In Engeland gelden er in het algemeen ook wat andere omgangsnormen.Officieel in Engeland niet, maar goed, hier lopen ze gewoon gigantisch achter..

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
In Engeland gelden er in het algemeen ook wat andere omgangsnormen.Officieel in Engeland niet, maar goed, hier lopen ze gewoon gigantisch achter..

In Engeland gelden er in het algemeen ook wat andere omgangsnormen.![]()
Hoogstens kan je dan zeggen dat de ene verkrachting de andere niet is en/of dat de definitie in juridisch en dagelijks taalgebruik niet geheel overeenkomen.Ja want de grens voor verkrachting ligt vrij laag. Een vinger ongewenst in iemands mond stoppen valt er ook onder.
Vind ik niet als mensen vinden dat een verkrachter vermoord mag worden.Hoogstens kan je dan zeggen dat de ene verkrachting de andere niet is en/of dat de definitie in juridisch en dagelijks taalgebruik niet geheel overeenkomen.
Dat zie je ook bij moord.
Hoogstens kan je dan zeggen dat de ene verkrachting de andere niet is en/of dat de definitie in juridisch en dagelijks taalgebruik niet geheel overeenkomen.
Dat zie je ook bij moord.
Vandaar het tekort aan tandartsen!Ja want de grens voor verkrachting ligt vrij laag. Een vinger ongewenst in iemands mond stoppen valt er ook onder.
Dat is vooral het probleem van, voor en door die "mensen".Vind ik niet als mensen vinden dat een verkrachter vermoord mag worden.
Zullen we het dan bij de 'originele' definitie houden?Vind ik niet als mensen vinden dat een verkrachter vermoord mag worden.
Zullen we het dan bij de 'originele' definitie houden?
Hetgeen men in de volksmond bedoelt wanneer men het heeft over verkrachting.
Hetgeen men in de volksmond bedoelt wanneer men praat over verkrachting.
Niemand denkt dat je het dan hebt over een vinger in iemands mond stoppen.
De optelsom van onderstaande is ook wat verwarrend.Hetgeen men in de volksmond bedoelt wanneer men het heeft over verkrachting.
Niemand denkt dat je het dan hebt over een vinger in iemands mond stoppen.
Ik geloof niet dat je met iemand seks kan hebben, maar de 2 keren daarop opeens verkrachting zijn (waarbij geen geweld is gebruikt). Nadat je jezelf vrijwillig hebt overlaten vliegen naar Roemenië omdat je met hem wilt trouwen.
Als iets niet te bewijzen is, dan is het juridisch dus geen verkrachting. Of het nou wel of niet heeft plaatsgevonden doet er niet toe als je het niet kan bewijzen in de rechtbank. Zo werkt het nou eenmaal in een rechtsstaat, anders kunnen we mensen gewoon veroordelen zonder enige vorm van bewijs. Dat is wetteloosheid.
Een rechtsstaat en eigenrichting kan ik niet goed rijmen.En daarom heb je voor zulke gevallen eigenrichting.
Als je verkracht wordt en de dader gaat vrijuit dan is (dodelijk) geweld in mijn optiek het enige middel dat dan nog resteert.
Ik heb het over penetratie met het mannelijke geslachtsdeel tegen de wil in van het slachtoffer (man/vrouw/volwassene). Bij kinderen is het per definitie verkrachting, ongeacht of ze 'ermee instemmen'.Nja de originele definitie is de wettelijke definitie. Dus nee, niet de volksmond definitie. In de wet was het tot niet heel lang geleden geen verkrachting als je je eigen echtgenote verkrachtte..dus menig mens vindt het nog steeds 'in de volksmond' geen verkrachting als het je eigen partner is.
Waar de rechtsstaat faalt is eigenrichting noodzaak.De optelsom van onderstaande is ook wat verwarrend.
Een rechtsstaat en eigenrichting kan ik niet goed rijmen.
Ik heb het over penetratie met het mannelijke geslachtsdeel tegen de wil in van het slachtoffer (man/vrouw/volwassene). Bij kinderen is het per definitie verkrachting, ongeacht of ze 'ermee instemmen'.
Je weet wel, de 'originele' definitie.
Dat bij iets wat niet bewezen kan worden eigenrichting wel prima is.Waar de rechtsstaat faalt is eigenrichting noodzaak.
Wat vindt jij precies verwarrend?
Dus stel je kind is verkracht maar het valt niet hard te maken in de rechtbank door gebrek aan bewijs waardoor de dader vrijuit gaat.Dat bij iets wat niet bewezen kan worden eigenrichting wel prima is.
Wow, ok.