AndroidHealthClinic

Sticky Het Pauper Topic

Maat hoe moet dat in en de praktijk? Alleen genderneutrale wc’s of wc’s voor mannen, vriouwen en genderneutralen? En mag dan iedereen die laatste categorie binnen lopen?
Ideaal zou zijn;
Mannen inclusief baby verschoon
Vrouwen inclusief baby verschoon
Gehandicapten inclusief baby verschoon

Opgelost.

Maat hoe moet dat in en de praktijk? Alleen genderneutrale wc’s of wc’s voor mannen, vriouwen en genderneutralen? En mag dan iedereen die laatste categorie binnen lopen?
Kan beide imo.
Maw je voorbeeld is niet de realiteit in dit geval.
Dit is m'n laatste poging je dit te doen begrijpen hoor :roflol:

Steks zegt dat transgenders niet genderneutraal zijn. Klopt, ik geef echter een voorbeeld waarom transgenders onder andere genderneutrale toiletten willen.
Ik heb 't nergens over de Efteling, noch dat de Efteling mensen zou tegenhouden.
In het artikel haalt hij aan dat hij door persoonlijke ervaringen zich vaak niet veilig voelt in toiletten, gezien hij vaak in de Efteling komt wilt hij daar graag genderneutrale toiletten zodat hij dat probleem niet meer heeft.
Er kunnen tal van redenen zijn waarom hij zich ook niet veilig voelt in de Efteling, dat hoeft niet enkel mijn voorbeeld te zijn. Genoeg mensen die hun shit verliezen als ze een transman in de vrouwen toiletten zien. Opnieuw: genderneutraal toilet geeft dat probleem niet voor hem.

Ik gaf gewoon één voorbeeld waarom je niet genderneutraal hoeft te zijn om als transgender een genderneutraal toilet te willen.

Kan beide imo.

Steks zegt dat transgenders niet genderneutraal zijn. Klopt, ik geef echter een voorbeeld waarom transgenders onder andere genderneutrale toiletten willen.
Ik heb 't nergens over de Efteling, noch dat de Efteling mensen zou tegenhouden.
In het artikel haalt hij aan dat hij door persoonlijke ervaringen zich vaak niet veilig voelt in toiletten, gezien hij vaak in de Efteling komt wilt hij daar graag genderneutrale toiletten zodat hij dat probleem niet meer heeft.
Er kunnen tal van redenen zijn waarom hij zich ook niet veilig voelt in de Efteling, dat hoeft niet enkel mijn voorbeeld te zijn. Genoeg mensen die hun shit verliezen als ze een transman in de vrouwen toiletten zien. Opnieuw: genderneutraal toilet geeft dat probleem niet voor hem.

Ik gaf gewoon één voorbeeld waarom je niet genderneutraal hoeft te zijn om als transgender een genderneutraal toilet te willen.

Ah je ging dus off-topic. Prima.

Kan beide imo.

Maar moeten er dan alleen nog maar genderneutrale toiletten zijn, of moeten die er bij komen en mag dan iedereen daar gebruik van maken?

Dat kan, ik leg gewoon één van de redenen uit waarom ze liever een genderneutraaltoilet hebben.
I couldn't care less wie 't vrouwentoilet binnenkomt. Op zoveel plaatsen is er maar één toilet, dat is op zich ook een "genderneutraal" toilet.
'waarom ze'

Ze = dan toch die mensen die in de Efteling een genderneutrale toilet willen hebben? Aangezien het daar de hele tijd over gaat. :roflol:

Anyyyyyway, als er alleen maar genderneutrale toiletten zijn (dus wat nu man en vrouw is zou dan beide genderneutraal zijn) dan denk ik dat veel mensen, vooral vrouwen, gewoon niet meer naar de Efteling gaan :fluit:

"Nijs deelt zijn diepste zorgen, verkregen uit persoonlijke ervaringen. Het is een realiteit dat veel transgender personen zich allesbehalve veilig voelen op de traditionele toiletten."
Als zijn diepste zorgen in zijn leven bestaan uit welk toilet hij moet gebruiken in de Efteling dan is ie al een tijdje rijp voor het gesticht. Afvoeren in een dwangbuis.

Kan er ook een wc voor me goudvis komen, aangezien die zich ook buitengesloten voelt.

Wat een mietjes maatschappij leven we in constant discussies om iedereen tevreden te houden.

Terug
Naar boven