XXL Nutrition

Sticky Het Pauper Topic

Je begrijpt niet wat "kans is groot" betekent?

Ik heb voor zover ik mij herinner nooit iets bullshit genoemd. Ik ben ook totaal niet akkoord met veel zaken ivm transgenders, nonbinaire mensen of wat is het allemaal maar je hoort mij nergens continu roepen dat iets bullshit is. Ik weet wat de argumenten onder andere zijn van deze mensen, ik geef een voorbeeld en dan ben je meteen pro-trans, zet je je in voor deze mensen en wordt alles is het belachelijke getrokken :roflol:
Ondat je m.b.t. tot die verkrachtingsdiscussie doet alsof ik niet goed bij mijn hoofd ben omdat ik er een andere (misschien ietswat controversiele) mening op na houdt. En je dit daarom dan ook nu weer gebruikt als argument, terwijl het er totaal niets mee te maken heeft.

Maar dat doet er niet toe. Ik veroordeel jou ook niet voor je mening. Prima hoor, moet je zelf weten. Maar wel beetje sneu.

Jawel en volgens mij gaat het juist om de Efteling jij zegt alleen van niet.
Ik zeg niet dat transgenders in de Efteling worden tegengehouden of dat hij daar vervelende ervaringen heeft meegemaakt (dat weten we niet), ik zeg dat je je ook ongemakkelijk kan voelen op een andere plek dan waar je iets hebt meegemaakt waardoor je een verandering wilt op de plek waar je vaak komt, bij deze in de Efteling, omdat je je daardoor nu ook daar ongemakkelijk voelt. En het begon überhaupt bij dat je niet genderneutraal bent of moet zijn om genderneutrale toiletten te willen, gezien veel transgenders hier voorstander van zijn, door onder andere het voorbeeld dat ik noemde.
Dit is volgens mij geen Chinees.

Irl ben ik trouwens veel genuanceerder. Dats het mooie aan een forum.

Dit is een statement, geen 'kans op'.
Hoe weet jij dit?
Sjonge wat ben jij een "special edition" Zoals AK ze omschrijft. Vertel eens Hell, hoe kun je een transman zijn als je niet vroeger een vrouw was? Zelfs al was ie vroeger een fucking wasbeer had ie alsnog 't andere geslacht. Ik neem in ieder geval aan dat een man zich niet laat "transen" naar man.

Sjonge wat ben jij een "special edition" Zoals AK ze omschrijft. Vertel eens Hell, hoe kun je een transman zijn als je niet vroeger een vrouw was? Zelfs al was ie vroeger een fucking wasbeer had ie alsnog 't andere geslacht. Ik neem in ieder geval aan dat een man zich niet laat "transen" naar man.
Wat nou als je een man was. Je transitioneert tot vrouw. En dan later weer door transitioneert tot man?

Dus niet detransitioneert maar gewoon double down nog een keer.

Ik zeg niet dat transgenders in de Efteling worden tegengehouden of dat hij daar vervelende ervaringen heeft meegemaakt (dat weten we niet), ik zeg dat je je ook ongemakkelijk kan voelen op een andere plek dan waar je iets hebt meegemaakt waardoor je een verandering wilt op de plek waar je vaak komt, bij deze in de Efteling, omdat je je daardoor nu ook daar ongemakkelijk voelt. En het begon überhaupt bij dat je niet genderneutraal bent of moet zijn om genderneutrale toiletten te willen, gezien veel transgenders hier voorstander van zijn, door onder andere het voorbeeld dat ik noemde.
Dit is volgens mij geen Chinees.
Ik heb het artikel nog eens gelezen en ik kan er niets anders van maken dat het gaat om Nijs, de Efteling, genderneutrale toiletten. Maar toch denk je dat deze zin gaat om iets buiten het park?

Het is een realiteit dat veel transgender personen zich allesbehalve veilig voelen op de traditionele toiletten.

Volgens jou weeg ik zwaarder dan jij, ecto :roflol:

Je bent echt dom. Hoe weet jij dat hij transgender is?
Kom over een uurtje ff terug met een normaal onderbouwd antwoord.
Omdat hij genderneutrale toiletten wilt door zijn eigen persoonlijke ervaringen.
Oké, begrijpend lezen en logisch redeneren is dus echt niet aan jou besteed, dat is wel duidelijk :roflol:

Zijn jullie eigenlijk wel eens in een genderneutraal toilet geweest?

Terug
Naar boven