaar geleden heeft verkracht.

Geen enkel bewijs, ze kon niet eens een plaats en tijdsstip noemen.

Hij moest haar 5 miljoen dollar betalen.

Dit soort shit gebeurt ook constant bij atleten, artiesten, rijke bekende mensen. Er lopen veel kwaadaardige vrouwen rondt.

"Hij bedreigde me en ik was bang". Nou succes met het tegendeel te bewijzen als man. Laat staan als je Trump of Tate heet en bij voorbaat al publiekelijk veroordeeld bent.

Easy targets.

Maar ok hoe gaat dat dan in zijn werk?
Je wilt seks met iemand. Diegene zegt nee

Hoe kan je dan iemand verkrachten zonder fysiek geweld te gebruiken of diegene te drogeren? Dreigen met geweld (of financiele consequenties).

Dat laatste is dus nooit controleerbaar en kan dus altijd verzonnen worden achteraf.
En dan?

Dat een bepaalde verkrachting wellicht moeilijk te bewijzen is, maakt het nog niet 'geen verkrachting'.

Paar maanden geleden is Trump veroordeelt voor verkrachting in een civiele rechtszaak. Een vrouw claimde dat hij haar 30 jaar geleden heeft verkracht.

Dit soort shit gebeurt ook constant bij atleten, artiesten, rijke bekende mensen. Er lopen veel kwaadaardige vrouwen rondt.

"Hij bedreigde me en ik was bang". Nou succes met het tegendeel te bewijzen als man. Laat staan als je Trump of Tate heet en bij voorbaat al publiekelijk veroordeeld bent.

Easy targets.
Je vind dus de wetten onzinnig.

Easy targets.
Je zegt het, alsof het jou zomaar zou kunnen overkomen als jij morgen rijk zou zijn?

Er lopen veel kwaadaardige vrouwen rondt.
Ja. Maar niet alleen kwaadaardige vrouwen.

Dat een bepaalde verkrachting wellicht moeilijk te bewijzen is, maakt het nog niet 'geen verkrachting'.
Misschien in jouw fantasie wereld, maar niet in de echte wereld.

Als iets niet te bewijzen is, dan is het juridisch dus geen verkrachting. Of het nou wel of niet heeft plaatsgevonden doet er niet toe als je het niet kan bewijzen in de rechtbank. Zo werkt het nou eenmaal in een rechtsstaat, anders kunnen we mensen gewoon veroordelen zonder enige vorm van bewijs. Dat is wetteloosheid. En dat is dus bij Trump gebeurd.

Zielig en heel onrechtvaardig voor de slachtoffers die het niet kunnen bewijzen, maar eerlijk voor de slachtoffers van valse aangiftes.

Of vinden jullie dat wanneer het haar woord tegen de zijne is, dat de stem van de vrouw (mogelijke slachtoffer) zwaarder moet wegen dan de stem van de van verkrachting beschuldigde man (mogelijke dader)?

Terug
Naar boven