Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja zeker woehoeHier doen ze op verschillende plaatsen droneshows in plaats van vuurwerk.
Vind ik een pak leuker om naar te kijken.
Heb de lol van consumentenvuurwerk nooit gesnapt. Het merendeel trekt op niets, gewoon om het hardste knallen. Nou leuk hoor, woe-hoe![]()
Ja oke, ik bedoelde alleen meer als zijnde een zeer schadelijk product dat we nooit meer zouden gebruiken.Als je het met lood en asbest wilt vergelijken moet er een minder schadelijke alternatief voor roken op de markt komen.
Hier in de regio wordt veel carbid geschoten. Was altijd gebruikelijk om dat gewoon op de openbare weg te doen, burgemeester, politie, iedereen deed mee. Wordt nu alleen nog maar toegelaten op aangewezen plekken. Die boeren hier hebben het niet zo op veranderingen, maar toch gaat dit aardig gemakkelijk.
Vuurwerk heeft best impact op dieren. Vogels die van schrik tegen hoogspanningskabels aan vliegen en weken daarna nog een hoger energieverbruik hebben. Reeën die compleet de weg kwijt en tegen schuttingen of auto's knallen. Eekhoorntjes en uilen uit de winterslaap. Dieren die een hartstilstand krijgen.
Menig hondeneigenaar weet hoe radeloos dieren kunnen worden door het geknal.
Door dat bewustzijn te creëren leeft het gevoel van oneerlijkheid hier helemaal niet. De huidige generatie gaat heel anders om met dit soort dingen
Ligt dat aan de maatschappij of aan het feit dat een grote groep jonge mannen steeds achterlijker wordt?Toch is het wel de realiteit. Economisch, academisch en sociaal is deze groep echt enorm aan het 'verliezen'. De groep jonge mannen die hun plek en succes niet kan vinden is steeds groter aan het worden.
Over een paar jaar laat iedereen zijn eigen drone op met O&N, moet je kijken hoeveel overlast, gevaar en schade dat oplevert.Hier doen ze op verschillende plaatsen droneshows in plaats van vuurwerk.
Vind ik een pak leuker om naar te kijken.
Heb de lol van consumentenvuurwerk nooit gesnapt. Het merendeel trekt op niets, gewoon om het hardste knallen. Nou leuk hoor, woe-hoe![]()
Tja, die vraag kan je natuurlijk stellen.Ligt dat aan de maatschappij of aan het feit dat een grote groep jonge mannen steeds achterlijker wordt?
Drones zijn wel een super interessante opkomende markt met enorm veel potentieel.Over een paar jaar laat iedereen zijn eigen drone op met O&N, moet je kijken hoeveel overlast, gevaar en schade dat oplevert.
Wat kan die dan dat jij bijzonder vind? (ik ben een drone noob)
Ik begrijp niet wat dat ermee temaken heeft?Maar dan worden katten ook verboden buitenshuis.
![]()
Moordlustige katten: onze geliefde poezenvrienden jagen op maar liefst 2.000 diersoorten (waaronder honderden die bedreigd zijn)
Binnenshuis liggen ze heerlijk op je schoot te spinnen, maar zodra ze buiten zijn, transformeren ze in gedreven jagers die het zelfs op ernstig bedreigdescientias.nl
Zijn die groepen aan het verliezen of komen ze steeds meer tot de ontdekking dat ze helemaal niet zoveel bijzonders te bieden hebben?Toch is het wel de realiteit. Economisch, academisch en sociaal is deze groep echt enorm aan het 'verliezen'. De groep jonge mannen die hun plek en succes niet kan vinden is steeds groter aan het worden.

Dat is de wetgeving in België voor vrijetijdsgebruik van drones lichter dan een kilo (met toestemming van de buren mag je ook boven hun terrein vliegen).@Kathlinoo Waar woon je dan waar een drone alleen boven je eigen huis mag vliegen?
Wat kan die dan dat jij bijzonder vind? (ik ben een drone noob)
Gewoon allemaal een VR brilletje op, is veel veiliger! Of een hologram-vuurwerkshow!Over een paar jaar laat iedereen zijn eigen drone op met O&N, moet je kijken hoeveel overlast, gevaar en schade dat oplevert.

Denk je niet dat een groot deel van de jonge mannen gewoon ontzettend fucking lui aan het worden is? De hele trend dat naar school gaan niet nodig is omdat je daar niet leert hoe je multimiljonair wordt bijvoorbeeld? An sich klopt dat principe natuurlijk maar je leert er wel dat het "het raam" is en niet "wollah die raampje" en die kennis zal je in ieder geval niet tegenstaan in je pad tot miljoenen op de rekening.Tja, die vraag kan je natuurlijk stellen.
We weten alleen wel zeker dat de maatschappij enorm aan het veranderen, we weten dat mannelijke caractertrekken steeds negatiever gezien worden en we zien dat de maatschappij in het algemeen steeds feministischer wordt.
We zien ook dat jonge vrouwen het steeds beter en beter doen. In veel aspecten meetbaar een volledige veelfout beter dan hun mannelijke tegenhangers.
Dus je kan je afvragen of er dan sprake is van een specifieke groep mensen die ineens massaal dommer aan het worden is, of dat de veranderingen in de maatschappij niet alleen postieve effecten hebben.
Op individuele basis denk ik dat je zeker naar de acties van de persoon moet kijken, zoals met alles, maar in het groote plaatje denk ik dat het vrij duidelijk is waar deze trends het gevolg van zijn.
Buiten de discussie over de oorzaak zitten we gezamelijk ook met de gevolgen.
Ik ga er in mee dat de groei de laatste tijd gestagneerd is de laatste 10 a 15 jaar maar wat hebben ze dan aantoonbaar verloren?Toch is het wel de realiteit. Economisch, academisch en sociaal is deze groep echt enorm aan het 'verliezen'. De groep jonge mannen die hun plek en succes niet kan vinden is steeds groter aan het worden.
Ik ga er in mee dat de groei de laatste tijd gestagneerd is de laatste 10 a 15 jaar maar wat hebben ze dan aantoonbaar verloren?
Mijn vader heeft op vanaf zijn 16de trouwens nog een jaar of vier 5,5 dag per week (dus ook halve zatersdagen) in een metaalfabriek moeten werken.