XXL Nutrition

Sticky Het Pauper Topic

Als je bovenstaande doet heeft je kind ook voorlopig geen vader meer, rijp voor TBS ben je dan.

Zeer onwaarschijnlijke situatie voor de rest, moeilijk om daar iets over te kunnen zeggen.
Het was een verwijzing naar een scene uit Pulp Fiction ;). Nadat Wallace verkracht wordt. de scene met die gimp. Ken je klassiekers.

Maar, wat zou je doen? Eigenrichting? Of accepteren dat de verkrachter van je kind vrijuit gaat?

Het was een verwijzing naar een scene uit Pulp Fiction ;). Nadat Wallace verkracht wordt. de scene met die gimp.

Maar, wat zou je doen? Eigenrichting? Of accepteren dat de verkrachter van je kind vrijuit gaat?

Alle legale manieren proberen en dan als het allemaal niet werkt, jammer. Maar dan focussen op je kind. Je kind heeft je op dat moment echt nodig. Imho zou dat een egoïstische actie zijn en niet gefocust op het kind.

Blijft grappig :roflol:

Ook heb je nog steeds geen antwoord gegeven op de vraag waarom je de aanklacht tegen Tate onzinnig vindt.

Zal waarschijnlijk nooit komen, want je weet het zelf niet eens.
Je kan het gewoon teruglezen in dit topic. Als je daar te lui voor bent prima, ik ga het niet voor je doen.

Het was een verwijzing naar een scene uit Pulp Fiction ;). Nadat Wallace verkracht wordt. de scene met die gimp. Ken je klassiekers.

Pulp Fiction, altijd +1.

Geen idee.

Het risico lopen dat ik er niet kan zijn voor dat kind is misschien erger.

Alle legale manieren proberen en dan als het allemaal niet werkt, jammer. Maar dan focussen op je kind. Je kind heeft je op dat moment echt nodig. Imho zou dat een egoïstische actie zijn en niet gefocust op het kind.
Dus de gedachte dat zijn/haar verkrachter vrij en ongestraft rond loopt, op zoek naar het volgende slachtoffer.
Die gedachte verwijderen, is niet focussen op het kind?

De gedachte dat jij als ouder niet in staat bent om je kind te beschermen wel?

Lastig lastig. Lijkt mij iig een verschrikkelijke situatie. Ik denk niet dat ik voor mezelf in zou kunnen staan en compleet mijn shit zou verliezen op die gast.

Dus de gedachte dat zijn/haar verkrachter vrij en ongestraft rond loopt, op zoek naar het volgende slachtoffer.
Die gedachte verwijderen, is niet focussen op het kind?

De gedachte dat jij als ouder niet in staat bent om je kind te beschermen wel?

Lastig lastig. Lijkt mij iig een verschrikkelijke situatie. Ik denk niet dat ik voor mezelf in zou kunnen staan en compleet mijn shit zou verliezen op die gast.

Wie heeft het over 'die gedachte verwijderen'?.. ermee omgaan wilt niet zeggen dat je doet alsof het niet gebeurt is. Begrijpelijk wel als je compleet aardappel gaat op zo'n idioot..maar zoals al gezegd, je kind heeft je harder nodig dan zo'n gast..

Wie heeft het over 'die gedachte verwijderen'?.. ermee omgaan wilt niet zeggen dat je doet alsof het niet gebeurt is. Begrijpelijk wel als je compleet aardappel gaat op zo'n idioot..maar zoals al gezegd, je kind heeft je harder nodig dan zo'n gast..
Ik bedoel. De gedachte verwijderen dat de dader vrij rondloopt. Die gedachte verwijder je als je die gast permanent verwijdert.

Ik bedoel. De gedachte verwijderen dat de dader vrij rondloopt. Die gedachte verwijder je als je die gast permanent verwijdert.

Sure, maar andere gedachtes zullen je dan wel bezig houden, zoals 'ik zal m'n kids jarenlang niet meer normaal kunnen zien en ze al helemaal niet beschermen en helpen'.

Take your pick..

Terug
Naar boven