AndroidHealthClinic

Sticky Het Pauper Topic

De enige pauper hier ben ik. weekje in Scheveningen- Den Haag met mijn vrouw in oude 560SL en Gasp shirtje.

:lol:

Het hela artikel gaat alleen maar over Nijs de Efteling.
Nee, het artikel gaat over Nijs die wekelijks naar de Efteling gaat en daar genderneutrale toiletten wilt door persoonlijke ervaringen in traditionele toiletten.
Voor zover ik zie staat er nergens dat 'zijn share van ervaringen' allemaal hebben plaatsgevonden in de Efteling zelf. Is toch redelijk normaal dat je juist op de plek waar je vaak komt iets wilt veranderen?

Dat Nijs een petitie start voor een genderneutraal toilet in het station van Rotterdam nadat hij daar één keer is geweest zou nogal apart zijn.

Nee, het artikel gaat over Nijs die wekelijks naar de Efteling gaat en daar genderneutrale toiletten wilt door persoonlijke ervaringen in traditionele toiletten.
Voor zover ik zie staat er nergens dat 'zijn share van ervaringen' allemaal hebben plaatsgevonden in de Efteling zelf. Is toch redelijk normaal dat je juist op de plek waar je vaak komt iets wilt veranderen?

Dat Nijs een petitie start voor een genderneutraal toilet in het station van Rotterdam nadat hij daar één keer is geweest zou nogal apart zijn.
Je hoeft alleen iets te veranderen als dat nodig is/iemand dat nodig vindt.

Sowieso als je ouders je al “Nijs” als naam geven heb je al 50/50 kans dat je een special edition word.

Als dat niet zo zou zijn hoeven er daar toch ook geen genderneutrale toiletten te komen?
Want je kan je niet ongemakkelijk voelen op een plek waar je wekelijks bent omdat één of ander debieltje je eens heeft aangevallen op een andere plek in een toilet waar je nooit meer zal komen?

Alles wat niet in jouw straatje past is bullshit dus daar hecht vrij weinig waarde aan, no offense.
Dit is trouwens wel echt heel ironisch. Omdat ik in een andere discussie ergens anders over dacht dan jij, maar jij blijft mij hiervoor veroordelen en gebruikt het zelfs in hele andere discussies.

Kijk anders eerst ff in de spiegel voor je anderen ergens van beticht.

Je begrijpt niet wat "kans is groot" betekent?
Dit is trouwens wel echt heel ironisch. Omdat ik in een andere discussie ergens anders over dacht dan jij, maar jij blijft mij hiervoor veroordelen en gebruikt het zelfs in hele andere discussies.

Kijk anders eerst ff in de spiegel voor je anderen ergens van beticht.
Ik heb voor zover ik mij herinner nooit iets bullshit genoemd. Ik ben ook totaal niet akkoord met veel zaken ivm transgenders, nonbinaire mensen of wat is het allemaal maar je hoort mij nergens continu roepen dat iets bullshit is. Ik weet wat de argumenten onder andere zijn van deze mensen, ik geef een voorbeeld en dan ben je meteen pro-trans, zet je je in voor deze mensen en wordt alles is het belachelijke getrokken :roflol:

Terug
Naar boven