- Waardering
- 14.555
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 18%
Even los van dat je niet zomaar 10k boete kan geven voor iets, hoe ga je dit verkopen?Haha jullie denken weer allemaal ingewikkeld. Ik zou heel dat vuurwerk verhaal in 1 dag oplossen.
Boete 10.000€ voor iets afsteken en geen waarschuwingen. Probleem opgelost ipv dat eeuwige gezeik dat men de vinger wijst naar alles eromheen wat je toch nooit kunt oplossen.
Overigens ik ben een voorstander van vuurwerk, paar bushokjes opblazen, tunnels exploderen, brievenbussen de t*ring in knallen, wie is er niet oud mee geworden. Klinkt alsof jullie allemaal een saaie jeugd hebben gehad.
Ja ik mocht het wel, maar nu ben ik oud en vind ik dat niet leuk meer dus mogen jullie het niet. Dat is juist de oneerlijkheid die nu al lastig te accepteren is voor jongeren en dan zou er nog meer bij komen?
Ik heb het altijd wel bijzonder gevonden dat mensen zo leuk vertellen over het opblazen van bushokjes, brievenbussen ect met vuurwerk. Je hoort niemand zeggen dat je een saaie jeugd gehad hebt als je nooit bakstenen door de ramen van het bejaardentehuis gooide, maar als je het bushokje er tegenover opblies met vuurwerk opeens wel. Ik zie weinig verschil.
Ik stak ook graag vuurwerk af, tot mijn 18de elk jaar gedaan en kan het nogsteeds waarderen en ik snap de lol van knalvuurwerk ook zeker. Maar ik heb nooit begrepen wat er leuk is aan het vernielen van de spullen van een ander of publiekelijk goed. Waarom bewust een last zijn voor de maatschappij? Dat zijn juist de groepen die het voor iedereen verpesten.
Laatst bewerkt: