- Waardering
- 25.458
- Lengte
- 1m83
Zeg jij nou dat lelijke mensen niet verkracht kunnen worden?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zeg jij nou dat lelijke mensen niet verkracht kunnen worden?

Het was een verwijzing naar een scene uit Pulp FictionAls je bovenstaande doet heeft je kind ook voorlopig geen vader meer, rijp voor TBS ben je dan.
Zeer onwaarschijnlijke situatie voor de rest, moeilijk om daar iets over te kunnen zeggen.
. Nadat Wallace verkracht wordt. de scene met die gimp. Ken je klassiekers.Het was een verwijzing naar een scene uit Pulp Fiction. Nadat Wallace verkracht wordt. de scene met die gimp.
Maar, wat zou je doen? Eigenrichting? Of accepteren dat de verkrachter van je kind vrijuit gaat?
Je kan het gewoon teruglezen in dit topic. Als je daar te lui voor bent prima, ik ga het niet voor je doen.Blijft grappig
Ook heb je nog steeds geen antwoord gegeven op de vraag waarom je de aanklacht tegen Tate onzinnig vindt.
Zal waarschijnlijk nooit komen, want je weet het zelf niet eens.
You can’t rape the willing.Zeg jij nou dat lelijke mensen niet verkracht kunnen worden?
![]()
Ik citeerde jou, toen mijn vraag en ik zei dat je daar nog niet op gereageerd hebt.Je kan het gewoon teruglezen in dit topic. Als je daar te lui voor bent prima, ik ga het niet voor je doen.
Het was een verwijzing naar een scene uit Pulp Fiction. Nadat Wallace verkracht wordt. de scene met die gimp. Ken je klassiekers.
Maar, wat zou je doen? Eigenrichting? Of accepteren dat de verkrachter van je kind vrijuit gaat?
Stapje te ver imo
Ik kan het ook niet vinden en mijn vragen over wat er onzinnig aan de aanklacht is blijven ook onbeantwoord.Je kan het gewoon teruglezen in dit topic. Als je daar te lui voor bent prima, ik ga het niet voor je doen.
Dus de gedachte dat zijn/haar verkrachter vrij en ongestraft rond loopt, op zoek naar het volgende slachtoffer.Alle legale manieren proberen en dan als het allemaal niet werkt, jammer. Maar dan focussen op je kind. Je kind heeft je op dat moment echt nodig. Imho zou dat een egoïstische actie zijn en niet gefocust op het kind.
Toeval bestaat niet.Ik citeerde jou, toen mijn vraag en ik zei dat je daar nog niet op gereageerd hebt.
Dat bericht negeerde je overigens ook heel toevallig.
Dus de gedachte dat zijn/haar verkrachter vrij en ongestraft rond loopt, op zoek naar het volgende slachtoffer.
Die gedachte verwijderen, is niet focussen op het kind?
De gedachte dat jij als ouder niet in staat bent om je kind te beschermen wel?
Lastig lastig. Lijkt mij iig een verschrikkelijke situatie. Ik denk niet dat ik voor mezelf in zou kunnen staan en compleet mijn shit zou verliezen op die gast.
My point exactly
En waar rook is is vuur.
Ik bedoel. De gedachte verwijderen dat de dader vrij rondloopt. Die gedachte verwijder je als je die gast permanent verwijdert.Wie heeft het over 'die gedachte verwijderen'?.. ermee omgaan wilt niet zeggen dat je doet alsof het niet gebeurt is. Begrijpelijk wel als je compleet aardappel gaat op zo'n idioot..maar zoals al gezegd, je kind heeft je harder nodig dan zo'n gast..
Hoeft niet
Ik bedoel. De gedachte verwijderen dat de dader vrij rondloopt. Die gedachte verwijder je als je die gast permanent verwijdert.
Is dat niet in feite een aerosol?Hoeft niet
Rookmachine kopen - Bekijk het ruime aanbod van MaxiAxi!
Met een rookmachine creëer je het ultieme sfeer effect op een feest. Rookmachines zijn er in allerlei soorten en maten. Bekijk ze in het assortiment!www.maxiaxi.com
Dus de oplossing is om niet gepakt te worden.Sure, maar andere gedachtes zullen je dan wel bezig houden, zoals 'ik zal m'n kids jarenlang niet meer normaal kunnen zien en ze al helemaal niet beschermen en helpen'.
Take your pick..
Rook is toch een aerosol?