Elke dag!Zijn jullie eigenlijk wel eens in een genderneutraal toilet geweest?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Elke dag!Zijn jullie eigenlijk wel eens in een genderneutraal toilet geweest?
Het staat er letterlijk in dude.
Waar staat dat het een transman is, misschien is het een geboren man ergens in de transitie naar vrouw en ziet hij er nog niet vrouwelijk genoeg uit om zich zij te noemen.Sjonge wat ben jij een "special edition" Zoals AK ze omschrijft. Vertel eens Hell, hoe kun je een transman zijn als je niet vroeger een vrouw was? Zelfs al was ie vroeger een fucking wasbeer had ie alsnog 't andere geslacht. Ik neem in ieder geval aan dat een man zich niet laat "transen" naar man.
Er staat letterlijk dat hij transgender is? Ok dan heb ik niks gezegd, ik kon het niet vinden.
DagelijksZijn jullie eigenlijk wel eens in een genderneutraal toilet geweest?
Hebben ze daar eigenlijk wel genderneutrale schuilkelders?

Genderneutrale stoeptegels hebben ze daar. Maakt niet uit of je man, vrouw, queer bent.Hebben ze daar eigenlijk wel genderneutrale schuilkelders?
Er staat in dat hij genderneutrale toiletten wilt voor de transgemeenschap door eigen persoonlijke ervaringen. Verder staat er in het artikel "hij" en "zijn" waardoor je de conclusie kan maken dat hij een transman is.Er staat letterlijk dat hij transgender is? Ok dan heb ik niks gezegd, ik kon het niet vinden.
Een pretpark is voor kinderen. Laat staan de efteling.Er staat in dat hij genderneutrale toiletten wilt voor de transgemeenschap door eigen persoonlijke ervaringen. Verder staat er in het artikel "hij" en "zijn" waardoor je de conclusie kan maken dat hij een transman is.
Of je zoekt wat verder.
"Het pretpark is een magische plek waar iedereen gelukkig zou moeten kunnen zijn. Doorgaans is dat ook zo – het is een prachtig park waar ik, trans man, bijna wekelijks kom."
Goh wat een verrassing, had je nooit kunnen opmaken uit het artikel.
Volgens mij lees jij een ander artikel.Er staat in dat hij genderneutrale toiletten wilt voor de transgemeenschap door eigen persoonlijke ervaringen. Verder staat er in het artikel "hij" en zijn" waardoor je de conclusie kan maken dat hij een transman is.
Of je zoekt wat verder.
"Het pretpark is een magische plek waar iedereen gelukkig zou moeten kunnen zijn. Doorgaans is dat ook zo – het is een prachtig park waar ik, trans man, bijna wekelijks kom."
Goh wat een verrassing, hadden we nooit kunnen opmaken uit het artikel.
Lees even mijn opmerking die je citeert. Bedankt.Er staat in dat hij genderneutrale toiletten wilt voor de transgemeenschap door eigen persoonlijke ervaringen. Verder staat er in het artikel "hij" en "zijn" waardoor je de conclusie kan maken dat hij een transman is.
Of je zoekt wat verder.
Goh wat een verrassing, had je nooit kunnen opmaken uit het artikel.
De Efteling identificeert zich als een pretpark voor iedereen.Een pretpark is voor kinderen. Laat staan de efteling.
Wat zij schuin schrijft staat niet in de artikel waar naartoe verwezen werd.
De Efteling identificeert zich als een pretpark voor iedereen.
"Of je nu op zoek bent naar spannende achtbanen, betoverende attracties of spectaculaire parkshows. In de Efteling is voor iedereen wat te vinden. Ontdek Nederlands grootste attractiepark. Een uniek park, midden in de natuur."