XXL Nutrition

Sticky Het Pauper Topic

Hoe gaan we dit trouwens doen op campings waar je bij de toiletten ook douches hebt?

Gaan we dan ook gasten die zich identificeren als vrouw gewoon gebruik laten maken van de douchecabines van de dames, waar dus ook jonge meisjes komen?

Ik bedoel, die transmannen hebben ook gevoelens hè.

Die van jou denk ik niet. Je haalt hun persoonlijke ervaringen aan. Ja..met de efteling dus, want daar willen ze genderneutrale toiletten hebben.
Jij benoemd als voorbeeld dat mensen gestopt worden. Nogmaals, het gaat over de Efteling, daar worden ze niet gestopt.
Volgens mij staat er nergens dat deze persoonlijke ervaringen in de Efteling hebben plaatsgevonden, ffs :emo:
Door wie? Regelmatig ook nog?

Sounds like bullshit.
En verkracht worden nadat je eens seks hebt gehad met toestemming was ook bullshit volgens jou. Alles wat niet in jouw straatje past is bullshit dus daar hecht vrij weinig waarde aan, no offense.
Gelukkig hebben me mensen zoals @Kathlinoo die zich daarvoor inzet! 👏
Je zal mij niet eens zien op een pride. Zorg jij nou er maar voor dat je zoontje geen vegan homo wordt. Jouw first world problem.

Laatst bewerkt:
En verkracht worden na dat je eens seks hebt gehad met toestemming was ook bullshit volgens jou. Alles wat niet in jouw straatje past is bullshit dus daar hecht vrij weinig waarde aan, no offense.
Haha zo voorspelbaar. :roflol:
Jonge je zuigt van alles uit je duim en dan kom je met dit voorspelbare antwoord.
Maar gebeurt dit regelmatig? :roflol:

Maak je geen zorgen hoor, none taken.

Je zal mij niet eens zien op een pride. Zorg jij nou er maar voor dat je zoontje geen vegan homo wordt. Jouw first world problem.
IMG_5625.jpeg

Hoe gaan we dit trouwens doen op campings waar je bij de toiletten ook douches hebt?

Gaan we dan ook gasten die zich identificeren als vrouw gewoon gebruik laten maken van de douchecabines van de dames, waar dus ook jonge meisjes komen?

Dit vind ik wel serieus een ding. Naast dat ik vind dat iedereen zich moet kunnen voelen zoals ie wilt zolang niet de hele wereld zich erop hoeft aan te passen en je er overige bewoners van deze wereld niet mee lastig valt, weet je nu gewoon al zeker dat daar misbruik van gemaakt wordt. Stond er laatst niet een artikel ergens over een coach van een meisjesteam die zich zogenaamd opeens identificeerde als vrouw zodat ie bij jonge meisjes in de kleedkamer kon? Was volgens mij in 't buitenland maar toch.

Dit vind ik wel serieus een ding. Naast dat ik vind dat iedereen zich moet kunnen voelen zoals ie wilt zolang niet de hele wereld zich erop hoeft aan te passen en je er overige bewoners van deze wereld niet mee lastig valt, weet je nu gewoon al zeker dat daar misbruik van gemaakt wordt. Stond er laatst niet een artikel ergens over een coach van een meisjesteam die zich zogenaamd opeens identificeerde als vrouw zodat ie bij jonge meisjes in de kleedkamer kon? Was volgens mij in 't buitenland maar toch.

Dus moet je eerst weten of genderneutraal man/vrouw vervangt of aanvult tot m/v/?. Maar dat staat er nooit bij.

Ja, ze hebben 2 keer seks gehad.
Volgens Tate was het consensual, net zoals de keren met haar in London.

Ik geloof niet dat je met iemand seks kan hebben, maar de 2 keren daarop opeens verkrachting zijn (waarbij geen geweld is gebruikt). Nadat je jezelf vrijwillig hebt overlaten vliegen naar Roemenië omdat je met hem wilt trouwen.
Haha zo voorspelbaar. :roflol:
Jonge je zuigt van alles uit je duim en dan kom je met dit voorspelbare antwoord.
Maar gebeurt dit regelmatig? :roflol:

Maak je geen zorgen hoor, none taken.
But okay Apfelstrudel :roflol:

Zou best kunnen.
Er was een 30 jarige gast die zich identificeerde als 14 jarig meisje zodat hij met het team van meisjes van die leeftijd mee kon spelen en douchen.

Terug
Naar boven