XXL Nutrition

Sticky Het Pauper Topic

Maar het is dan wel onzinnig daar iets mee te doen. :D

:roflol: :roflol:

En hoe kan ik weten dat wat jij claimt dat er gebeurd is, waar is? Moet ik je vertrouwen op je woord? Op je blauwe ogen?
Immers, mensen liegen, om tal van redenen.

Jij hoeft dat niet te weten, als het gebeurt is dan is dat zo. Zei ik 'als iemand zegt dat het is gebeurd dan is het gebeurd'? Nee.
Ik zei, als het IS GEBEURD, dan is het gebeurd. Ookal zegt helemaal niemand dat het is gebeurd.

Snap je het?

Dus stel je kind is verkracht maar het valt niet hard te maken in de rechtbank door gebrek aan bewijs waardoor de dader vrijuit gaat.

Dan blijf jij ontzettend laf geloven in de rechtsstaat en pas je geen eigenrichting toe?

:roflol: Wow, ok.

Ik kan niet op een voorbeeld komen in dit specifieke geval van een situatie waarin het wel gebeurd is, maar dat de dader vrijuit gaat vanwege gebrek aan bewijs en dat het toch duidelijk is dst hij het gedaan heeft.

Hoe moet ik dan weten wat er precies door wie gebeurd is?

Sterker nog, als jij uitspraken (in woord en/of geschrift) doet die schadelijk zijn voor iemands eer en goede naam, en je hebt geen bewijs die je uitspraken ondersteunen, ben je strafbaar. Smaad en/of laster.

Sterker nog, als jij uitspraken (in woord en/of geschrift) doet die schadelijk zijn voor iemands eer en goede naam, en je hebt geen bewijs die je uitspraken ondersteunen, ben je strafbaar. Smaad en/of laster.

Nogmaals, ik heb het nergens over zeggen/schrijven/uitbeelden. Ik heb het over een gebeurtenis.

Maar misschien lul je wel uit je nek of heb je een gigantische fantasie en heeft die gebeurtenis nooit plaatsgevonden.

Ik ga voor optie 1 trouwens.

Lees je nou gewoon echt niet..of?

Ik heb het niet over zeggen, beweren, schrijven of wat dan ook dat een persoon doet over een gebeurtenis.

Als een boom in het bos omvalt maar er is niemand om het te horen, is het dan een verkrachting?

Ik kan niet op een voorbeeld komen van een situatie waarin het wel gebeurd is, maar dat de dader vrijuit gaat vanwege gebrek aan bewijs.

Heb ook geen voorbeeld voor handen maar dat gebeurd regelmatig toch? Als het slachtoffer niet meteen erna naar politie gaat en daar serieus genomen wordt en op de juiste manier bewijs verzameld wordt - waarmee toevallig ook tegenzin aan te tonen is - wordt het heel moeilijk, en zelfs dan.

Ik begrijp echt geen kut meer van deze discussie :roflol:

Ik kan niet op een voorbeeld komen in dit specifieke geval van een situatie waarin het wel gebeurd is, maar dat de dader vrijuit gaat vanwege gebrek aan bewijs en dat het toch duidelijk is dst hij het gedaan heeft.

Een voorbeeld. Je kind van 8 is verkracht (niet door een vrouw met een voorbinddildo en ook niet door een iemands vinger in zijn haar mond).

Je kind is gedrogeerd, kan niets herinneren. Het enige bewijs is een kledingstuk waarop sperma is aangetroffen.

Er is een match. DNA profiel komt overeen met iemand die al in de database stond. Een man, 45 jaar oud, meervoudig zedendeliquent.

Het komt voor de rechter, maar tot schrik blijkt dat politie een groffe fout heeft gemaakt met het bewijsmateriaal. Het kledingstuk is gecontamineerd geraakt, en kan niet meer als geldig officieel bewijsstuk worden gebruikt.

Dit was het enige bewijsstuk, de zaak wordt geseponeerd en de man, waarvan iedereen weet dat het de dader is, gaat vrijuit.

Je 8jarige kind blijft de rest van zijn leven getraumatiseerd.

En nu? Laat je het zitten? Of ga je medieval op zijn ass, huur je een zeecontainer, kidnap je die man, en martel je hem een week lang met een acyteleen gasbrander, ontdoei je hem langzaam van zijn ledematen terwijl je hem in leven houdt waarna je de wereld ontdoet van dit stuk vuil?

Of doe je niks?

En nu? Laat je het zitten? Of ga je medieval op zijn ass, huur je een zeecontainer, kidnap je die man, en martel je hem een week lang met een acyteleen gasbrander, ontdoei je hem langzaam van zijn ledematen terwijl je hem in leven houdt waarna je de wereld ontdoet van dit stuk vuil?
Als je bovenstaande doet heeft je kind ook voorlopig geen vader meer, rijp voor TBS ben je dan.

Zeer onwaarschijnlijke situatie voor de rest, moeilijk om daar iets over te kunnen zeggen.

Terug
Naar boven